Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 224 ... 289 290
nasibal

'@KJ

Het kwam me inderdaad al zo bekend voor, het idee ;)

Ik denk eerder dat hij als excuus renner mee is, om nog meer lekker achteruit te kunnen hangen achter de JV trein. Daarbij kan ik me ook voorstellen dat het handig is om op zo'n moment op deze manier te 'testen' en kijken hoe het er voor staat voor de komende dagen.

Laatst gewijzigd
Rob94

Nou, de vloek van het meenemen van een Nederlandse renner slaat ook weer toe bij mij. Balen

Ajvenema

'@nasibal: Geen idee eigenlijk, ik ben gewoon niet van Ineos gewend dat ze een knecht voor succes laten gaan:)

Rawolf

Flipje en Kamna niet opgesteld...

ebel1999

Had Sivakov vandaag eigenlijk niet verwacht. Sinds wanneer doet Ineos aan mensen in de kopgroep. Die gaan het nu ook wel halen, balen zeg.

S. Dauert

Wie van jullie weet waar die knop in Scorito zit om met terugwerkende kracht je kopman aan te passen...

Pietje Precies

Ja, Chaves heeft wel meermaals een poging gedaan en zelfs MS op kop laten werken. Maar continu op slechte momenten.

Cavagna zal straks wel klaar zijn en laten lopen. Verder wacht een enkeling wellicht op zijn kopman als de dagzege er niet meer in zit, maar hoe het er nu naar uitziet gaan er wel 12-16 voorop blijven.

Achteraf spijtig dat ik geen Martinez kopman heb gemaakt, die vooralsnog de te kloppen man lijkt. Mja, helaas.

Dat Sivakov wel weer aardig in orde is, was in etappe 9 al wel duidelijk. Dat ie wederom de vrijheid krijgt is niet des Ineos inderdaad. Mogelijk zegt het iets over de benen van Bernal... maar die vond ik juist (al) verrassend sterk in etappe 9, dus dat zou me wel verbazen.

Laatst gewijzigd
Chef83

Hoe gaat het met bardet ? Las dat hij gevallen was? Ligt tie nog achter het peleton? Ik kan helaas niet kijken vandaag

nasibal

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook opvallend dat Ineos iemand voorop stuurt uberhaupt. Overigens eens met Pietje dat hij in etappe 9 al goede tekenen van herstel vertoonde, vandaag is meer een bevestigin. Wel had ik hem van het 'beschadigde 3-tal (Martinez, Kamna en Sivakov) als laatste verwacht vandaag.

nasibal

Sivakov gaat toch picknicken, wow.

Ajvenema

Benieuwd of dit onderdeel is van een plan, of dat ie het gewoon niet meer zag zitten...

Milanjacks

"In de categorie Milanjacks missers: “Ik heb echt geen moment getwijfeld over Sivakov en heb hem ook in mijn team, die blijft lekker op het bankje.” "

nasibal

Van mij mag Schachmann winnen trouwens, en dan Kamna 2e. Dat lijkt me wel ideaal.

pirazzi

Troost voor je dat Sivakov deze etappe wsl buiten de top 20 blijft.

danusz1986

Martinez winnen.. 2e Schachmann en Kamna 3e haha

Ludi

Zie je nou wel, nasibal, je snapt er niks van ;)

nasibal

'@Daan

Jij wil de teampuntjes niet pakken, of geen Kamna mee?

danusz1986

Helaas niet nee haha. Heb Kuss gekozen. Leer ik weer van.

nasibal

Wel benieuwd wat Maxi op z'n earpods heeft, zo met dat schuddende koppie

Jeffrey81

'@nasibal

Scooter? "Hypaa Hypaa!"

:)

nasibal

'@Jeffrey

Respect to the mann in the icecreamvann!

Jeffrey81

Voorlopig toch niet echt spijt van de keuze om Flip (En Sivakov) niet op te stellen vandaag. Ik weet niet waar Flip nu precies zit en hij kan natuurlijk nog best wat puntjes pakken, maar dat gevoel hij niet goed genoeg was om te winnen klopte toch wel....pfjew....ik maakte me even zorgen toen ie zo aan het sleuren was eerder vandaag.

Edit: Lol @ nasibal 😁

Laatst gewijzigd
nasibal

Zou Martinez ook weten wie er altijd winnen aan het einde van de rit?

danusz1986

Kamna ja

Rob94

En de man waar ik het van moest hebben, Bardet, lijkt nu ook de door de mand te vallen dankzij die valpartij.

Wel lekker die last-minute keuze voor Martinez :D

1 2 ... 224 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.