Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 27 ... 289 290
Ludi

Nog niet compleet, verder niet verkeerd.

Ik wacht nog even de VOO af voor ik sprinters definitief maak

Valvuillerdemoz

Prima team, Kevin. Alleen Greipel en Hagen zou ik nog eens over nadenken, of je daar geen betere opties voor kan vinden.
Tony Martin ontbreekt nog; dan heb je alle Martins. Heb je ook nog wat extra teampuntjes van Jumbo Visma.

kevinraar

Wie zou je inplaats van Greipel en Hagen doen?

Kannibaal van Schepdaal

'@kevinraar: Winnen zal je er niet mee doen, maar het leuke is toch vooral het puzzelen vooraf. Bekijk de recente resultaten op procyclingstats eens, analyseer de etappeprofielen en wacht de rolverdelingen en definitieve selecties van de ploegen af. En zoek eens op wie er allemaal recent blessures heeft opgelopen. Het is niet aan ons om te zeggen welke renners je wel en niet moet selecteren. Wel worden hier af en toe renners besproken waar je zelf eventueel conclusies uit kunt trekken. Er is trouwens niets aan om te goed te scoren met een team dat mede is samengesteld door onbekenden op een forum. Veel puzzelplezier.

Tjaanameistro

Omslaaaaaan

Tjaanameistro

Test

Jasperdewaal11

'@kannibaal dit is verspilde moeite want dit is een terugkerend fenomeen voor jaren. Ben het wel ontzettend met je eens.

vasnd

'@Tjaanameistro Wat is dit voor vervuilende onzin. Volgende keer rapporteer ik de hele bups.

De teams komen dag voor dag dichter bij elkaar te liggen. Moeten we dan straks het verschil maken met een gokje op een gecrashte of geblesseerde renner? Manmanman.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

Wat zijn de verwachtingen voor etappe 1 word dag een sprint of toch een aanvals etappe?

Kannibaal van Schepdaal

De sprintersploegen zijn dan nog fris en vol vertrouwen, dus ik verwacht gewoon een sprint met wie de bergen overleefd heeft.

Treenert

Ms moest Scorito er zo'n 8 mln budget uittrekken en niet wachten op de definitieve startlijst om er weer een serieus keuzespel van te maken. Nu gaan toch heel veel teams op elkaar lijken. Ik had Bernal al niet meer in mijn selectie maar dat heeft sinds vandaag het overgrote deel ws ook.

Don Gielius

Het was toch alweer bijna 5 pagina's geleden dat er over het budget werd gezeurd.

Ik heb er momenteel 11 ingeklikt die (quasi) zeker mee gaan, voornamelijk de klimploeg en enkele sprinters. Verder blijf ik er nu af tot alle selecties definitief rond zijn, nog te veel onduidelijkheid bij veel ploegen. Ik kijk er wel enorm naar uit!

Thomasthetankengine

Wat denken jullie van Froome en Thomas. Ze sturen wel snel af terwijl het nog niet lijkt dat ze op hun limiet zitten. Zouden Thomas en Froome een spelletje spelen en koersritme op doen en iedereen in de tour verassen of zijn ze echt in een slechte vorm. Kunnen jullie mij hier mee helpen? ( ook gek dat Froome steeds tegelijkertijd met Castroviejo finisht en ook vaak tegelijkertijd lost)

dvansteenis

Ik denk dat ze pieken naar deel 2 van de tour als Roglic niet meer vooruit komt en Dylan van Baerle iedereen de moeder trapt bergop

Brillenpoetser

Ik verwacht dat ineos dit jaar er wel staat maar niet in topvorm zoals altijd. Hopelijk wint roglic de tour voor een Nederlandse ploeg hoe mooi zou dat zijn. De hegemonie doorbreken en dat nog wel door een Nederlandse ploeg.

Verder lijkt het er op dat dumo meer progressie maakt in vorm dan froome en Thomas.

El Mel

'@Tijmen Ik denk dat Froome niet goed genoeg is. Thomas zal er wel staan voor een top-5. Maar of dat nou 5,5 mil waard is..

jsprunk

Thomas beweerde iets te hard getraind te hebben en daarom nu rustig aan te doen. Die staat er wel tijdens de Tour. Froome is een groot vraagteken.

Brillenpoetser

Klinkt onwaarschijnlijk dat Thomas te hard getraind heeft aangezien ze bij ineos toch van strakke schema's zijn en alles uitdoktoren

Phoenix0000

Heb er nu toch 8 goede sprinters instaan die heuvel over kunnen. Als ik dat parcours goed bekijk zijn er toch zeker 8 sprintkansen voor dit soort mannen.

Mochten het er uiteindelijk minder worden door vluchten verwacht ik met een duur sprintteam toch aan langste eind te trekken omdat de vluchters moeilijk te voorspellen zijn en dat als er een vlucht is mijn sprinters toch voor plek 6-20, 8-20 etc gaan sprinten in die etappes.
Groene trui punten wegen ook mee bij deze beslissing.

Ik pak in plaats van Dumoulin en Thomas dus liever wat meer inhoudelijke sprintkracht.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Misschien is dat tijdens de lockdowns wat lastiger gebleken? Of heeft trainen op de rollers hem meer energie gekost dan verwacht?

Ludi

8 sprinters, dat is best veel!

Sprinters kies ik na VOO definitief

04398

Vorig jaar viel Thomas 2 weken voor de Tour uit, en dacht ook iedereen dat hij het niet zou gaan halen. Nu rijdt hij gewoon lekker mee en staat hij er zeker in de Tour, als ze ergens weten wanneer ze moeten pieken is het bij Ineos wel.

Kannibaal van Schepdaal

Sinds wanneer zegt vallen iets over je vorm?

Ik dacht vorig jaar dat hij er wel ging staan, omdat de val niet te erg leek en hij al in Romandië betere resultaten reed.

Nu moet hij telkens lossen, zowel hier als in de Ain, dus lijkt het mij een logische conclusie dat hij niet in vorm is.

Dan neem ik dit jaar liever het zekere voor het onzekere en kies ik renners waarvan ik weet dat ze wel in vorm zijn.

Poeksel

https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1294927097417338880

"The evolution of his injuries will determine the plans for the upcoming races.'

Hoe moeten we dat opvatten? Er lijkt te staan dat hij een twijfelgeval is voor de Tour...

Ludi

Klikken jullie roglic er nu ook uit?

1 2 ... 27 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.