'@rev: Ik ben momenteel terug te vinden op plek 110 algemeen. Vrijwel de hele week gegokt en verloren gezien ik de week begon op plekje 6, ik moest echt veel risico nemen om te willen winnen. Dan nog denk ik dat top 10 lastig was als ik de boel zo bekijk. Bekertje nemen we i.i.g. weer mee :).
Aan de ene kant best jammer dat de komende 3 dagen niet uit zal maken voor mijn plekje, aan de andere kant is het ook wel relaxed tour kijken.
Mede dankzij mijn vier mannen van tjv 265 pnt. en doorgestegen naar 95,9%. De dag van morgen zal meer sprinter gerelateerd zijn.
Dan maar de dood of de gladiolen met de keuze voor mijn kopman.
Hij flikte het in etappe 14 ook door uit een onmogelijke positie als een schicht naar de tweede plek te sprinten.
Waarschijnlijke opstelling: Mezgec (C) Roglic, Pogacar, Alaphilippe, van Aert, Pedersen, Sagan, Bennett, Ewan
Ik ben benieuwd of het op het parcours van vandaag toch mogelijk is dat een ploeg als Bora en CCC het nog zwaar gaan maken zodat sprinters als Ewan en nog mooier voor hun Bennett zodat die er niet meer bij zitten. Ze moeten toch iets proberen mochten ze die trui nog willen. Halverwege het parcours gewoon flink gas er op met al die heuveltjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.