Ik vandaag ook een goede dag en kom net aan de top 75 weer in, dit is vooral te danken aal WvA en kopman Roglic. Erg zonde wel van de valpartij van Hirschi, want hij had meer dagpunten en meer bollenpunten op kunnen leveren, maar goed dat is nou eenmaal gebeurd.
Heb veel vertrouwen in mijn tijdritploeg en het team voor in Parijs... nu is het alleen nog de vraag wat de dag van morgen precies gaat brengen. Ik geloof niet zo in een vlucht die wegblijft, gaan vast nog wel wat ploegen de energie vinden om het tot een sprint te laten komen. Of het een sprint gaat worden waar Ewan ook nog aan kan mee doen is dan weer een ander verhaal, door de truipunten is Bennett gelukkig een zekerheidje.
@Nul Verstand
Coquard verwacht ik morgen ook niet als winnaar uiteraard, maar overweeg toch nog steeds om hem mee te nemen. Als hij er nog bijzit dan is hij in dit sprintersveld een garantie op top 10, en die kan ik goed gebruiken. Al hangt het natuurlijk helemaal van de koers af of hij er nog bij gaat zitten of niet.
'@Jori
Damn, dat is balen voor mensen zonder WvA. Die derde plek van hem in een etappe als die van vandaag is sowieso al zout in de wonde, maar als het dan ook nog op een twijfelachtige manier tot stand is gekomen helemaal.
Aan de andere kant is het een mooie verdediging tegenover degene die me vandaag in mijn vriendensubpoultje van de troon stootte..... Vanaf dag 1 bovenaan en nu ineens tweede doordat nummer 2 met Carapaz en Kwait eigenlijk niet hele goede keuzes nu ineens omzet in bonuspunten. En met die dekselse WvA! Hoop het nog goed te maken in de eindafrekening...
Ik sta op 95,1 %, stijgen naar een zilveren bekertje gaat lastig worden maar heb wel een dusdanig goed eindklassement dat ik morgen op Sagan ga spelen. Durf mijzelf niet in de spiegel aan te kijken als Bennett eraf gereden gaat worden en hij 0 punten gaat pakken. +Sagan werd tweede in de sprint toen die gediskwalificeerd werd. En denk dat Sagan een derde week beter verteerd dan de gemiddelde sprinter. Coquard ga ik gewoon opstellen, angst is een slechte raadgever en hij heeft wel vaker dit soort teksten gehad en toen werd die vierde.
'@Starlynk Hij vertelt eerst wat over de rit, is meteen op de eerste col al gelost, zegt dat hij nog 11 min binnen de tijdslimiet was. De Alpen zijn nu voorbij en nu probeert hij zijn knie zo goed mogelijk te verzorgen. De sprint op de Champs Elysees is de mooiste die er is en hij heeft er al 2x een mooi resultaat geboekt. Normaal gezien is hij altijd 1 van de meest frisse sprinters die Parijs halen, dit jaar is dit zeker het geval niet. Hij heeft er elke dag voor moeten vechten en hij hoopt dat het dag bij dag toch nog een beetje verbetert. Dan spreekt hij nog over zijn herstel waar hij normaal 1 a 2 weken voor nodig heeft. Over morgen zegt hij niks.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.