Ik kan mij niet voorstellen dat Stuyven zich dag in dag uit, uit elkaar gaat lopen trekken voor een 6e tot en met 15e plaats in een sprint met het oog op de najaarsklassiekers die toch prioriteit voor hem zullen zijn. Volgens mij gaat niet de tour vooral gebruiken om kilometers te maken en zich een enkele keer als test te laten zien en kunnen Theuns en of Pedersen dit wel opvangen maar dat maakt de keuze voor Scorito haast onmogelijk.
https://racing.trekbikes.com/stories/trek-segafredo-men/jasper-stuyven-renews-through-2022
Beetje info over Stuyven
Stuyven’s goals for 2020 have not changed due to the interrupted season: success at the Classics and hunting stage wins at the Tour de Francewhile supporting Bauke Mollema and Richie Porte in their GC ambitions.
Ik heb er op dit moment ook 1, maar dat is vooral omdat ik niet per se budget nodig heb voor een goedkoper alternatief en de meeste 3.5m jongens kunnen niet zo goed tijdrijden.
Grootste deel van mn team staat wel vast. Laatste keuzes gaat over het budget verdelen. Bernal tov meer pompen in mn sprinters. Mja wil ik dat? Niet echt. Ik zou liever Bernal ophakken in Quintana, van aert en schachmann of iets dergelijks.
Ik ben ook bang dat er geen duidelijke/betrouwbare communicatie van INEOS erover gaat komen. Misschien is het een tijdelijk ongemak waardoor hij even minder presteert (maar nog steeds niet heel slecht) en rijdt hij in de Tour de sterren uit de hemel. Misschien is het een chronisch probleem en stellen ze hem tegen beter weten in op. Misschien is het een smoesje. Moeiilijk in te schatten.
'@poeksel, zo zie ik het ook een beetje. Als zn problemen overzijn kan het best zijn dat ie jumbo alsnog op een hoop rijdt. Zit je idd alsnog met de situatie dat je moet hopen op duidelijke en eerlijke berichtgeving, tricky...
Bernal gaat hierdoor iig minder gekozen worden, wat een vloek of een zegen kan zijn. Is natuurlijk de duurste man, als ie niet op het podium eindigd met een witte trui haal je die 6,5 er vast niet uit. Aan de andere kant schiet je ook niks op met de nummers 8 en 9 ipv hem:)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.