Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 267 ... 289 290
Milanjacks

'@Daan

Dat had ik vooraf ook al een gekke keuze gevonden, Hirschi gaat misschien alsnog spannend worden.

Daan Brakenhoff

Denk dat ze Hirschi wel bij gaan halen op die on gecategoriseerde klim. Hoop op een wonder dat hij zo laat mogelijk teruggepakt gaat worden en in de groep van Roglic finished

Kaassoufflé

'@Daan: niet getreurd want heb kuss ook niet opgesteld voor Benoot... dacht 50/50 aan vluchters of klassementmannen. Daarom Kuss op de bank gelaten helaas...

danusz1986

Ja, maar ik had nu van Aert haha. Schandalig dit.

Platje

Waarom Van Aert voor Kuss in deze rit?

Milanjacks

Ik kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst twee ploeggenoten samen heb zien aankomen in de tour. Iemand weet wanneer dit voor het laatst is gebeurd?

Laatst gewijzigd
cautelous_turtle

Kuss wat een beest!

Laatst gewijzigd
Treenert

Met Carapaz als kopman ivandaag s dat wel heel relaxed Tour kijken. Kwiato mag ook winnen.

danusz1986

Waarschijnlijk dacht ik dat het rit 19 was haha. Geen idee. Ik dacht dat ik Kuss ook had, blijkbaar niet.

Milanjacks

'@Treenert

Het maakt wat jou betreft weinig uit. Als Kwiato wint krijg je 10 bonuspunten voor Carapaz dus dan verlies je maar 2 punten t.o.v. of Carapaz winst. Het gekke is dat als je Carapaz niet als captain hebt dan hoop je dat Kwiato wint :p

Pietje Precies

Tenzij je zoals ik best wat centen verdient als Carapaz de etappe wint. Dan ben je gewoon voor Carapaz!

Lijkt helaas weer een zure 2e plek te worden. Kan mooi in het rijtje met Hirschi en Mezgec.

Pogacar 2e in het eindklassement is ook een zure. Op eindwinst van hem heb ik vorig jaar halverwege de Vuelta al ingezet. Was een mooie jackpot geweest. Maar goed, Roglic is ook een prima winnaar voor mij.

Milanjacks

Is die Joris seniel? Constant dat debiele gepraat over dat ploegenklassement...

nasibal

Ozich wel prima dat Hirschi viel. Nu kan ik mijn verlies toeschuiven op 'pech' ipv foute keuzes ;) ;)

rev

Dit gaat er toch wel goed uit zien, op dit moment 5 renners bij de eerste 11

nasibal

Groen Uran en Groep Yates weer samen. Martinez kan nog top 20 rijden.

edit:

kut pogacar met z'n sprintje. Anders was Roglic gwoon achteraan in dat groepje geindigd.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Geintje van Kuss heeft me 20 punten gekost, maar ach mensen met Hirshi zijn erger aan toe. Toch weer gestegen naar 99.9%

Laatst gewijzigd
Threeohthree

'@Nasibal: Geen kopjes gesneuveld?

Milanjacks

Zuur dat Kuss en MAL 11 en 12 worden toch een grote domper. WVA 3de ook echt dramatisch, het ging van een hele goede naar een redelijke dag, gelukkig wel 13 punten voor Sivakov en Roglic captain.

nasibal

Weten jullie trouwens nog? Dat ik een minuut voor de start 3 weken geleden besloot tóch Van Aert Bol en Stuyven mee te nemen, maar toen geen tijd meer had om dat ook daadwerkelijk te doen?
Daar moet ik bij de 3e plek van Wout vandaag toch wel een beetje om gniffelen.

Komende dagen juichen voor starlynk!

@ThreeOthree
Ik zit aan mijn 4e biertje in 10 minuten. Straks over op wat sterkers.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Wie had dat gedacht WvA 3e in de laatste bergetappe vanuit de groep der favorieten.

nasibal

Mooi ook dat nadat er twee 'Jorissen' bovenaan stonden, nu de eerste plek lijkt over te gaan op een "Jorne". Hoe sta jij er voor Jori?

Threeohthree

'@Nasibal: haha vond je al aardig kalm ogen. Bij mij waren er sowieso dingen kapot gegaan, was dinsdag echt al pissig dat ik mijn top 10 kansen weg gooide. Sterkte :P

Maar flink balen idd, al kan top 10 nog, ook mooi natuurlijk. Hopelijk kan Starlynk het afmaken!

Laatst gewijzigd
StijnvanA_

Het niet opstellen van Wout kost me een 7e plek overall.. nu 2 plekken gezakt naar 19, schade nog beperkt

Kaassoufflé

Ik laat veeeel dure punten liggen zonder Kuss en WvA opgesteld te hebben.. pff dat is het nadeel als je een luxeprobleem hebt..

fringale

Gaat dat bergklassement nog bijgepast worden ?

1 2 ... 267 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.