Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 193 ... 289 290
Ludi

Venturini, 33 punten.

B)

vevie

Haha, fors gezakt. 8 procent gezakt naar 90%. Dat gaat weer geen 90% score halen worden. Woow

Rob94

Zo, valt nog niet tegen. Venturini is goud waard tot nu toe.

nasibal

Vandaag was de dag dat Ewan en Pedersen punten moesten gaan pakken op WvA en Stuyven.

Martijn Sollie

Van Aert 3e in de stand om de groene trui. Misschien toch maar eens kijken of hij die binnen kan halen? :D

La Primavera

Waarom zou je WvA niet opstellen als je hem wel hebt meegenomen? Neem hem dan niet mee.

Warmebakker

Weer Van Aert, pijnlijk voor nasibal.

Wel mooi voor de komende dagen nu Pogacar en Landa moeten aanvallen!

Jasperdewaal11

Hebben we trouwens door dat onze G.Martin inmiddels 3e staat........

nasibal

Weer Van Aert, pijnlijk voor nasibal.

Dat weet je aardig te omschrijven.

Zouden Mollema en Porte eigenlijk een beetje blij zijn met de 5e plek van Stuyven vandaag?

Threeohthree

Morgen de bergen in, ik denk dat ik Sam Bennett morgen kopman maak :).

nasibal

Trouwens,

Vertelde Milan niet dat we vandaag uit Bennet of Ewan moesten kiezen? ;)

arjenzvob

Een schamele 14 plekjes gezakt. Schade valt dus zeker mee. Nog steeds 99,3%

Morgen een duikvlucht van Flipje? Roglic kan ook goed dalen en iets veiligere keuze.

La Primavera

Mollema die vertelt dat de ploeg niet had verwacht dat het daar op de kant ging in de laatste 40 kilometers.. hoe kan dat nou? Zelfs wij weten dat hier, zo'n ploeg MOET dat toch weten als het gaat om zoveel geld. Ongelofelijk.

Jempi22

587e op dit moment. Wel een aantal spijtige keuzes gemaakt tot nu toe, GVA nie gespeeld toen ie 3e werd en Yates niet gespeeld toen ie ook 3e werd. toch tevreden

Wienk33

Op het laatste moment toch nog Van Aert er ingeklikt. Wat een etappe! En ik stijg naar 40e overall!

hartstikkebedankt

Ja Bauke, als je gewoon mee leest hier voor het slapen gaan dan had je het geweten

marconeuvel

Op Touretappe hebben ze gewoon alweer de winnaar van de etappe bij hun drie sterren staan! Volgens mij is gister de enige dag waarop ze het niet goed hadden, al hadden ze Lutsenko wel bij twee sterren staan.

RemcovanderMaas

Rit: schitterende dag
Scorito: kutdag, op naar morgen

SurPlace

Ongelofelijke amateurs bij Trek, 2 kopmannen de slag laten missen. Landa was te verwachten ;).

Fijn dat de hele ploeg voor Landa rijdt. Colbrelli, Mohoric, Bilbao kunnen leuke uitslagen rijden, maar alle ballen op Mikel!

Ludi

Af en toe heb ik het idee dat wij het parkoers beter kennen dan de helft van de renners daarzo.

Morgen klepperen. Van Aert gaat gewoon mee denk ikik morgen, die rijd Bernal kapot. Klepperen.

Jori

Nja, Van Aert is ook wel zo'n type dat je niet te veel artikelen mag lezen. Anders zou je hem bijvoorbeeld vandaag overwegen te banken omdat hij toch aangaf vooraf niet aan sprinten te denken, gezien de smalle aankomst en de verwachte massasprint :p

Aanklampen

Stuyven thuisgelaten... Voor Flip, dan valt het op zich nog wel mee. Beetje jammer dat Mezgec en trentin zich laten verrassen. Dat Trek de slag mist, van Porte was te verwachten. ik dacht dat Stuyven moest babysitten maar ze gaan daar voor een sprintkans.

Wout inmiddels al derde. Als die wil pakt ie gewoon groen.. Even de tussensprinten checken of daar een aantal na een beklimming liggen...

weer rond de 500 (net onder 99%). Paar fouten gemaakt, maar op zich vaak de kopman wel goed...

UITEINDELIJK GELDT ALLEEN DAT IK 4 uur een hele mooie koers heb gezien! Wat een zonde van Peter, die had beter verdiend. Ook flip uit de pedalen, scheelt ook weer punt of 15

Papa Bart

Met 214 puntjes snelt Papa toch wel wat naar boven, en dat werd tijd ook. Van de andere kant, vandaag was nou een etappe wat wielrennen zo mooi maakt, en hoe leuk ook, dan doen mijn poeltjes minder ter zake. En nu dus de bergen in, maarrrrr geen bergop finish. Echter wel met een paar ploegen die totaal onverwacht (fors) tijd hebben verloren en dus in de aanval moeten. We krijgen denk ik een totaal andere koers te zien vanaf nu met sterke kopgroepen die de voorspelbaarheid geen goed doen.

Toch ga ik morgen behoudend opstellen, met zo min mogelijk gokjes, want na vandaag zullen er wel een paar lamme pootjes op de pedalen staan...

Pim96

Van Aert laatste moment erin geklikt. 716 plekken gestegen en momenteel op 98,6%. Prima dag.

S. Dauert

Dramatisch hier, gezakt naar een schamele 93%. Maar, dat gaat de komende weken nog rechtgezet worden. Hoop dat morgen Pogacar wraak neemt!

1 2 ... 193 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.