Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 277 ... 289 290
Jofferde

Klopt het dat iemand als Kuss morgen geen punten krijgt voor de gele trui van Roglic en ook geen punten krijgt als Roglic bijvoorbeeld de tijdrit wint?

Met andere woorden: Kuss heeft morgen 0 zekere punten?

Valvuillerdemoz

12.? Hoezo? Er wordt nu toch met 8 renners per team gereden. Wij zouden er dan ook maar 8 per Etappe moeten opstellen. In den beginne kon je nog kiezen tussen 16 tot 20 man in je selectie. Dat is misschien dan wel weer een leuke spelregel om terug te halen. Of van 18 tot 22 voor mijn part.

nasibal

Hoe komt het dat deze vragen ELKE tijdrit in ELKE ronde weer terugkomen, terwijl deze regel toch al een aantal jaren bestaat.

JA je krijgt teampunten voor de truien
JA je krijgt truipunten
NEE je krijgt niet de 10 teampunten voor een overwinning van een ploegmaat.

Laatst gewijzigd
Ludi

Kuss heeft 0 zekere punten maar 8 hele waarschijnlijke punten en mogelijk 3 bonus punten en héél misschien eigen punten.

Sjonge Jonge

'@ Nasibal, bereid je morgen dan alvast maar voor op de vraag "moet je een renner in je dagselectie van de 21e etappe hebben om in aanmerking te komen voor de eindafrekening?"

Benzardi

De Playboy bunny's van De Duracelli's hebben zich weer goed verweerd.

Met een Søren Kragh hebben we toch echt een pareltje gevonden, maar we zijn er nog niet, gaf Sponsorbaas Benzardi toe, aan het Trollenblad "Hangtieniedanstaatie"

We zijn weer gestegen naar 97,2%..................fluisterde een Fan van Benzardi.

Westland95

En weer 0,4% erbij, nu op een niet onaardige 94,8%. Zo eindigen we waarschijnlijk nog wel boven de 95%.

Jofferde

'@nasibal, geen flauw idee waarom je zo op je tenen getrapt bent, maar oke.

Ik zal je ook meteen uitleggen hoe het komt.
In de info van Scorito staat namelijk:

Als een teamgenoot de etappe wint** of als een teamgenoot leider is in een klassement

** geldt niet voor tijdrit

Ik zie het nu inderdaad nu ik het nog eens lees, maar het is wel onduidelijk geformuleerd van Scorito.

Overigens weet ik dat je geen punten krijgt voor winst ploegmaat, maar hoe het er nu stond dacht ik ook dat de truipunten verdwenen waren.

danusz1986

Hoe groot achten jullie de kans dat Roglic nog de bergtrui gaat pakken.

1. Roglic 2. Dumoulin, 3. Van Aert. 4. Pocagar 5. Carapaz (bergop)

Maar Van Aert zal bergop wel niet sneller zijn als Pocagar. 10/8/6/4/2 zijn de punten toch?

ditisdavid

Als Pogacar minimaal de 3e tijd of heeft op de klim kan Roglic niet over hem heen. Zelfde geldt voor Carapaz met de 4e tijd. Niet groot, dus.

Ludi

Enige reden waarom ik pinot overweeg voor morgen is omdat hij langs zn eigen huis fietst. Als dat geen vleugels geeft

Sloddies

Sloddies halen toch wel een record gemiste punten deze tour. Gisteren 48 punten gemist door WvA (die ik ook al een keer niet opgesteld had toen hij won) niet op te stellen, vandaag 36 omdat ik op het laatste moment besloot toch Venturini te te verkiezen boven GvA.
Gelukkig wel Mezgec opgesteld vandaag (daar miste ik in Lyon 44 punten mee).
Afijn gezakt naar 98%, hopen dat WvA, Kamna en Martinez morgen vlammen in de tijdrit. Vrees dat ik mijn 4e gouden bekertje niet haal Zonde.

Laatst gewijzigd
KV

Zou Landa in staat zijn om een top 15 te rijden? Naar eigen zeggen heeft hij veel getraind op tijdrijden en hij zal uiteraard tot het gaatje gaan. Anders waarschijnlijk beter Bennett opstellen...

Kaassoufflé

Durft iemand Pinot nog op te stellen morgen? Fietst inderdaad langs zijn huis

Ludi

Bii mij gaat t tussen pinot en +8, ene is wat spannender, andere is wat zekerder

ditisdavid

Als Pinot nog steeds maar een half uur gas kan geven komt hij deze tijdrit ook niet goed door helaas.

danusz1986

'@David

Je ziet toch mijn voorbeeld? 3 jumbo's sneller. Porte zou ook nog wel sneller als Carapaz zijn.

basraar

nasival wat overdreven zeg jij komt hier ook iedere ronde zeggen dat als je ander e keuze had gemaakt je eerste had gestaan vinden wij ook stom maar hor je ons ook niet over dus njet zo klagen

beetje pot verwijt de zwarte ketel verhaal

danusz1986

Tom Dumoulin zal in een speciaal ontwikkeld tijdritpak proberen de race tegen de klok naar La Planche des Belles Filles te winnen. Ook Wout van Aert legt het traject over 36,2 kilometer af in de supersonische outfit die tot 1,3% tijdwinst kan opleveren, zo’n 35 seconden in 45 minuten, waar Roglic niet kan profiteren van al het onderzoek dat is gedaan.

Iedereen op veilig voor Roglic morgen of klein risicootje op Tom?

tjarkeh

Heeft iemand nog wat van arjensoa vernomen? Ben benieuwd hoeveelste hij staat, maar de afgelopen pagina's kan ik geen posts van hem terugvinden. Zal wel ergens in de krochten van het klassement te vinden zijn aangezien hij zo stil is.

kevinraar

dramatische tour voor mij heb van avermaet en naesen allebei niet opgesteld heb maar 136 punten gescoord sta maar op 72.6 procent

mij team voor morgen
roglic
dumoulin
kuss
pogacar
benett
sagan
jungels
alaphlippe
martin

Laatst gewijzigd
El Mel

'@Daan Ik denk niet dat het veel zal uitmaken omdat ze allebei top-3 rijden. Ik hoop wel dat Tom wint!

ditisdavid

'@Daan
Zelfs in huidige vorm lijkt het me onwaarschijnlijk dat Van Aert *op de klim* sneller gaat zijn dan alle renners van andere ploegen. Moet ook nog maar zien of dat Dumoulin gaat lukken hoewel hij en Roglic in principe een een-tweetje zullen doen in de daguitslag.

tjarkeh

'@kevinraar zonde gozer! Bij de Giro weer een nieuwe kans. Wie maak jij morgen kopman?

Pietje Precies

Jeetje wat is er veel gepost vandaag mannen, hoop terug moeten lezen!

Ik had vandaag op een zwaardere koers door Bora gerekend. Bijzonder van ze om de hele dag in zo'n tempo te controleren. Dan hadden ze mijns inziens meermaals beter met de kopgroep mee kunnen glippen. Sagan is deze Tour niet bepaald een fijne kopman gebleken om de hele dag voor te werken...

Anyway, ik hoopte en verwachtte een koers die voor Bol en Bennett te zwaar zou blijken. Bennett wel gewoon opgesteld door de 8 of 6 truipunten als ondergrens en kans op veel meer. Echter ben ik door het interview kort voor de start met Greg toch maar voor Bol gegaan. Greg gaf aan mee te springen met een aanval en een eventuele sprint aan te trekken voor Trentin en da's voor Scorito meestal maar ongunstig.

Dus Greg niet opgesteld is een smetje op deze fraaie dag. Gelukkig mazzel ik vervolgens met die 10 bonuspunten voor Bol. Ander smetje is dat mensen met Ewan, van Aert of Bennett (in volgorde van onverstandig tot riskant) als captain er vandaag nog redelijk goed vanaf komen. Die keuze om geen Sagan captain te maken had aanzienlijk slechter uit kunnen pakken.

Maar goed, zalige kopgroep voor mij en ook nog wel een best prima volgorde van finishen. Bedankt Bora voor het bijzondere controleren en bedankt Naesen voor je aanvalslust! Zodoende 239 punten gepakt. In de 3e week hebben een aantal mis/duurkopen het nog redelijk rechtgetrokken. En zodoende eindig ik vermoedelijk in ieder geval op een keurige score.

Ik heb Naesen deze ronde 4x opgesteld. Die keren pakte hij 3, 9, 29 en 34 punten. Die schamele 3 punten was in de waaieretappe, dus dat was wel spijtig. Al met al een te laag puntenaantal, maar ook niet heul problematisch. Het is vooral jammer dat Hirschi en Pedersen aanzienlijk mooiere parels blijken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 277 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.