Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 26 ... 289 290
Brillenpoetser

Is er al meer nieuws omtrent bernal?

danusz1986

Bennett en Kuss sterk hoor deze week.

SurPlace

'@KJ, meer! Inmiddels zoveel leuke 1 miljoen renners. Maar ja per etappe kun je er ook maar 9 opstellen.

Bennett is echt in topvorm en baluh van Kruiswijk

Benzardi

Wat een bizarre dag vandaag.

Vooral de ronde van Lombardije........... eerst was natuurlijk die vreselijke val van Remco Evenepoel.
En daarna word Schachmann even voor zijn sokken gereden door een oud dametje.

Maar bij de weg, we zijn weer niets wijzer geworden, alleen maar meer vraagtekens.
Of word Kämna het pareltje van het Scorito spel?

Florian

Ligt het aan mij of is Roglic 500k duurder geworden. Of heb ik nog last van de Licor van gisteren...

nasibal

'@Jan Raas

Zal de Licor zijn vermoed ik

Ludi

Bij mij niet ;)

Florian

Een kennis van mij speelt ook een Tourpoule, maar op een andere app. Bij die poule kan je maximaal 12 renners pakken, maar je hebt geen beperkingen qua keuze. Dus je kan bijvoorbeeld 12 klassementsrenners kiezen of heel Team Jumbo. Je ontvangt punten op basis van de top-10 van de etappe, de dragers van de truien per etappe en je krijgt punten voor het uiteindelijke eindklassement (GC, Berg, Jongeren, Groen). Als jullie dus een team zouden moeten maken, bestaande uit twaalf coureurs, wie zouden jullie dan nemen en wat voor een balans? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, zeker omdat ik vaak onder de indruk ben van wat er (soms) wordt gezegd in dit forum. Erg puike betogen op zijn tijd. Laat maar weten :)

Tjaanameistro

Omslaan

Benzardi

test 2

Benzardi

'@ janraas
Een kennis van mij speelt ook een Tourpoule

Of doe je stiekem zelf mee met Tourploeg.nl ? ;-)
Ik doe zelf ook mee met Tourlploeg, sterker nog.....................ik ben de initiatiefnemer op mijn werk.

Florian

Tourploeg ja. Als er meerdere mensen die dat ook spelen op dit forum, dan kan je niet namen droppen helaas. Als iemand anders wel nog interesse heeft om mijn vraag te beantwoorden, zou ik dat erg waarderen.

leonstar

12 renners meeste punten

Roglic
Dumoulin
Pogacar
Pinot
Bernal
Alaphilippe
Ewan
Sagan
Bennett

Die 9 zeker
Aanvullen met 3 van deze
Viviani
G martin
G thomas
M a lopez
Quintana
Lopez
Buchman (gevallen!!)

Benzardi

'@janraas
Open dan een draadje/forum Tourploeg.

Hier gaat het over scorito.......................toch?

GlennTour

Nog niemand twijfels over Pogacar?
Vind h'm niet echt overtuigend..

arjenzvob

'@Glenn... die is elke dag beter en staat er straks

Malathion

Schachmann out. Gebroken sleutelbeen. Interessant hoe die door velen vervangen gaat worden. De BORA’s vallen als vliegen.

Ludi

De mensen die bij de grand tour zeiden dat MvdP in LBL en lombardia helemaal nooit realistisch mee kan doen zullen nu wel anders denken neem ik aan ;D

Over GT gesproken, zou schachmann weer voor de bollen meedoen? xD

Nvm schachmann gebroken sleutelbeen volgens mij

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

WTF, Schachmann out. Daar zou een rechtszaak nou echt aan de orde zijn . Iemand rijdt hem van zijn fiets, die nooit op het parcours had mogen rijden en Schachmann mist gewoon de Tour!
Ik denk dat ik hem maar vervang door Pinot.

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

'@janraas:

Veel hangt af van de puntenverdeling voor de eindklassementen.

Op basis van de punten per etappe:

Roglic
Pinot
Buchmann (als hij alleen schaafwonden heeft)
Ewan
S. Bennett
Viviani
Bol
Sagan
Trentin (als hij fit blijkt na zijn val in Milaan-Sanremo)
Colbrelli
Coquard
Nizzolo

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

Al die valpartijen en blessures zorgen er blijkbaar voor dat mensen renners erin klikken die ik er al in had geklikt en renners eruit klikken die ik er al uit had geklikt. Vraag me stilaan af waar ik dan nog het verschil moet maken.

04398

Ik kom er dus net pas achter dat Porte vorig jaar gewoon de Tour heeft uitgereden, WTF!
Wist niet eens dat dat überhaupt mogelijk was bij Porte, nu ga ik hem in deze vorm misschien toch nog overwegen aangezien toch het hele peloton bezig is met vallen.

Poeksel

Porte die de Tour wint door als enige overeind te blijven!

Valvuillerdemoz

En TJ die dan knap tweede wordt.
Als ik Sunweb was zou ik toch Kelderman maar naar de Tour sturen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Dit is nu mij team
Bernal
Roglic
Dumoin
Pinot
Pogacar
Higuita
Mollema
Den Martin
G. Martin
Alaphlippe
Van avermaet
Hagen
De Gendt
Sagan
Benett
Ewan
Colbreli
Bol
Greipel
Moet nog 1 renners
Wat vinden jjullie van dit team?

1 2 ... 26 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.