Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 23 ... 289 290
Ludi

Ik vind degenkolb niet per se de renner die ik het meest nodig heb van dat team, persoonlijk, denk ik. Geen slechte keuze ofzo, maar ik heb maar 20 plekkies

callmeal

'@kj ik zie in dezelfde prijsklasse of zelfs voor 1 miljoen geen betere heuvelsprinter, jij wel?

Brillenpoetser

Toch mooi dat ik de top 4 sprinters allemaal er in heb gunnen krijgen en ook erg sterk al team heb. Er is echt veel mogelijk met dit budget en goedkope renners die in topvorm zijn voor een ak.

callmeal

Ineos is wel eens beter in orde geweest in de Dauphine, maar het is dan ook geen normaal jaar en ze zijn natuurlijk wel erg van een vast stramien. Even opscherpen en ze gaan er echt wel staan vermoed ik.

Brillenpoetser

Ik vraag me wel af wie de laatste is in de tjv trein bergop Word dat kuss of bennett. Nu is het kuss maar bennett is ook in bloedvorm. Dumo en kruijswijk zullen wel schaduwkopmannen zijn en de rolverdeling voor die 2 Word in de tour bepaald als er een sterker blijkt als de ander en zo de beste schaduwkopman Word.

ditisdavid

Lijkt me dat Kuss en Bennett elkaar zullen afwisselen op basis van vorm van de dag en om hun wanneer mogelijk enigszins te sparen.

Kannibaal van Schepdaal

Als Dumoulin en Kruijswijk uitgespeeld worden als schaduwkopmannen, kunnen ze maar best beter zijn dan Kuss en Bennett, want anders kan dat nog voor ongemakkelijke situaties zorgen.

Brillenpoetser

'@kannibaal dat klopt maar gaat dat ook gebeuren....
Bennett en kuss lijken wel erg goed en dumo en kruijswijk vallen toch enigzins tegen. Dumo nog wel meer dan kruijswijk. Ik heb in elk geval voor dumo en kruijswijk geen plekje in mn team net als froome en Thomas.

Bernal zal nog wel scherper worden en ik verwacht wel dat hij er staat maar dan nog is 6.5 miljoen wel erg veel. Maar goed wie gaat er dan veel punten pakken. Pinot twijfel bij mij gezien zn tour geschiedenis. En de rest van de topmannen heb ik in mn team alleen landa niet.

Ik ben wel erg benieuwd wie t aandurft om yates en mas mee te nemen want ik kan me niet voorstellen dat de toppers in de scoritto Pool die meenemen. Maar alleen de toeristen in de Pool dat soort renners er in klikken afgaande op t verleden.

Tjaanameistro

Is het forum gecrasht?

Brillenpoetser

Datzelfde geld eigenlijk ook voor dumoulin, kruijswijk, froome. Ik verwacht dat de toppers die er niet in hebben maar alleen de toeristen in de pool.

John Berger

Na een paar avonden puzzelen en in- en uitklikken is mijn team klaar. 7 klassement, 4 klimmers, 2 aanvallers en 7 sprinters. Als er niemand meer ziek, geblesseerd of om onduidelijke reden van de startlijst verdwijnt wissel ik niet meer. Al jaren blijkt dat ik van wisselen ongelukkig word. Iedereen verder veel suc6 met het samenstellen van hun team. Ik ga nu genieten van alle verhalen die hier de aankomende 2 weken gaan langskomen. Daarnaast kan ik in alle rust gaan nadenken over de anderevpoultjes waaraan ik deelnam zoals onder andere de stentor, tour de hoek en cyclingfever

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Brillenpoetser: wie vormen dan de top-4 qua sprinters wat jou betreft? Top 2 kan ik nog maken.

Ik heb ook zo mijn twijfels bij Bernal. Zijn puntenaantal voor de 1e plaats was vorig jaar al enigszins mager. De nummer 2 heeft 'altijd' dik 100 punten minder. Als hij 2e wordt dit jaar zou dat dik 500 punten moeten opleveren. Dat is echt te weinig voor 6,5 mln.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

'@treenert: Bennett, ewan,viviani en sagan

Brillenpoetser

T belooft wel een tour te worden zeggen. Kan me niet heugen dat er zoveel toppers stonden want eigenlijk zijn ze er allemaal. Ik kijk er echt naar uit dit gaat echt een gevecht worden. Enige wat jammer is dat tjv en ineos er beide al 3 hebben.

Valvuillerdemoz

Dat had je toch zo kunnen vinden Treenert?. Dat zijn de vier die bovenaan staan als je zoekt op sprinten. Ik heb dan toch maar mooi de top drie. Ik denk dat er heel wat ' toeristen' zomaar Viviani er ook inklikken, maar die begrijpen er dus niet zo veel van.

Pantano

Bernal eruit geklikt! 😱

steefje9

Hoe wordt er tegen coquard aangekeken hier? Reed voor de corona zijn intrede deed wel wat mooie uitslagen.

Tour de wallonie maar even afwachten.

Kannibaal van Schepdaal

na*

nasibal

Als je sagan, bennett, ewan, bernal, venturini, landa, quintana, lopez, kruiswijk, buchmann en Porte in je team hebt zou ik maar eens nadenken waarom je Roglic niet in je team hebt of 8 500k renners meeneemt.

Aardig samengevat. Ik zou me echter ook afvragen waarom je Porte in je team hebt.

Al denk ik niet dat het probleem bij Bernal zelf ligt maar bij het team Ineos.
Wat moet die gast doen als hij steeds op de laatste klim nog maar 1 knecht heeft?

Dat is er 1 meer dan veel andere kopmannen. Bernal is echter niet significant beter dan die kopmannen momenteel, wel minimaal 2,5-3 miljoen duurder.

Het probleem zit hem vooral daar in. Bernal kost je gewoon het equivalent van één extra AK kopman, maar het is nog maar de vraag (ook als zijn vorm verbetert) of hij dat praktisch in punten uit kan gaan drukken.

Treenert

'@VALVUILLERDEMOZ: daarom stelde ik juist de vraag maar dat had je dus al in de gaten. Moet je deze finish als voorbeeld maar eens kijken en zie wie er allemaal voor hem fietst die nu ook te kiezen zijn. Die 2e van links met die krulspelden die voor hem fietst is trouwens mijn schoonmoeder.
https://www.youtube.com/watch?v=Ake7ADP6lYI44th%20La%20Route%20d%27Occitanie

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Hahaha. Maar hij houdt nog wel keurig Barguil achter zich, ... 😎.
Dag daarvoor wordt ie dan nog wel tweede. Ik weet het niet, het is niet veel met Viviani dit jaar. Zou het aan Cofidis liggen? Zijn wel meer renner heengegaan met de nodige potentie, waar je vervolgens verdomd weinig meer van ziet of hoort. Wel jammer, want het is een sympathieke vent en ik had hem er anders graag bij gehad. Maar ja ik denk dat er voor dat geld, of minder) meer punten te halen zijn.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Ik heb nu 7 klassementsmannen waar ik vertrouwen in heb (inclusief Bernal) en daarbij nog 4 mannen die kunnen scoren als aanvaller in de bergen. Ik zou niet weten waarom ik dan van Bernal 2 klassementsmannen zou willen maken.

Mijn grootste pijnpunt is zoals zo vaak Stuyven. Ik heb hem er nu wel bij, maar zijn prijs is alleen gerechtvaardigd als hij ook gaat sprinten. Zo niet, kan ik beter voor een goedkopere klassiekerrenner gaan.

Ludi

[Quote] Aardig samengevat. Ik zou me echter ook afvragen waarom je Porte in je team hebt.[/Quote]

Ach, iemand die Dauphine kijkt en hem een kans wil geven omdat bij wel 3m heeft maar geen 3.5m moet dat zelf weten. Ik brand me niet meer aan hem overigens. Yikes.

lilalorre

Stuyven is wel een lastige. Al zouden ze hem na vorig jaar toch wel weer diezelfde rol moeten geven

Kannibaal van Schepdaal

Stuyven gaat hier alleen mee als Theuns en Pedersen niet mee gaan.

1 2 ... 23 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.