Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 275 ... 289 290
Rob94

Betere groep kan niet voor mij. GvA, Stuyven, Sagan, Mezgec en Bennett mee. Lekker hoor :D

Milanjacks

Geld staan op: Mezgec, Stuyven, Sagan en Trentin

Scorito mee: Sagan(c), Trentin, GVA, Bennett, Stuyven en Coquard(half mee).

Wat een heerlijke dag voor zowel scorito als eventueel mijn toto.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Heb Van Avermaet niet opgesteld, omdat ik teveel keuze had. Jammer..

Nul verstand

Hopelijk moet Van Avermaet de sprint aantrekken voor Trentin, die me toch sneller lijkt.

hartstikkebedankt

Van Avermaet de misser van vandaag (en de hele Tour) voor mij, hij gaf ook aan rustig te gaan uitrijden.

Nul verstand

Ben ik gelukkig niet de enige. Wist dat deze etappe op het randje zou zijn van de mogelijkheden van Ewan, maar ik wou niet het risico lopen om 40 punten mis te laten.

nasibal

Wel leuk dat Cosnefroy deze ontsnapping dan weer mist

ditisdavid

Ik zie dat Bol nog teampunten gaat opleveren.

Milanjacks

Zuur voor mijn toto dit, alsnog een prachtige scorito dag.

danusz1986

Wat the fuck laten die mensen Kragh gaan.

Milanjacks

Doet mij denken aan de finale van de Ronde van Vlaanderen die Bettiol won. Alle favorieten in de kopgroep erachter en niemand die het initiatief neemt.

danusz1986

Kracht Andersen pareltje. Beter hem als Naesen kunnen hebben.

vevie

Lekker, dan. Vanmiddag nog GVA eruit geklikt. Gaat me 30-40 punten kosten.

Jori

Mooie stunt, maar zo dicht bij de streep verwacht ik toch altijd iets teveel van andere ploegen. Had niet verwacht dat Sagan, Bennett en Mezgec zelf de aanval zouden kiezen, allemaal mannen zie toch via een normale sprint meer kansen hadden dan te gokken op een oncontroleerbare aanval. Ze gooien daarmee ook hun kansen op ritzege weg.

B&B, Total, Sunweb (ondanks SKA in kopgroep), NTT en ICA horen altijd te blijven rijden omdat hun sprinter er niet bij zit. En LTS, wat is daar aan de hand? Ewan ziek werd gesuggereerd, die is schrikbarend zwak dat ik dat eigenlijk wel geloof. In plaats daarvan wacht total 5 minuten met rijden, laten B&B, ICA en NTT hun sprinter een chasse-patate rijden en zet Sunweb vanachter ook geen druk om SKA te lanceren. Die had 0 kans om te winnen met een slimme kopgroep. In plaats daarvan Trentin gelukkig die helpt SKA te lanceren voor de 10 punten voor Bol.

TJV had tevens Martin ook wel iets hoger tempo kunnen laten rijden voor WvA, al snap ik dat nog wel als je afspreekt dat WvA vandaag niet zou sprinten.

Mooie koers, maar vraag dus niet om tactiek deze tour is wel duidelijk :p
Scorito-gewijs kost me dat ook weer flinke punten

Platje

Zo zonde bennett sagan trentin op 8 9 en 10

hartstikkebedankt

Alleen jammer dat Coquard in het derde wiel binnen komt

Milanjacks

Nu al 205 punten, gestegen naar 96,4%.

danusz1986

Ewan en Pedersen mispicks vandaag. Naesen niet geselecteerd vandaag. Ga lichtelijk dalen.

ditisdavid

Vier man inclusief captain in de toptien, goede dag voor me. Aanzienlijke kans om vijf uit vijf te gaan wat betreft 95%+ in de Tour nu. Maar nog steeds geen bekertje :p

Florian

Ik baal nu erg van het last minute vervanging van captain Naesen naar Sagan.

La Primavera

Mezgec toch ook echt wel goud waard deze Tour!

-Wielerfan

Hoppa de top 100 in 💪. Op dit moment #80ste!
Gelukkig geen Ewan opgesteld vandaag.

vevie

82,2%... en nog steeds nooit de 90% aangetikt voor de Tour pool. Blijf steken op een keer 92% voor de Vuelta. Nu nog de tijdrit morgen waar ik eigenlijk alleen Rogl, Poga en Dumo heb die echt punten zullen pakken. Zal dus weer een tik krijgen morgen. Op naar Klassiekerspel, Giro en Vuelta! Vamos!

Aanklampen

wat een raar koersverloop... Supersaai, en vervolgens vijfjes sprinters in een groep van 12. GvA eruit geklikt voor Flip. Ai. Coquard rijdt op karakter wel door (bank) maar laat dan lopen.

Bozenik

Keuze tussen Ewan en GvA in het voordeel van Ewan laten uitvallen. Zo levert Ewan niet alleen z'n geld niet op, hij 'kost' hier dan ook nog eens 35 punten. Mezgec redt de meubelen gelukkig weer eens. Apart ook dat liefst 1 op de 5 WvA als kopman koos, dat was toch ook op voorhand al een aardig groot risico.

1 2 ... 275 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.