Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 272 ... 289 290
kevinraar

hopelijk gaat benett eraf en wint sagan de sprint dan word het nog spannend voor de groene trui

Milanjacks

'@Harstikkebedankt

Dat is een scenario dat die eraf gereden gaat worden maar dan ben je al te laat om alsnog in de kopgroep te zitten. Tenzij ze één mannetje vooruit sturen maar dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd gezien het feit dat ze dat de vorige klim sprint etappes ook niet gedaan hebben.

Is er een kans dat Ewan en Bennett er hier af gereden gaat worden? Ja die is er maar dat het niet geven van sterren aan Ewan en Bennett is mijn inziens gewoon onzin, want mochten ze er niet worden afgereden dan zijn ze praktisch onklopbaar in de sprint.

Imbatido

Het is misschien maar 2000 hoogtemeters vandaag, maar daarvan zitten er wel zo'n beetje 1500 in de tweede 80 kilometer. Het is allemaal niet enorm steil, maar de sprinters gaan gesloopt worden door Bora/CCC. Net even het parcours van de finale bekeken, in de laatste 15 kilometer zitten weggetjes bij die ongeveer fietspaden zijn.

https://www.google.com/maps/@46.6981476,5.9072159,3a,75y,180.88h,81.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqPHZAvvwzTZvM-3INnPvoA!2e0!7i16384!8i8192

bart1e

Laatste keuze, voor zekere punten kiezen van pogocar of toch allaphipe opstellen voor als die met een vlucht mee zou gaan of als benett moet lossen...lastig!

Masterw

Coquard wel of niet opstellen geeft hier wat keuze stress 😁

Aanklampen

Normaal gesproken had ik altijd gezegd dat Bennett, Ewan etc erbij zouden zitten. Nu heb je bijna 3 weken Tour gehad met heel veel hoogtemeters.

Die hm zitten vooral in 2de helft, dus als iets gebeurt, gebeurt het daar. Als je 2 of 3 ploegen (Bora, CCC en Mitchelton) hebt die koers willen maken, en een Tony voor Wout ook nog meewerkt, lijkt het mij sterk dat alle sprinters erbij gaan zitten.

Vraag is ook hoe de sprinters lossen. Als ze allemaal in 1 groep zitten, dan wordt het voor de eerste groep lastiger ze op achterstand te houden. Dan zou het zo maar kunnen zijn dat Subweb, DSQ en Lotto (paar man) gaan rijden om weg te blijven.

Al met al een etappe die alle kanten op kan, waar Bora (en CCC) de sleutel lijken te hebben.

DKrikk

Heb alle krochten van het internet afgezocht voor info over Coquard, maar kan er niks van maken. Klaagt alleen maar of zijn knie en dat Parijs de mooiste sprint is, waar hij normaal fitter is.

Milanjacks

'@Aanklampen

Sagan klimt nou ook niet erg makkelijk. Bora kan het wel hard gaan maken maar niet zo hard dat ze Sagan lossen.

S. Dauert

Ik sta op 95% en in het kader van niks meer te winnen, ga ik vol op de aanval vandaag met Impey, Flip, Greg en ook Pedersen. Die heeft dan wel Porte-dienst, maar als het pak de laatste 3K nog bij elkaar zit dan krijgt die een zetje van Richie en mag hij gaan. Om die reden ook WVA mee. Als subscenario gaan Sagan, Mezgec, Bennett en Ewan óók nog eens mee. Ik moet dat missen van Hirschi toch ergens compenseren. ;-)

De laatste 30 kilometer zijn relatief bergaf en smal, dus slecht controleerbaar voor de treinen. Op 18 en ongeveer 14 kilometer voor de streep twee kleine stulpjes, vlak voor de laatste kilometer een haakse bocht. Als je hier niet weg kunt springen, heb je je laatste kans gemist. Het zou ook zomaar een hardrijder kunnen worden aangezien het dus smal wordt op het eind.
Naar mijn idee is dat laatste nog het meest logische scenario.

wielerwieler

Michiel Elijzen, de ploegleider van Sunweb, vertelde gisterenavond op Radio 1 zij in eerste instantie gaan rijden voor Bol en dus hoop hebben op een sprint. We gaan zien of het lukt, ik heb er ook een hard hoofd in.

Milanjacks

zo'n huzarenstukje met Kragh Andersen kan je ook niet puur voor gaan rijden natuurlijk, dat gebeurd gewoon in een koers.

exceed cf

En misschien kan Kragh Andersen weer een Nijdampje doen wanneer de trein ontspoort

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Als er een team vooraan zit de laatste 2 kilometer en er valt ergens een gaatje, dan komt de winnaar in dat scenario uit de voorste paar mannen. Je rijdt het daar nooit meer als trein dicht. Wordt wellicht nog chaos! Een ‘massa’-sprint lijkt me vandaag minder voor de hand liggend.

garmin_gps

We know the value of Garmin Gps Update and keep reading good content about the same. I found this blog very informative and it increased my understanding about garmin update to a great extent. You can use Garmin Map to get Garmin lifetime maps update or call +1-888-309-0939 for instant help from Garmin GPS experts.

https://www.garmingpsmapupdate.com/

Aanklampen

Klopt Milan, maar Bora gaat het hard maken tot de limiet van Sagan.

Zoiets als met die waaierrit in het begin. Ze hebben een eerste mogelijkheid gelijk vanuit de start, en daarna voor de sprint. Lijkt me dat we daarop wachten.

Ik ga er lekker voor zitten. Koers is altijd beter dan een goede uitslag in scorito. Moet komende dagen beetje mijn kant opvallen om aan 99% te komen. Goed scorende trentin, Wout en Stuyven.

hartstikkebedankt

Ik kan er maar 2 kiezen uit Bol, Coquard, Van Avermaet en Alaphilippe.

Of 3, maar dan geef ik de 13 zekere punten van Roglic op (mogelijk 23 bij winst Van Aert) en daar ben ik eigenlijk niet toe bereid.

Op dit moment neig ik toch naar de sprinters meenemen.

shyguy

Eergisteren een slechte dag met 230 punten en gisteren een dramatische dag met maar 144 punten (Captain Martinez en WvA op de bank).
Pijnlijk gezakt van 98% naar 94,3%.

Vandaag proberen weer boven de 95% te komen.
Sagan (C), Bennet, Venturini, Mezgec, Van Aert, Coquard, Flip, Roglic en Pogacar mogen dat gaan doen.

Viviani (of Coquard) gaat/mag zich sparen voor Parijs omdat het me niet zou verbazen dat WvA hier gaat winnen en Roglic dan 10 extra puntjes pakt buiten zijn zekere 13 punten.

Florian

Ik verwacht echt geen kopgroep die het gaat halen. Bora heeft zo'n groot belang om Bennett te lossen en punten voor Sagan te halen.

Florian

Dus ik zie geen types als GVA, Naesen en Stuyven in de kopgroep winnen

Florian

Hoe denken jullie erover?

Ajvenema

Type Asgreen, of misschien zelfs schachmann ofzo die er in die laatste tricky afdaling vandoor gaat:) Kragh kan ook weer. Beetje dat soort types.

zeewolde

Moeten wij nu ook in 3 berichten antwoorden ?

Guido73

Laatste km(s) v/d rit van vandaag in beeld : https://twitter.com/chrisvandegoor/status/1306896288722694147

Florian

Excuus Zeewolde. Maar op mijn telefoon kan dat niet anders.

Milanjacks

'@JanRaas

Na de sprint kan er wel een breuk ontstaan in het peloton maar dat is wat anders dan een kopgroep. Zie het wel een gereduceerde sprint worden en dan is het de vraag wie er bij is.

1 2 ... 272 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.