Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 230 ... 289 290
04398

Vreemde tactiek in de finale van Bora, hele dag op koprijden om vervolgens op het moment dat het losbarst en je juist mannen nodig hebt niemand meer bij Sagan te hebben.

Kaassoufflé

Trentin is toch 7e geworden? Uitslag klopt niet in Scorito

Nul verstand

Gva kopman en Mezgec op de bank.. Zag Mezgec echt niet aankomen.. Gezakt van 97,7% naar 97%.. Nog meer puntjes doen......... ....

Sjas Patatje

Super mooie ontknoping! Er gebeurde echt van alles.
Van Avermaet (c) zat lange tijd goed gepositioneerd, maar waar was hij op het laatst? Trentin eindigt nog in de top tien.

Qua Scorito helaas niet top vandaag, ik had meer verwacht van WVA, GVA en Flip.

nasibal

Ik heb even zitten zweten toen Coquard in het peloton werd gegeven, maar gelukkig uiteindelijk toch weer gestegen.

Ook dank aan @Jori, je weet zelf waarom ;)

@Daan Brakenhoff, doe je een beetje rustig aan jongen.. ? ;) ;)

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Pffff ik zag de gouden helm niet helaas in de finale...

Westland95

Trentin kopman, 2.4% gestegen naar 91.8! Eindelijk weer de 90 in. Geweldige finale trouwens.

danusz1986

Gestegen van 98.4 naar 99.2 met 219 punten.

Thanks Sagan (c), Mezgec en Naesen.

Top 150 van de subpoule en gestegen naar top 350 overall. Gelukkig Mezgec er nog ingeklikt gister.

Pim96

Keuzes hebben niet ideaal uitgepakt uiteindelijk. Coquard ipv Bernal voor vaste punten en Stuyven ipv Sagan als captains kosten me wat punten. Toch de 99% ingekropen.

Meteen maar blik op morgen. Lange vlakke aanloop met aan het einde 3 zware klims. Ik verwacht eigenlijk dit keer niet een kopgroep die even 10 minuten pakt. Klimmers van de tweede rij zullen uiteraard wel wat gaan proberen. Verwacht toch een clash van de klassementsrenners.

Grand Colombier is voor de Franse renners natuurlijk wel wat de Alpe d'huez is voor de Nederlanders. Stiekem hoop ik toch op Pinot (heeft natuurlijk gewoon lopen sparen tot morgen).

DKrikk

Heel erg last minute kopmanwijziging doorgevoerd: GvA --> Sagan. Pakt erg goed uit!

Achteraf natuurlijk makkelijk praten. Maar vooraf was de kans al erg groot dat Bora de touwtjes in handen zou nemen voor een aanval op het groen. Erg grote kans dat het in een sprint zou uitmonden, met wellicht wat aanvallen op de klimmetjes. Als GvA niet los zou kunnen komen van de groep, dan is Trentin sowieso de man voor de sprint bij CCC. In dat geval is Sagan snellere, dus betere keus.

Verder Mezgec, Trentin, Pogacar, Flipje, WvA (jammer geen sprint) Roglic, Bernal en dus GvA = 220 punten. Met gisteren ook al een goede dag, nu in 2 dagen van 90% naar 97%.

PS. Coquard zat toch waar hij moest zitten ;)

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Hier gespeeld op de vlucht met Greg en Degendt. Ze hebben het wel beiden geprobeerd maar dat feestje ging helaas niet door. Jammer dat Mezgec dan nog 2e wordt, want die zat op de bank
Morgen gewoon alle AK renners opstellen. Ik denk niet dat een vlucht morgen vooruit blijft. Hopelijk draait Guillaume die Spanjaard ,die voor hem staat dan in de quiche lorraine. En dan staat ie terug in de top 10

StijnvanA_

.

Laatst gewijzigd
ivo001

GvA kopman ipv Sagan (of Mezgec) is wel een zure misser vandaag. Verder wel redelijk opgesteld, alleen een paar truipuntjes laten liggen voor potentiele top 20 kandidaten.

Jofferde

Prachtige dag vandaag met 247 punten.
Het opstellen van Mezgec toch een goede keuze geweest.

Alvast een voorspelling voor de ritwinnaar van morgen...: Pinot

user26790

Wat een sof. Op het laatste moment Mezgec er uit geklikt. Desondanks blijven steken op 90+

Jofferde

Even een rare vraag:

Is Ewan wel op tijd binnen gekomen?

Dat is me even helemaal ontgaan

Volgens Scorito zat de tijdslimitie om en nabij de 24 minuten en Ewan is na ruim 28 minuten binnen gekomen

Laatst gewijzigd
Ludi

Prima dag met kopman sagan, morgen heb ik echt een heel droevig team met

Roglic
Pogacar
Bernal
Martin

Dumoulin...

Bennett?
Bennett?
WvA?
Sagan?
Kamna (wéér?)?
Martinez?
Pinot??
Sivakov??
Flip???

Uit die bak vraagtekens moeten toch echt 4 namen komen.. denk voornamelijk de truimannen ofzo. Zie de rest niet echt zitten. Denk ik.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Na 3 dagen van daling eindelijk weer 1,6% omhoog naar 96,1%.
Thanks to the following: Sagan (c), Mezgec en pogacar die etappepunten pakken.

Hopen dat Quintana, G Martin en wellicht Pinot het morgen beter doen dan gister.

daanbrkh

'@nasibal, zonder je scorito naam te weten neem ik aan dat je Mezgec vandaag gebankt hebt, zonde! Van de rest zal het lastig worden je in te halen, maar liefst 17 dezelfde renners geselecteerd. Aan onze posities te zien waren dat wel 17 goede keuzes overigens

Westland95

Ik zie Ewan deze Tour niet uitrijden.

nasibal

'@Daan

Nee hoor, mezgec deed gewoon mee hier!

daanbrkh

'@nasibal, oh dan heb ik geen idee haha. Had verwacht dat je nummer 1 van de poule was :-)

user27311

Goede dag voor mijn vandaag met Trentin als kopman en een lastminute beslissing om Mezgec in mijn team te fietsen en Coquard thuis te laten. 232 punten gescoord en gestegen naar 96,7%. Komende dagen zal lastig worden voor mij aangezien ik mannen als Sivakov en Pinot in mijn team heb. Gelukkig heb ik wel de huidige top 3 van het klassement in mijn team.

user27311

'@KJ die ellende die jij hebt komt mij heel herkenbaar voor. Best wel een puzzel om daar nog iets van te maken....

Jori

'@Nasibal: Vanwege mijn feitelijk uiteenzetting over de lostijden van Coquard die steeds eerder uit het peloton loste de laatste 2 dagen neem ik aan? En het heeft niks te maken met het feit dat ik een interview stuurde 1 minuut voor de deadline dat hij het toch ging proberen en je geen tijd had om meer aan te passen, omdat ik toch al zei dat ik dat niet geloofde? :p

Overigens: Coquard ging net na Greipel en Viviani overboord. Veel, veel, veel eerder dan bijv Bol en Bennett. Bij Venturini is trouwens het maskertje toch afgevallen, bleek dat ik toch R had geselecteerd...

Verder hele mooi dag, alles volgens plan. Enkel G. Bennett die de trein toch niet kon bijbenen, de Venturini-kwestie. Alaphilippe die niet meesprint is ook ongelukkig, leek nog even heel veel op te zitten met die demarrage, maar kwam toen al weer heel snel zichzelf tegen. Had verwacht dat hij zich dan zou laten meedrijven en gewoon in de sprint zou proberen voor Sagan te eindigen om zo S. Bennett te helpen. Mezgec toont toch dat zijn klimmen van de laatste 2 dagen een mooie voorbode was voor vandaag. Durfde hem niet aan captain, omdat hij aantoonde niet voor een 14e plek te willen sprinten itt Sagan die dat eerder wel liet zien.

@KJ: ben dan nog jaloers dat jij WvA kan opstellen, voor de rest grabbel ik uit dezelfde bak namen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 230 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.