Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 225 ... 289 290
nasibal

Die porte fietst ook wel lekker door hoor. Ben benieuwd wanneer zijn fietsstuitermoment komt.

Rawolf

Echt balen, Kamna niet opgesteld. Vond hem zwak ogen gisteren.

Mijn 2 mannen die het verschil kunnen maken, Bardet en G Martin geven ook niet thuis.

Martinez red de meubelen

ditisdavid

Bijna 10% omhoog in twee dagen, boven de 93%. In de Alpen ga ik wel weer zakken tenzij gunstige kopgroepen wegblijven, Landa is een plus maar verder heb ik qua klassementsrenners alleen wat de grote drie was.

Laatst gewijzigd
floda

Stond op 99,6% en bank vandaag dfm en kamna, ipv richting top 50 terug naar 500

Niels22

Alaphilippe en Barguil in mn basis en mooi mee met de vlucht, hopeloos in het klimmen.

Martinez en Kämna op mn bank...

nasibal

Ik heb wel eens slechtere scorito's gehad.

Pietje Precies

Had je Daniel Martinez opgesteld @Papa bart?

Maar goed, behoren mijn gehavende renners ook (al) tot de categorie klasbakken…? Morgen wordt er op alle vlakken veel duidelijk. Ook voor Scorito

Zoals verwacht is er vandaag veel duidelijk geworden! Er is nog hoop! :)

Laatst gewijzigd
MrWallie

Wat een heerlijke etappe, by far de leukste tot nu toe. Sloveense winnaar in Parijs?

Martinez kopman gokje om weer boven de 95% te komen pakt onwijs goed uit. Helaas ben ik denk ik te gehavend met tegenvallende kopmannen en valpartijen om dat te handhaven.

danusz1986

'@nasibal

Hoeveel % sta jij momenteel. Ik ben lichtjes gestegen naar 98,3.

arjenzvob

Martinez gelukkig opgesteld. Maar verder mwah. Wel genoten! Mooie winnaar!

Hang rond de 92%.

P.S. Milanjacks begint wel een beetje de pispaal te worden hier. Als ik zoiets doe word ik meteen terecht gewezen door de moraalridders. Nu merk ik daar niks van....

JimKro

Mooie rit zeg, echt genoten! Scorito ook een mooi dagje. Een bekertje zit er nog steeds in hoewel mijn bergteam behoorlijk zwak is. De top ligt nog erg dichtbij elkaar.

(Overigens gaat het nog een stuk beter op Ploegleider, hoewel ik dat vrij vluchtig heb ingevuld sta ik daar na vandaag zowaar 2e algemeen. Zo zie je maar, al die uren scorito puzzelen dit jaar ... )

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Oef, Martinez op de bank zetten voor truipunten S. Bennett kost veel plaatsen. Van richting de 98% naar net boven de 95%. Met Mollema als uitvaller wordt het nog flink Mollemalen om überhaupt boven de 95% te blijven.

Sjas Patatje

Wat een lekkere uitslag! Martinez en Kämna opgesteld, helaas Madouas op de bank... anders had ik meer dan 250 punten vandaag.

83,7%, begint weer ergens op te lijken!

nasibal

'@Daan Dijkema

netjes hoor! Ik sta zelf op 100% momenteel :)

@Arjen
Wat is je punt precies? Dat we moeten ophouden met Milan te "pakken"? Prima mening, maar dan zou ik hem even anders formuleren. Nu lijk je vooral butthurt dat jij altijd op je gedrag gewezen wordt en nu "hullie" niet. ;)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Nasibal: Ik vind het willekeur dat ik terecht gewezen word maar jij bijvoorbeeld niet. Verder wil ik er geen discussie van maken.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Arjen

Laten we er dan inderdaad geen discussie van maken. Het kwam een beetje vreemd over dat je die 'willekeur' inderdaad belangrijker leek te vinden dan het eigenlijk feit waar het om gaat: Moeten we wel op deze manier met Milan om willen gaan.

Wat mij betreft heb ik mijn 'punt' (voor zover dat er al was) naar Milan gemaakt. Het is natuurlijk op de eerste plaats gewoon leuk dat er mensen hier actief aan de discussie mee willen doen en uiteindelijk juich ik dat alleen maar toe. Hoop dus ook dat Milan dat 'gewoon' blijft doen en wat mij betreft is het inderdaad niet nodig om nog verder een pispaaltje van hem te maken.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Wat denken we van morgen? Vind het erg lastig in te schatten en denk dat ik maar voor zoveel mogelijk zekere punten ga. Misschien wat voor Venturini?

Timbapao

Het vertrouwen in Kamna betaalt zich eindelijk uit! Wat heeeerrrrlijk dit.

arjenzvob

'@nasibal: dan zijn we het daar over eens.

Reus

Die vreselijke keuze “welke aanvaller stel ik nuu weer op” steeds.... schachmann na z’n blessure en inspanning van gisteren op de bank gelaten.... gelukkig met martinez en Kämna 99,1%....

Jeffrey81

In alle eerlijkheid: sinds Milan erop gewezen is dat hij redelijk ongefundeerd in het rond aan het roepen was is hij daarin de afgelopen dagen wel een stuk verbeterd. En hij heeft het ook ineens vaak (of vaker?) bij het rechte eind, zoals over Sivakov vandaag ;)

Maar goed... Morgen inderdaad... Trui- en teampunten in mijn geval. Plus Alaphillipe, die ik had vantevoren gepland als captain voor deze rit, en ik twijfel niet aan zijn wil, maar wel aan zijn benen... Zelfs morgen op een heel ander parkoers als dat van vandaag.

Plekje negen is ook een zorgenkindje. Ik kan Mezgec meenemen, maar daar geloof ik niet zo in. Misschien Bardet nog voor wat bergpuntjes? Anders wordt het gokken op winst van een teamgenoot, en kan ik bv Bol meenemen...

Dat wordt weer een slapeloze nacht! 😉

ivo001

Gelukkig Martinez en Rolland opgesteld, helaas Kamna niet. Twijfelde om iemand er voor uit te halen, maar wist niet wie. Had Dumoulin of Pinot of Alaphilippe kunnen zijn.
Wel geklommen naar plek 587 (98.5%)
Jammer dat G Martin zijn klassement een deukje op loopt.

vevie

Maar boys, een pispaaltje maken van iemand op een forum is sowieso niet wat je moet willen, toch? De een neemt dit wat serieuzer dan de ander, maar het blijft wel een spelletje, haha. Die scorito prijzen zie je niet terug op je bankrekening, ofzo.

Laatst gewijzigd
nasibal

In alle eerlijkheid: sinds Milan erop gewezen is dat hij redelijk ongefundeerd in het rond aan het roepen was is hij daarin de afgelopen dagen wel een stuk verbeterd. En hij heeft het ook ineens vaak (of vaker?) bij het rechte eind, zoals over Sivakov vandaag ;)

Terecht opgemerkt.

Maar goed… Morgen inderdaad… Trui- en teampunten in mijn geval. Plus Alaphillipe, die ik had vantevoren gepland als captain voor deze rit, en ik twijfel niet aan zijn wil, maar wel aan zijn benen… Zelfs morgen op een heel ander parkoers als dat van vandaag.

Morgen is pittig. De 9 namen staan voor mij wel vast, kopman is lastiger. Bora (en Sagan) is getergd en de kopgroep zou wel eens kunnen ontstaan op dat puistje vóór de tussensprint. Morgen overigens ook een mooi v. Aert dagje. Hou zouden ze er bij JV in staan na z'n akkefietje met Sagan? Beter nog: Hoe zou hij er zelf in staan?

Die scorito prijzen zie je niet terug op je bankrekening, ofzo.

Nou, het heeft de afgelopen jaren wel gescheeld in de wielershirtjes en toebehoren die ik heb aan moeten schaffen ;) Alle grappen en grollen terzijde, verder natuurlijk wel eens met wat je zegt.

Laatst gewijzigd
Jofferde

Wat verwachten jullie van Bol en Mezgec morgen?
Is een top 20 realistisch voor deze heren?

1 2 ... 225 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.