Stuyven thuisgelaten... Voor Flip, dan valt het op zich nog wel mee. Beetje jammer dat Mezgec en trentin zich laten verrassen. Dat Trek de slag mist, van Porte was te verwachten. ik dacht dat Stuyven moest babysitten maar ze gaan daar voor een sprintkans.
Wout inmiddels al derde. Als die wil pakt ie gewoon groen.. Even de tussensprinten checken of daar een aantal na een beklimming liggen...
weer rond de 500 (net onder 99%). Paar fouten gemaakt, maar op zich vaak de kopman wel goed...
UITEINDELIJK GELDT ALLEEN DAT IK 4 uur een hele mooie koers heb gezien! Wat een zonde van Peter, die had beter verdiend. Ook flip uit de pedalen, scheelt ook weer punt of 15
Met 214 puntjes snelt Papa toch wel wat naar boven, en dat werd tijd ook. Van de andere kant, vandaag was nou een etappe wat wielrennen zo mooi maakt, en hoe leuk ook, dan doen mijn poeltjes minder ter zake. En nu dus de bergen in, maarrrrr geen bergop finish. Echter wel met een paar ploegen die totaal onverwacht (fors) tijd hebben verloren en dus in de aanval moeten. We krijgen denk ik een totaal andere koers te zien vanaf nu met sterke kopgroepen die de voorspelbaarheid geen goed doen.
Toch ga ik morgen behoudend opstellen, met zo min mogelijk gokjes, want na vandaag zullen er wel een paar lamme pootjes op de pedalen staan...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.