Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 268 ... 289 290
rev

Hoppa knal ff top 100 binnen met 316pts dagscore. Met 7 man in top 20. Martinez 23e had er ook bij gemogen.

Melkboer

Vanaf hoe veel % krijg je een beker?

La Primavera

Volgens mij heb ik in alle Scorito poules nog nooit de winnaar van het bergklassement in mijn team gehad, kan het mis hebben maar kan het mij niet heugen. Die traditie lijkt zich voort te zetten.

EDIT: Alaphilipe in 2018, die vergat ik even.

Laatst gewijzigd
rev

Vanaf 99%

Jori

'@Nasibal: Zullen we het daar niet over hebben? Zelfde opstelling als jij maar wel Roglic captain dus en G. Bennett ipv Lopez dus. Maar dus echt vervelend dat Hirschi onderuit vliegt, dat het tegenvallen van Bennett juist in de kaart van de mensen met Van Aert en Kuss speelt (zouden normaliter anders eerder aan de slag moeten) en dat vandaag het een collectieve off-day was van mijn rest vluchters wat ook juist zorgt dat er weer ak-mannen vooraan eindigen en extra Van Aert en Kuss waardoor het me nog meer punten kost. (Kämna had het notabene aangekondigd via de ploegsite, Alaphilippe die hier ook nog wel een kans zag, Martinez was een vraagteken en Sivakov die als ploeg toch wel moest aanvallen). Zoals gezegd, in de 99% blijven met deze selectie is nog een flinke uitdaging.

Nou hopen dat de eindafrekening mee valt en het 2 pure sprintetappes (Ewan moet echt per se mee doen) nog worden waar WvA toch maar keertje denkt aan de mensen die hem niet hebben gekozen en beetje genade toont. Beetje ijdele hoop dus

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Best een goede dag zou ik zeggen, toch slechts 1 plekje gestegen. Dat doet me ineens ook vrezen voor de eindafrekening. Hoewel ik op zich dacht met Van Aert voor de komende dagen en ook met MAL voor de afrekening twee redelijke troeven te hebben, vrees ik een beetje wat er achter mij nog staat (veel mensen met Landa wellicht, en waarschijnlijk ook met Ewan). In ieder geval maar hopen dat Trentin morgen niet wint vanuit een voor mij ongunstige kopgroep.

Gesproken over morgen, wat met Bol, Bennett en Coquard..? Ik vind het lastig, eerst dacht ik gewoon een wat choatische sprint maar ik weet het niet echt, kan ook een meer GvA/Alaphilippe aankomst worden.

Laatst gewijzigd
danusz1986

256 punten zonder Kuss en gestegen naar 99,9. 25e in subpoule 54 overall! (anders 16e en 33e). Prima dagje morgen vlucht of sprinters dat is de vraag.

rev

Op welke plek kan ik @nasibal,@jori en @threeohthree ? Gewoon voor de nieuwsgierigheid ;)

Ludi

WvA levert me vandaag onverwachts veel punten op lol

nasibal

'@Rev

Ik wil het vandaag even niet meer over mijn plek hebben ;)

rev

'@nasibal ow je had een baal dag dus. Ik was gewoon benieuwd naar jullie ranking, ik zie vaak jullie namen voorbij komen. De meeste namen kan ik nog wel vinden.

raymankapeens

Nog net 95% vrees dat bekertje eraan gaat

Cerebral36

Hirschi cap vandaag en het zag er zo goed uit...En toen viel hij....99.5% nu maar de eindafrekening gaat me nekken. 3 abandons en vandaag val Hirschi. Doodzonde....

El Mel

Hoog niveau weer op het forum. Zelf op plek 44 algemeen en dan niet eens op het eerste blad van de forumpoule staan! Om nog wat te stijgen moet Trentin nog iets uit de hoge hoed toveren.

cautelous_turtle

Begin van de tour een muntje opgegooid tussen Kuss en Bennett die net verkeerd is gevallen. Scheelt toch een punt of 100

Aanklampen

Wie zei dat het morgen een gewone sprintersetappe wordt? Hebben jullie het profiel gezien?

Aanklampen

Overigens Wout niet opgesteld.. 100 plekken omlaag richting 500. Ai.. weer een foutje..

Nul verstand

Coquard verwacht ik morgen niet. Die is gewoon niet fit en het parcours van morgen is te lastig om te overleven als je niet 100 bent.

Benzardi

De waterkonijntjes van De Duracelli"s hebben vandaag een klein hupje naar voren gemaakt 96,4%.

Nog 3 dgn door bikkelen en we hebben een mooie Tour gereden, antwoordde Sponsorbaas Benzardi tegen de journalist van het maandblad " 1x per Maand"

Starlynk

Nou, ik vreesde de dag van vandaag vanwege de vluchters, maar uiteindelijk sla ik een prachtige slag en stijg ik naar plekje 2. De eindoverwinning zal een lastig verhaal worden, want de teams zonder Bernal (incl. de #1) stomen op uit de achtergrond, maar een top 10 zou zomaar kunnen lukken als ik goed blijf opstellen. Check voor de grap eens de nummer 13 Hobbel, zonder Bernal en Pinot, maar met o.a. Carapaz en Mas. Nou, als je dat zo kon voorspellen vooraf, verdien je het ook om te winnen ;)

Laatst gewijzigd
Westland95

1.6% gestegen naar een verdienstelijke 94.4%. Wout opstellen vandaag en Roglic kopman deden wonderen. Benieuwd of Bora er morgen werk van gaat maken om Bennett er af te rijden. Die laatste lijkt er toch aardig door te komen de laatste dagen.

Laatst gewijzigd
Jori

Momenteel plek 80 volgens mij (2 dagen geleden nog 11e, dus zoek de rode pijlen. Hele mooie score waar niemand over kan klagen, maar voelt dus wel zuur :p). Geen geweldige selectie zonder Lopez, Kuss en WvA, wel vaak goede dagopstellingen, maar momenteel damage control.

Kan je trouwens het je al voorstellen? TJV die morgen de koers verschrikkelijk hard maakt als bedankje voor Van Aert dat hij nog een etappe kan winnen uit de sprint, terwijl bijv. een Ewan er dan af wordt gereden :p

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Gezakt naar 78... Zonder WvA en kopman Hirschi hier wel flinke peg eigenlijk :-(. Morgen maar weer naar boven kijken, sprinters heb ik in overvloed

Aanklampen

Tom en Roglic willen ws een rustdag, dus dan moet de andere 5 het voor Wout gaan doen. Profiel lijkt mij zwaar genoeg om moeilijk klimmende sprinters eraf te rijden zodat je met een man of 80 overblijft. Begint al gelijk uit de start vals plat omhoog.

Ewan is altijd een van de eerste lossers, maar lijkt door de dag heen te verbeteren. Ik verwacht wel koers. CCC moet ook nog wat en ze willen Sagan ws ook nog aan een overwinning helpen...

Nul verstand

Waar wil je de sprinters eraf rijden dan?

1 2 ... 268 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.