Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 24 ... 289 290
Ludi

Stuyven is een prima aanvaller voor 1m, sprinter voor 1m en kost maar 1 plekkie.

Ceramiche Ariostea

Ik kan mij niet voorstellen dat Stuyven zich dag in dag uit, uit elkaar gaat lopen trekken voor een 6e tot en met 15e plaats in een sprint met het oog op de najaarsklassiekers die toch prioriteit voor hem zullen zijn. Volgens mij gaat niet de tour vooral gebruiken om kilometers te maken en zich een enkele keer als test te laten zien en kunnen Theuns en of Pedersen dit wel opvangen maar dat maakt de keuze voor Scorito haast onmogelijk.

user27296

https://racing.trekbikes.com/stories/trek-segafredo-men/jasper-stuyven-renews-through-2022

Beetje info over Stuyven

Stuyven’s goals for 2020 have not changed due to the interrupted season: success at the Classics and hunting stage wins at the Tour de Francewhile supporting Bauke Mollema and Richie Porte in their GC ambitions.

Laatst gewijzigd
lilalorre

Denk dat Stuyven zijn punten wel gaat pakken, die klassiekers komen pas later. Zeker nu de sprintetappes relatief zwaarder zijn dan normaal

Nul verstand

Volgens mij zijn alle sprintetappes ook echt zuivere sprintetappes. Die Saint Etienne, Epernay en Colmar etappes ontbreken dit jaar. Dus volgens mij zijn de sprintetappes niet zwaarder dan normaal.

M@thijs

Ik zie dat de touristen steven tom chris en geraint pakken.
Echter heb ik ook 2 van de vier erin atm hoewel 1 wel op de schopstoel zit. En ik eindig meestal boven de 90%.
Dus laat je niet al te veel zand in je ogen strooien mensen.

Ludi

Ik heb er op dit moment ook 1, maar dat is vooral omdat ik niet per se budget nodig heb voor een goedkoper alternatief en de meeste 3.5m jongens kunnen niet zo goed tijdrijden.

Grootste deel van mn team staat wel vast. Laatste keuzes gaat over het budget verdelen. Bernal tov meer pompen in mn sprinters. Mja wil ik dat? Niet echt. Ik zou liever Bernal ophakken in Quintana, van aert en schachmann of iets dergelijks.

GlennTour

Bernal start niet meer vandaag! Nog wat meer voeding voor de discussie! :D

https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/criterium-du-dauphine/2020/rit-4-kan-roglic-zijn-gele-leiderstrui-behouden-in-de-dauphine~1572349984762/

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

Bernal start niet meer in de Dauphiné vandaag.

That settles it.

Platje

Rugproblemen..

Warmebakker

Scorito zal het budget nog wel flink aanpassen als Bernal niet naar de Tour gaat.

S. Dauert

Bij deze, Bernal eruit geklikt!

Poeksel

Met rugproblemen staat Bernal nog steeds maar op een halve minuut van Roglic. Hoe goed moet ie wel zijn als ie helemaal fit is?

Ragnar Lolbroek

Awel awel awel. Met Bernal, Sivakov en Nizzolo eruit, kunnen Quintana, Lopez en Ewan erin. Maar soit. We gingen de Bernal paradox laten liggen tot na de Dauphiné. Er verandert dus nx.

steefje9

Poeksel. Zo kan je het idd ook zien. Ik weet niet in hoeverre de rugpijn zijn prestaties beïnvloedde de afgelopen dagen.

Ludi

Op dag 1 sprong ie nog goed mee op dag 2 niet en op dag 3 nog minder. Wat rust doet die jongen vast goed. Ben benieuwd naar sivakov vandaag.

Poeksel

Ik ben ook bang dat er geen duidelijke/betrouwbare communicatie van INEOS erover gaat komen. Misschien is het een tijdelijk ongemak waardoor hij even minder presteert (maar nog steeds niet heel slecht) en rijdt hij in de Tour de sterren uit de hemel. Misschien is het een chronisch probleem en stellen ze hem tegen beter weten in op. Misschien is het een smoesje. Moeiilijk in te schatten.

Kip

Dat vrees ik ook ja. Er is overigens veel mogelijk zonder Bernal

Ragnar Lolbroek

Nu gaat Froome plotseling wel de stenen uit de grond rijden. Hallo Tourploeg denkt ie.

jsprunk

Qua verhouding heb ik een goede Bernal er liever wel bij dan niet. Met die 6.5M je aanvallers upgraden naar klassementsmannen die braaf achter de treintjes aan fietsen en 8e worden is niet echt een goede investering. Ik zou er dan liever 2 plekjes bij hebben :)

Vreugdenhil

Rugproblemen nu zijn misschien al weg over twee weken. Als je toch iemand van Sky moet kiezen, dan is hij toch het meest puntenvast. Zelfs met rugproblemen beste in jongerenklassement

Ajvenema

'@poeksel, zo zie ik het ook een beetje. Als zn problemen overzijn kan het best zijn dat ie jumbo alsnog op een hoop rijdt. Zit je idd alsnog met de situatie dat je moet hopen op duidelijke en eerlijke berichtgeving, tricky...

Bernal gaat hierdoor iig minder gekozen worden, wat een vloek of een zegen kan zijn. Is natuurlijk de duurste man, als ie niet op het podium eindigd met een witte trui haal je die 6,5 er vast niet uit. Aan de andere kant schiet je ook niks op met de nummers 8 en 9 ipv hem:)

ditisdavid

Als Bernal niet hersteld is over twee weken worden een Pogacar en een Sivakov er ook stukken interessanter op...

Nul verstand

Dit is natuurlijk gewoon uit voorzorg gedaan. Als het allemaal zo ernstig was, had hij gisteren en eergisteren geen top-10 gereden.

Ab Normaal

Kriuijswijk ook exit met ontwrichte schouder na val met Buchmann.

1 2 ... 24 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.