'@KJ
Het kwam me inderdaad al zo bekend voor, het idee ;)
Ik denk eerder dat hij als excuus renner mee is, om nog meer lekker achteruit te kunnen hangen achter de JV trein. Daarbij kan ik me ook voorstellen dat het handig is om op zo'n moment op deze manier te 'testen' en kijken hoe het er voor staat voor de komende dagen.
Ja, Chaves heeft wel meermaals een poging gedaan en zelfs MS op kop laten werken. Maar continu op slechte momenten.
Cavagna zal straks wel klaar zijn en laten lopen. Verder wacht een enkeling wellicht op zijn kopman als de dagzege er niet meer in zit, maar hoe het er nu naar uitziet gaan er wel 12-16 voorop blijven.
Achteraf spijtig dat ik geen Martinez kopman heb gemaakt, die vooralsnog de te kloppen man lijkt. Mja, helaas.
Dat Sivakov wel weer aardig in orde is, was in etappe 9 al wel duidelijk. Dat ie wederom de vrijheid krijgt is niet des Ineos inderdaad. Mogelijk zegt het iets over de benen van Bernal... maar die vond ik juist (al) verrassend sterk in etappe 9, dus dat zou me wel verbazen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook opvallend dat Ineos iemand voorop stuurt uberhaupt. Overigens eens met Pietje dat hij in etappe 9 al goede tekenen van herstel vertoonde, vandaag is meer een bevestigin. Wel had ik hem van het 'beschadigde 3-tal (Martinez, Kamna en Sivakov) als laatste verwacht vandaag.
Voorlopig toch niet echt spijt van de keuze om Flip (En Sivakov) niet op te stellen vandaag. Ik weet niet waar Flip nu precies zit en hij kan natuurlijk nog best wat puntjes pakken, maar dat gevoel hij niet goed genoeg was om te winnen klopte toch wel....pfjew....ik maakte me even zorgen toen ie zo aan het sleuren was eerder vandaag.
Edit: Lol @ nasibal 😁
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.