Mooie rit zeg, echt genoten! Scorito ook een mooi dagje. Een bekertje zit er nog steeds in hoewel mijn bergteam behoorlijk zwak is. De top ligt nog erg dichtbij elkaar.
(Overigens gaat het nog een stuk beter op Ploegleider, hoewel ik dat vrij vluchtig heb ingevuld sta ik daar na vandaag zowaar 2e algemeen. Zo zie je maar, al die uren scorito puzzelen dit jaar ... )
'@Daan Dijkema
netjes hoor! Ik sta zelf op 100% momenteel :)
@Arjen
Wat is je punt precies? Dat we moeten ophouden met Milan te "pakken"? Prima mening, maar dan zou ik hem even anders formuleren. Nu lijk je vooral butthurt dat jij altijd op je gedrag gewezen wordt en nu "hullie" niet. ;)
'@Arjen
Laten we er dan inderdaad geen discussie van maken. Het kwam een beetje vreemd over dat je die 'willekeur' inderdaad belangrijker leek te vinden dan het eigenlijk feit waar het om gaat: Moeten we wel op deze manier met Milan om willen gaan.
Wat mij betreft heb ik mijn 'punt' (voor zover dat er al was) naar Milan gemaakt. Het is natuurlijk op de eerste plaats gewoon leuk dat er mensen hier actief aan de discussie mee willen doen en uiteindelijk juich ik dat alleen maar toe. Hoop dus ook dat Milan dat 'gewoon' blijft doen en wat mij betreft is het inderdaad niet nodig om nog verder een pispaaltje van hem te maken.
In alle eerlijkheid: sinds Milan erop gewezen is dat hij redelijk ongefundeerd in het rond aan het roepen was is hij daarin de afgelopen dagen wel een stuk verbeterd. En hij heeft het ook ineens vaak (of vaker?) bij het rechte eind, zoals over Sivakov vandaag ;)
Maar goed... Morgen inderdaad... Trui- en teampunten in mijn geval. Plus Alaphillipe, die ik had vantevoren gepland als captain voor deze rit, en ik twijfel niet aan zijn wil, maar wel aan zijn benen... Zelfs morgen op een heel ander parkoers als dat van vandaag.
Plekje negen is ook een zorgenkindje. Ik kan Mezgec meenemen, maar daar geloof ik niet zo in. Misschien Bardet nog voor wat bergpuntjes? Anders wordt het gokken op winst van een teamgenoot, en kan ik bv Bol meenemen...
Dat wordt weer een slapeloze nacht! 😉
Terecht opgemerkt.
Morgen is pittig. De 9 namen staan voor mij wel vast, kopman is lastiger. Bora (en Sagan) is getergd en de kopgroep zou wel eens kunnen ontstaan op dat puistje vóór de tussensprint. Morgen overigens ook een mooi v. Aert dagje. Hou zouden ze er bij JV in staan na z'n akkefietje met Sagan? Beter nog: Hoe zou hij er zelf in staan?
Nou, het heeft de afgelopen jaren wel gescheeld in de wielershirtjes en toebehoren die ik heb aan moeten schaffen ;) Alle grappen en grollen terzijde, verder natuurlijk wel eens met wat je zegt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.