Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 269 ... 289 290
alexzsci

Ik vandaag ook een goede dag en kom net aan de top 75 weer in, dit is vooral te danken aal WvA en kopman Roglic. Erg zonde wel van de valpartij van Hirschi, want hij had meer dagpunten en meer bollenpunten op kunnen leveren, maar goed dat is nou eenmaal gebeurd.

Heb veel vertrouwen in mijn tijdritploeg en het team voor in Parijs... nu is het alleen nog de vraag wat de dag van morgen precies gaat brengen. Ik geloof niet zo in een vlucht die wegblijft, gaan vast nog wel wat ploegen de energie vinden om het tot een sprint te laten komen. Of het een sprint gaat worden waar Ewan ook nog aan kan mee doen is dan weer een ander verhaal, door de truipunten is Bennett gelukkig een zekerheidje.

@Nul Verstand

Coquard verwacht ik morgen ook niet als winnaar uiteraard, maar overweeg toch nog steeds om hem mee te nemen. Als hij er nog bijzit dan is hij in dit sprintersveld een garantie op top 10, en die kan ik goed gebruiken. Al hangt het natuurlijk helemaal van de koers af of hij er nog bij gaat zitten of niet.

De Tourminator

Ook ik zak langzaam weg ..... voorlopig sta ik nog op een zilver bekertje, maar denk dat die brons gaat worden i.p.v. goud. Buchmann is mijn flop van deze ronde. Al kan Bonifazio er ook wat van.
Morgen mijn ploegje sprinters maar opstellen met van Aert als kopman ...

Jun Allrich

WVA wil volgende week wereldkampioen worden, die gaat morgen niet mee massasprinten.
Heel misschien als de groep serieus uitgedund is...

Ludi

Met 7 sprinters morgen is het best een.puzzel. wat doe je met flip, roglic en pogacar. Haalt ewan het? Coquard? Venturini sowieso klasbak ;)

Morgen moet ik sprokkelen, nu 98 hoog, maar met de eindafrekening gaat daar iets vanaf zonder renners in top 10 buiten pog, rog, dumo..

kevinraar

Ik heb vandaag maar 190 punten gescoord

Aanklampen

'@nul verstand, MI, zodra de tussensprint eraan komt en een ploeg vol op kop gaat rijden, waaien ze er aan de achterkant er af.
Misschien zie ik het verkeerd maar reken maar erop dat heel veel ploegen niet gaan wachten op een sprint.

Ludi

KOM in ITT

https://pbs.twimg.com/media/EiIUj5KXYAAQNMQ?format=jpg&name=large

Starlynk

Heel Ineos rustig aan op het vlakke en dan volle bak de klim op dus.

Ludi

Gewoon geen ITT fiets en kleding, en dan bergje op stumpen zoals Ciccone vorig jaar.

Al denk ik dat meerdere hier van fiets gaan wisselen.

Hoeveel had die over op roglic? 3 seconden ofzo toch?

Jori

Van Aert via de ploegauto terug gekomen, heeft straf gekregen maar mag in de uitslag wel blijven staan? heel opmerkelijk

Nul verstand

'@aanklampen, durf het niet aan om Coquard eruit te halen. Hopelijk mag Stuyven weer sprinten morgen.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Vandaag alweer verkeerd gegokt met een aanvaller als captain. Deze Tour al heel wat punten verloren door verkeerde opstellingen. Pech of foutjes? Lijkt toch wel een paar keer pech door een vrij zeldzaam koersverloop.

rev

Verschil aan punten tussen nr1 en 100 is 155 punten. Ligt dat altijd zo dichtbij elkaar?

Nul verstand

Coquard zegt tegen de Franse media dat-ie hoopt om binnen 2 dagen weer te sprinten. Binnen 2 dagen klinkt toch alsnog morgen te vroeg komt.

Platje

WVA zie ik morgen niet sprinten en misschien ook niet voluit gaan in de ITT.. in zn interview gaf hij al aan dat hij naar de kloten is en het wk wil winnen.. door zijn teampunten en gebrek aan beter staat hij er toch wel in dus hopelijk heeft hij nog wat over

Jeffrey81

'@Jori

Damn, dat is balen voor mensen zonder WvA. Die derde plek van hem in een etappe als die van vandaag is sowieso al zout in de wonde, maar als het dan ook nog op een twijfelachtige manier tot stand is gekomen helemaal.

Aan de andere kant is het een mooie verdediging tegenover degene die me vandaag in mijn vriendensubpoultje van de troon stootte..... Vanaf dag 1 bovenaan en nu ineens tweede doordat nummer 2 met Carapaz en Kwait eigenlijk niet hele goede keuzes nu ineens omzet in bonuspunten. En met die dekselse WvA! Hoop het nog goed te maken in de eindafrekening...

Aanklampen

Coquard zie ik morgen niet meedoen. Die loopt te lijden achterin.

Bennett lijkt wel beter te worden.. maar ja, goed genoeg. Kan morgen alle kanten op MI

Platje

Morgen Roglic, Poga en WVA voor de zekere punten (en WVA moet hier ook kunnen winnen) aangevuld met sprinters Bennett, Trentin, Sagan, Stuyven en Coquard (ipv Dumoulin) en Flipje voor de zekerheid

marconeuvel

Captainkeuze wordt ook weer lastig morgen. Overleven Bennett en Ewan de heuvels? Mag Van Aert sprinten? Hoe snel is Sagan? Of, is de overwinning voor een aanvaller?

Milanjacks

Ik sta op 95,1 %, stijgen naar een zilveren bekertje gaat lastig worden maar heb wel een dusdanig goed eindklassement dat ik morgen op Sagan ga spelen. Durf mijzelf niet in de spiegel aan te kijken als Bennett eraf gereden gaat worden en hij 0 punten gaat pakken. +Sagan werd tweede in de sprint toen die gediskwalificeerd werd. En denk dat Sagan een derde week beter verteerd dan de gemiddelde sprinter. Coquard ga ik gewoon opstellen, angst is een slechte raadgever en hij heeft wel vaker dit soort teksten gehad en toen werd die vierde.

Florian

Sagan morgen duidelijk een zekerheidje voor top 5

Laatst gewijzigd
Starlynk

https://www.eurosport.fr/cyclisme/tour-de-france/2020/bryan-coquard-avant-j-arrivais-plus-frais-que-les-autres-sprinteurs-a-paris.-pas-cette-annee_vid1353646/video.shtml

Ik ben gezakt voor mijn luistertoets Frans.. Iemand die kan helpen vertalen wat ons haantje zegt in deze video? :p

hartstikkebedankt

Op de eigen website van BB Vital noemt hij na de race van vandaag enkel dat de sprint op de Champs Elysees de beste van het seizoen is

Frans heb ik laten vallen op de middelbare school dus aan mij heb je niks :p

Laatst gewijzigd
Starlynk

De vrouw van een vriend van me is lerares Frans.. Heb het ff doorgestuurd en klaarblijkelijk zegt hij dat hij even bij moet komen en het dan per dag gaat bekijken, dus daar hebben we ook niks aan :D

Guido73

'@Starlynk Hij vertelt eerst wat over de rit, is meteen op de eerste col al gelost, zegt dat hij nog 11 min binnen de tijdslimiet was. De Alpen zijn nu voorbij en nu probeert hij zijn knie zo goed mogelijk te verzorgen. De sprint op de Champs Elysees is de mooiste die er is en hij heeft er al 2x een mooi resultaat geboekt. Normaal gezien is hij altijd 1 van de meest frisse sprinters die Parijs halen, dit jaar is dit zeker het geval niet. Hij heeft er elke dag voor moeten vechten en hij hoopt dat het dag bij dag toch nog een beetje verbetert. Dan spreekt hij nog over zijn herstel waar hij normaal 1 a 2 weken voor nodig heeft. Over morgen zegt hij niks.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 269 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.