Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 276 ... 289 290
Ludi

Door mezgec, GvA, kopman Sagan en Bennett en trui punten nu randje 99% , toch fijn. Nu 2 dagen sprokkelen en hopelijk nekt de eindafrekening me daarna niet

Laatst gewijzigd
rev

222pts gescoord vandaag. Sta prima op plek 70. Jammer dat ewan er niet bij kon maar met Bol toch nog teampunten gescoord.

hartstikkebedankt

Wat denken we, morgen nog sprinters OTL?

De marge is maar 25%, de winnaar komt binnen in 1 uur ongeveer, dus een kwartier speling op 30 km licht geaccidenteerd lastig terrein + nog een klim van 6 km aan meer dan 8%.

Kan wel lastig worden denk ik voor Ewan, Coquard, Bol, Kristoff, Walscheid, Bonifazio, Kluge

Bob Spaak

Zoals ik al voorspelde 100% groepje vooruit 🧐 had er toch 5 van.

Florian

Vandaag een uitstekende dag, morgen gaan we denk ik weer veel plaatsen zakken met de tijdrit...

Ludi

Ben benieuwd of sprinters morgen op een tijdrit fiets beginnen of op een gewone fiets en wisselen enzo

Bij AK mannen zal dat allemaal wel moeten, wat doet de rest haha

Ragnar Lolbroek

178 puntjes gescoord. Niet al te best. Van 99,6% naar 99,3%.
Morgen wordt hopelijk beter, anders wordt het nog billen bijeen knijpen voor de eindafrekening. In ieder geval morgen staan er 8 plekjes zeker gevuld
Roglic (c)
Dumoulin
Van Aert
Pogacar
Kämna
Martinez
Alaphilippe
S. Bennett
Het laatste plekje gaat tussen Degendt en Lopez.

StijnvanA_

.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Krijg je de normale trui punten bij een tijdrit?

Ragnar Lolbroek

'@Milan je krijgt teampunten voor de truipunten en truipunten. Geen teampunten voor de etappezege.

madeinstars

Waarom is dat eigenlijk? Dat je geen teampunten krijgt?

Nul verstand

Zal Pinot nog een keer voluit gaan?

madeinstars

Om 17e te worden in een tijdrit? Lijkt me niet.

Edd1e

'@madeinstars, omdat het individueel is en je geen team hebt om te helpen

Edd1e

'@cipolla MAL 100% en anders nog de Gendt voor Bennett

madeinstars

Logisch, Eddie. Hahah.

Kaassoufflé

Morgen ijzersterk team voor een topscore:

Roglic (c)
Dumoulin
Kamna
Martinez
Flip
Pogacar
Mal
WvA
Kuss

Rawolf

'@Soef, ik heb hetzelfde team maar dan met Bennett en Sagan ipv MAL en Kuss. Dat gaat weinig verschillen.

Aanklampen

Ewan voor GvA was MI niet zo moeilijk geweest. Naast Bonifazio was Ewan de enige sprinter die er af moest.. Die zit al een paar dagen aan zijn Max...

Bij sprinters kijk ik altijd na Groene trui sprinters.. Die blijven (Coquard) zelfs sprinten/rijden voor plek 13..

Iemand de plannen van Kamna voor morgen tegengekomen? ook Martinez is wel interessant om te weten

hartstikkebedankt

Ik heb hetzelfde team Soef behalve Kuss, in theorie goed maar in de praktijk moeten we nog zien of Kämna, Martinez en Van Aert er vol voor gaan.

Wat denken jullie van de mogelijke OTL morgen?

Nul verstand

Martinez eindigt op halve krachten nog in de top-20.

Aanklampen

Saai koersverloop sloeg op de eerste 120km. Had op echte koers gehoopt. Laatste 40km maakte veel goed. Even kijken wie de jump in de tweede groep nog maakte. Volgens mij was dat luka en stuyven

Nul verstand

Van Aert gaat echt wel volle bak. Die is zelf ook benieuwd wat-ie kan in zo'n tijdrit met het oog op de toekomst.

Don Gielius

'@madeinstars

Logisch, ja en nee. In een rit in lijn hebben winnaars ook niet altijd iets aan hun team, dus ik vind het toch vooral een onnodige regel. Net zoals die dagopstelling van 9 overigens. Dat komt nog uit de tijd dat teams met 9 reden in de grote rondes en dat je geen selectie van 20 moest hebben. De laatste jaren zorgt dat voor meer keuzestress en frustratie dan voor plezier. Ik hoop echt dat ze dat opschroeven naar pakweg 12, wat al die frustratie wegneemt en niets afdoet aan het spel. Het maakt aanvallers juist veel interessanter, want je kan ze tenminste opstellen. (zie Ulissi discussie bv nu al in het Giro topic.) Goed, off topic maar dit moest ik even kwijt ^^

user26790

De enige ,dure' misser is GvA. Maar ja, wie had ik dan moeten wippen? Mijn slechts scorende vandaag is Ewan. 220 punten en 96,6% met de nrs. 2,3,8 en 9 + team- en truipunten. Mijn plek is 1336. Hoop morgen nog iets te stijgen!

1 2 ... 276 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.