Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 270 ... 289 290
kevinraar

mij team voor morgen
benett
ewan
sagan
bol
viviani
venturini
roglic
pogacar
alaphlippe

mij kopman word sagan denk dat mischien bora hard gaat maken zodat benett lost

Threeohthree

'@rev: Ik ben momenteel terug te vinden op plek 110 algemeen. Vrijwel de hele week gegokt en verloren gezien ik de week begon op plekje 6, ik moest echt veel risico nemen om te willen winnen. Dan nog denk ik dat top 10 lastig was als ik de boel zo bekijk. Bekertje nemen we i.i.g. weer mee :).

Aan de ene kant best jammer dat de komende 3 dagen niet uit zal maken voor mijn plekje, aan de andere kant is het ook wel relaxed tour kijken.

hartstikkebedankt

Venturini dezelfde odds als Luke Rowe, Van Baarle en Pöstlberger. En lager dan Jungels, Valgren, Casper Pedersen en Walscheid. Wat hebben die bookies gesnoven? :p

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik denk alleen wel dat de kans dat Venturini wint niet hoger is dan zijn odds. Ergo, ik zie niet in hoe hij gaat winnen.

Ik heb zelf geld op Stuyven, Mezgec en Trentin. Hoop op een zware wedstrijd.

Laatst gewijzigd
RemmertW

Heeft Venturini al ooi iets noemenswaardig gewonnen....

Rawolf

Ik schat de kans in dat C Pedersen of Postlberger wint met een aanval hoger in dan Venturini vanuit de sprint hoor

-Wielerfan

Na vandaag 135ste van de 39.000 deelnemers.
Ik mag niet klagen😜.

Mijn team voor morgen:

Sagan
Bennett
Bol
Alaphillipe
Stuyven
Van Aert
Naesen
Roglic
Pogacar

Ewan & Coquard op t bankie.
Ik denk eerder aan aanvallers dan aan een massasprint.

Wie o wie moet ik als kopman pakken? Pffff.

Daan Brakenhoff

Jij durft Wielerfan,
Cees Bol wel opstellen maar Ewan niet...

Jori

Een sky/ineos kopman die moet opgeven. Een Jumbo renner die dik aan de leiding ligt. Een andere Sky/ineos man die de grote ronde half red door de bergtrui te winnen. Doet dit scenario al een belletje rinkelen bij iemand?

Milanjacks

Ik kom terug op mijn eerdere uitspraken over het kopmanschap van MAL dat was een onnodig risico, Ewan thuislaten is pas echt gekkenwerk.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik moet bij Carapaz zn prestaties vooral denken aan de bergtrui van Landa in de Giro inderdaad. Ging toen ook 3 dagen achtereen in de ontsnapping als ik me niet vergis.

Alleen Dumoulin reed toen nog niet bij Jumbo he. Thomas viel vroeg uit, die gelijkenis houd wel stand.

Laatst gewijzigd
beuluitdeheul

Carapaz redt de Tour echt voor me! Inmiddels in de top 100, morgen Coquard / Bol of toch Ala?

Jori

'@Rawolf: En ene Steven K.?

Poeksel

DNF Landa, bergtrui Nieve, Jumborenner drie minuten in het roze met drie minuten voorsprong.

Hopen maar dat het vannacht niet gaat sneeuwen!

user26790

Mede dankzij mijn vier mannen van tjv 265 pnt. en doorgestegen naar 95,9%. De dag van morgen zal meer sprinter gerelateerd zijn.
Dan maar de dood of de gladiolen met de keuze voor mijn kopman.
Hij flikte het in etappe 14 ook door uit een onmogelijke positie als een schicht naar de tweede plek te sprinten.
Waarschijnlijke opstelling: Mezgec (C) Roglic, Pogacar, Alaphilippe, van Aert, Pedersen, Sagan, Bennett, Ewan

rev

'@threeohthree ach ja je was iedergeval wel in de positie om risico te kunnen nemen. Mooi dat je weer je bekertje gaat pakken. Ik sta op positie 92 en als goed is ga ik voor me eerste wielren bekertje, heb alleen niet zoveel man in het algemeen klassement staan ivm eind afrekening.

Threeohthree

Netjes! Gelukkig geld dat voor heel veel mensen. Dus gewoon op safe spelen en dat lijkt me dat bekertje redelijk zeker.

Treenert

Gisteren: "Alhoewel Carapaz ws wel de beste in koers was. Die zit er morgen gewoon weer bij."
Die was echt goed geweest in de Giro.

Morgen gewoon sprinten lijkt me.

cactus

Ik twijfel nog tussen Flipje of van Avermaet voor vandaag.
Voor de rest alleen maar sprinters + Roglic + Pogi

Wat denken jullie: Flip of GvA?

madeinstars

edit: never mind.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Pedersen schijnt weer te moeten gaan babysitten op Porte. Parijs is zijn kans volgens hem.

Westland95

Geen risico vandaag, Sagan kopman.

mschuts

Ik ben benieuwd of het op het parcours van vandaag toch mogelijk is dat een ploeg als Bora en CCC het nog zwaar gaan maken zodat sprinters als Ewan en nog mooier voor hun Bennett zodat die er niet meer bij zitten. Ze moeten toch iets proberen mochten ze die trui nog willen. Halverwege het parcours gewoon flink gas er op met al die heuveltjes.

El Mel

Bora en CCC zijn toch richting hun sponsoren verplicht er nog een strijd van te maken vandaag?

Sagan (C)
Stuyven
Trentin
van Aert
Mezgec
Coquard
Bennett (damage control)
Naesen
Pogacar

Twijfel nog tussen Ala en Coquard..

beuluitdeheul

Graag een bron voor het babysitten van Pedersen vandaag. Hij lijkt steeds sterker te worden namelijk en wilde hem sowieso opstellen. En kan hij niet babysitten én meesprinten zoals WvA dit ook wel vaker doet?

1 2 ... 270 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.