Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 273 ... 289 290
Aanklampen

Ik twijfel ook over Greg en Flip. Greg kan meezitten in een vlucht die vervolgens het niet haalt. Als het een sprint wordt is het voor Trentin.. Dan sprint Greg niet mee. Als Bennett er niet bij zit zou Flip zo maar iets kunnen proberen als de groep geen 100man groot is. Ook de zes zekere puntjes zouden dan lekker zijn.

Coquard heeft alleen maar afgezien. Ik kan me niet voorstellen dat die meedoet vandaag...

shyguy

Ik verwacht ook een spint en het zou me verbazen als Bennet daar niet bij is, Bora heeft al zoveel geprobeerd om hem punten voor het groen te ontnemen dat ik het zeer onwaarschijnlijk acht dat ze hem nu ineens wel zouden lossen.
Er zullen ongetwijfeld enkele slachtoffers zijn onder het sprintersgilde, van de grote heren misschien Ewan.
Trentin, Sagan, Van Aert en Bennet zie ik als de grootste kanshebbers vandaag.

nasibal

Van Aert zegt dat hij totaal gesloopt is en vooral het WK heel belangrijk vind. Wat dat voor vandaag betekent durf ik niet te zeggen, maar hij liet in het interview na de finish tussen de regels door al weten dat hij zelfs overweegt(!) om de ITT de laten schieten als dat verstandig is met het oog op het WK. Dat zou ook kunnen dat hij zich niet meer in een drukke sprint gaat gooien met alle risico's vandien, maar je weet het nooit.

Florian

Als je WVA in je team hebt, zou ik hem gewoon altijd opstellen, kijk maar naar gister.

La Primavera

Mijn team verschilt maar op 4 posities met de huidige nummer 1. Mijn: Higuita, Martinez, Schachmann, Trentin tegenover zijn: Landa, Kuss, G. Martin en Coquard. Ik sta op 93,1%.

Benieuwd of dat ook een verschil van bijna 500 punten kan verklaren of dat mijn dag/captain keuzes gewoonweg een stuk slechter zijn.

SvenVDB

Ik verwacht vandaag toch ook wel wat van Asgreen, bijna hele tour onzichtbaar geweest.

Verder een uitgedunde sprint met mannen als Trentin, Sagan, Mezgec, ..

alexzsci

'@nasibal

Klopt, hij zei echter ook dat hij het van dag tot dag ging bekijken en sloot zeker niet uit dat hij zich in de komende sprints gaat mengen. Ik denk zelf dat als een reële kans zich voordoet hij gewoon mee zal sprinten, als dat het geval is dan is hij meteen topfavoriet. Als hij niet meesprint dan levert hij alsnog 8 teampunten op.

Kortom dit lijkt me geen twijfel punt , in mijn beleving in ieder geval; WvA stel ik vandaag altijd op!

hartstikkebedankt

Zal misschien toch deels in de dagopstelling zitten Primavera want jouw

Quintana, Sivakov, Trentin, Stuyven, Schachmann

tegenover mijn

Bernal, G. Martin, Coquard, Venturini, Van Avermaet

is dan het verschil tussen 93,1% en 99,7% ..?

Gevoelsmatig scheelt dit niet bijna 350 punten en ik heb zeker niet altijd goed gekozen qua dagopstelling en captains

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@nasibal: De tijdrit niet voluit rijden lijkt me een plausibele keuze voor Van Aert. Niet gaan sprinten om energie te sparen voor het WK klinkt daarentegen raar.

hartstikkebedankt

Sparen in de sprint zal eerder neerkomen op geen risico nemen om in de narigheid te belanden

Ik stel hem sowieso op morgen want hij heeft de teampunten voor de gele trui van Roglic, zou alleen een tegenvaller zijn omdat ik denk dat hij top-5 minimaal kan rijden morgen.

Hopelijk komt Martinez nog met een statement over morgen (zal wel niet ..) Hij rijdt namens Colombia ook de tijdrit volgende week dus hopelijk trekt ie door, dan zit top-15 er ook in. Voor Kämna geldt eigenlijk min of meer hetzelfde, en dan met een nog hoger potentieel.

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

Het laatste plekje in mijn selectie voor vandaag gaat tussen Venturini en Coquard. Iemand die kan beargumenteren waarom ik voor de één, dan wel de ander moet kiezen?

madeinstars

Vandaag is er gewoon een kans dat er een gereduceerde groep aankomt. Dan is een groot deel van het risico van sprinten natuurlijk al gemitigeerd. Aan de andere kant kan je je afvragen of WvA nog wel zin heeft om met Sagan te gaan sprinten. Ik zat overigens te denken dat dit ook een ideale aankomst zou zijn voor Van Aert om er op die afdaling al vandoor te gaan en door te trekken tot de streep. Niet dat dat gaat gebeuren.

ditisdavid

Ik ga toch het gokje wagen om 'gewoon' Bennett kopman te maken. Deze klimmetjes zijn niet lastiger dan die waar Bora er telkens niet in is geslaagd hem te lossen voor de tussensprints.

Milanjacks

Ik stel GVA ook op trouwens. De kans dat hij bij een gereduceerde sprint er nog bij zit samen met Trentin acht ik plausibel, en dat die dan gewoon 13de word lijkt mij ook vrij reëel.

B100

What about Naesen? Als hij vandaag niks doet gaat hij de boeken in als slechtste Scorito aankoop aller tijden waarschijnlijk

Milanjacks

Nou dan zou ik hem maar alvast in de boeken doen. Met het gebrek aan heuvelritten vond ik mannen als: Naessen, Cavagna, Cosnefroy, Asgreen, Gilbert sowieso opmerkelijke keuzes. Achteraf moet ik alsnog concluderen dat GVA ook zijn geld niet waard is geweest gezien hoe vaak ik hem heb opgesteld.

Laatst gewijzigd
TimCarpentier

Naesen heeft nochtans al 133 punten bijeengereden. Dat is beter dan bv. GVA , Kamna, pedersen, uran, quintana ..... Toch niet zo slecht voor een 750K denk ik.

Punchen of verzuipen

Vergeet niet dat een deel van die punten komen van teampunten voor de bollentrui van Cosnefroy, daarvoor moest je Naesen dus élke dag opstellen.

Milanjacks

'@Tim

Dat klopt wel maar ik durf te betwijfelen dat er veel mensen hem hebben opgesteld tijdens etappe 1 en 11. Ik kan het even niet terug vinden op scorito, weet iemand hoe je de pickrate kan bekijken op eerdere etappes?

Laatst gewijzigd
Gerardv

Van die 133 punten van Naesen zijn er ongeveer 100 gehaald door teampunten. Ongeveer 15 etappes de bergtrui van Cosnefroy. Dit zijn in totaal 90 punten. Plus 1 keer de etappe overwinning van Peters. Dan had je hem dus ook elke keer moeten opstellen, wat waarschijnlijk maar weinig mensen gedaan hebben.

Primavoormij

'@gerardv Naesen kreeg iedere etappe 3 teampunten voor de bergtrui van Cosnefroy, niet 6.

Milanjacks

'@Gerard

15 x 3 is 45 niet 90. Hij heeft 72 etappe punten gekregen. En al die etappes had die ook de bollentrui dus als je hem toen had opgesteld had je 81 punten voor Naesen gekregen. Niet verschrikkelijk slecht voor iemand van 750k, al durf ik te betwijfelen hoe vaak mensen hem goed hebben opgesteld.

Gerardv

Excuses, 3 punten per etappe in plaats van 6. Alsnog had ik meer verwacht van Naesen. Zeker omdat hij aangegeven had dat hij meer vrijheid zou hebben.

JapieJapo

Geloof totaal niet in Bol en Ewan vandaag dus ook niet opgesteld. Mezgec voor de win.

Chef83

sagan cap hier
Trentin
Coquard
Bennett
Van aert
Mezgec
Rog
Pog

1 2 ... 273 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.