Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 28 ... 289 290
ditisdavid

Je kan moeilijk én Bernal én Kruijswijk én Buchmann én Roglic er nu al uitlaten. Ik ga maar van de gelegenheid gebruik maken om het parcours zo diepgaand mogelijk te bestuderen en wacht even met puzzelen tot er meer bekend is denk ik...

Ab Normaal

'@Kannibaal van Schepdaal
Snap ik, maar de renners in vorm vallen bij bosjes.
Als ik alle renners in vorm selecteer heb ik nog steeds massa’s budget over.

Kannibaal van Schepdaal

Misschien zal de winnaar van dit jaar niet het volledige budget hebben opgebruikt?

Het enige doel is de meeste punten scoren he, het is een illusie om te denken dat duurdere renners sowieso meer punten opleveren.

De beste renners leveren de meeste punten op.

Als de beste renners dit jaar weinig kosten, dan is het dom om toch maar dat budget op te doen aan dure renners uit vorm.

KV

'@kj: ik heb momenteel 6 sprinters die heuveltje over kunnen, maar zou mss toch nog 1 extra willen hebben. Ben akkoord met Phoenix dat er toch 8 kansen liggen voor hen (1, 3, 5, 7, 10, 11, 19 en 21)

dvansteenis

Heel irritant dat omslaan steeds hè

Ludi

Omslaan

Ab Normaal

'@Kanibaal
Je hebt 100% gelijk.
Maar dat is een soort van autisme in mijn hoofd denk ik.
Ik kan geen budget overlaten. Dat voelt heel raar. Soort knagend gevoel.
Knap als je dat wel kunt.

jsprunk

8 sprinters is imo echt te veel. Tegen de tijd dat de sprinters aan bod komen, is de eerste schifting in klassement al gemaakt, dus kun je prima truipunten rapen in plaats van sprinters die misschien een plek 10-15 rijden.

Phoenix0000

Drie van de eerste 5 etappes en 6 van eerste 11 even uit mijn hoofd. Maar inderdaad. Na etappe 2 kun je dat al doen. Al is met geen mogelijkheid de top 5 en laat staan gele trui drager te voorspellen.

En ik mik niet op sprinters voor plek 10-15 in de sprintetappes. 8 top 10 namen. Relatief makkelijk te voorspellen gezien de ietwat dunne spoeling daar.

Wat ook meespeelt is dat ik goed wil scoren eerste paar dagen om gooi naar plek 1 scorito algemeen te doen.

kevinraar

ik heb nu 6 sprinters dat is toch wel genoeg?

Speedyvreter

'@kevinraar Hangt er vanaf of je renners als Stuyven en van Aert ook als sprinters ziet.

Pim96

Ik zie hier best wat vertrouwen in Bol. Best een leuke sprinter natuurlijk, maar best een zware gozer. Komt die echt zo makkelijk de heuveltjes over? Heb ik hem nog niet genoeg zien doen als ik heel eerlijk ben. Iemand die Bol als renner iets beter kent?

Aanklampen

Volop koers in Duaphine. Tom, Sep en Wout mee met een sterke kopgroep net oa Pogacar, Pinot en Landa. Bardet ook mee. EF, Cofidis slag gemist.

Ludi

Is dat de kopgroep of het peloton dan?

Ludi

'@phoenix reken je mannen als stuyven, GVA en aert mee of niet bij die 8? Of andere niet sprinter geclassificeerde renners? Zo ja dan heb ik er ook 8. Zo nee dan heb ik er 6 op dit moment.

04398

Ik hoor hier volgens mij ieder jaar voorbij komen dat een team met 6 sprinters voldoende is, toch blijkt het team van vorig jaar 8 sprinters te hebben

arjenzvob

Met zo veel sprinters kom je vaak tekort bij de eindafrekening. Cruciaal

Benzardi

Roglic ook afgestapt, dat word weer opnieuw puzzelen ;-)

Poeksel

En rugklachtn voor Cosnefroy. Ik hou geen fitte renner over!

Aanklampen

kopgroep, verandert elke minuut.. Zo'n etappe die je eigenlijk vanaf begin zou willen zien...

Timber

Ik hoor en lees hier weinig over Uran. Tuurlijk, hij is niet best in de Dauphine tot nu toe, maar volgens mij kan hij ook als geen ander pieken richting een grote ronde. Vorig jaar ook gewoon 7e in de Tour.

Treenert

Kunnen we ergens anders dan onder de betaalknop VOO zien?

Tjaanameistro

Waar kan ik nu de dauphine volgen/kijken?

Treenert

Als je ophoudt met 'Omslaan' krijg je een antwoord

Phoenix0000

'@arjen @kj

Sagan, Bennett, Nizzolo, Trentin, Coquard, Colbrelli, Hofstetter, venturini, Stuyven.

Zijn er 9 en valt er nog 1 van af.

Voor geel en wit mis ik ook eigenlijk geen namen qua top 3. Oké, geen Thomas en Tom. Maar that’s it.

1 2 ... 28 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.