Wat denken we, morgen nog sprinters OTL?
De marge is maar 25%, de winnaar komt binnen in 1 uur ongeveer, dus een kwartier speling op 30 km licht geaccidenteerd lastig terrein + nog een klim van 6 km aan meer dan 8%.
Kan wel lastig worden denk ik voor Ewan, Coquard, Bol, Kristoff, Walscheid, Bonifazio, Kluge
178 puntjes gescoord. Niet al te best. Van 99,6% naar 99,3%.
Morgen wordt hopelijk beter, anders wordt het nog billen bijeen knijpen voor de eindafrekening. In ieder geval morgen staan er 8 plekjes zeker gevuld
Roglic (c)
Dumoulin
Van Aert
Pogacar
Kämna
Martinez
Alaphilippe
S. Bennett
Het laatste plekje gaat tussen Degendt en Lopez.
Ewan voor GvA was MI niet zo moeilijk geweest. Naast Bonifazio was Ewan de enige sprinter die er af moest.. Die zit al een paar dagen aan zijn Max...
Bij sprinters kijk ik altijd na Groene trui sprinters.. Die blijven (Coquard) zelfs sprinten/rijden voor plek 13..
Iemand de plannen van Kamna voor morgen tegengekomen? ook Martinez is wel interessant om te weten
'@madeinstars
Logisch, ja en nee. In een rit in lijn hebben winnaars ook niet altijd iets aan hun team, dus ik vind het toch vooral een onnodige regel. Net zoals die dagopstelling van 9 overigens. Dat komt nog uit de tijd dat teams met 9 reden in de grote rondes en dat je geen selectie van 20 moest hebben. De laatste jaren zorgt dat voor meer keuzestress en frustratie dan voor plezier. Ik hoop echt dat ze dat opschroeven naar pakweg 12, wat al die frustratie wegneemt en niets afdoet aan het spel. Het maakt aanvallers juist veel interessanter, want je kan ze tenminste opstellen. (zie Ulissi discussie bv nu al in het Giro topic.) Goed, off topic maar dit moest ik even kwijt ^^
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.