Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 279 ... 289 290
De Kamikaas

Ik twijfel tussen Pinot en Hirschi voor het laatste plekje. Kan Hirschi überhaupt een beetje tijdrijden?

Pim96

G.Martin is niet de beste tijdrijder nee. Echter zou hij wel nog top 10 algemeen klassement kunnen komen. Daar zijn de verschillen niet groot. Hij zal er dus wel vol voor gaan. Een Pinot of Sivakov rijdt eigenlijk nergens voor.

madeinstars

Lijkt me eerlijk gezegd lood om oud ijzer, maar als ik dan moest kiezen, dan toch Hirschi, omdat dat nog ongewis is. Van Pinot weet je zeker dat 'ie 62e wordt.

DKrikk

Dat WvA en Dumoulin wel in een snelpak kunnen rijden, zal dus betekenen dat zij zo'n 25-35s t.o.v. Roglic kunnen pakken in de eerste 30km. Lijkt me sterk dat Roglic dat dan nog goed gaat maken op de klim...

TheStrikers

Dan hebben we Schachmann ook nog. Die ga ik opstellen vandaag. Hopen dat ie nog een sterke tijdrit wil neerzetten.

Milanjacks

Ik wou Sivakov eerst opstellen maar die lag gisteren weer op het asfalt. Ik heb 6 mannen die iets kunnen en voor de rest 3 trui punten.

RooniT

Zo moeilijk om te voorspellen wie wint.... 😫

Zadelpen

Krijg je nu Carapaz die vlak stuk heel rustig doet, en dan dat bergje vol uit? Volgens mij hebben we dat eerder gezien, een tijdrit aan het begin van een ronde, met een klim en bergpunten. Volgens mij niet zo heel lang geleden. Kan ff niet op de naam komen.

Verder heb ik nog wel geprobeerd lekker te Zadelpennen. Maar het zit er gewoon niet in. Ben helemaal doormidden gebroken. Wat een verlies. Wat een verdriet en pijn, elke dag weer. De giro komt ook te vroeg.

Pool maar wat in het wilde weg dit seizoen, en dan hopelijk volgend jaar krijg ik vrede met hoe het nu eenmaal is.

Geniet wel van de sport hoor. Wielrennen is zowat het enige wat leuk is om te kijken. Want bv voetbal, zonder publiek, is echt geen reet aan.

We zitten op 83%, idd KJ, dat is vlees noch vis...

Laatst gewijzigd
Ludi

Balen zadelpen. Analyseren en recupereren en dan weet ik zeker dat jij er volgend jaar minimaal zo goed voor moet kunnen staan als Dumoulin nu!

Ligt het aan je 20 of aan de dagopstellingen? Klopt de balans niet of is het vooral mijdere vorm bij renners? Veel uitvallers of afstappers? Als je het fijn vind wil ik, hier of via pm, best een keer eens met je kijken wat anders had gekund.

hartstikkebedankt

Hm hopelijk rijdt Pinot geen dikke tijd, toch eruit gelaten. Maar denk dat ie te kort komt

Jori

'@Zadelpen: Jammer, het was je zeker gegund! Vermoedelijk heb je toch à la Ineos jezelf overtraind voor de pool?
Overigens ben je ook altijd van harte welkom om nog wat PB'tjes te sturen, lang niet alles wordt hiet natuurlijk verteld op het forum en kan wel tot interessante inzichten leiden. Tevens moet het ook natuurlijk keertje meezitten.

@HB: Pinot kon het 30 minuten vol houden toch? zal dat de eerste 30 minuten of laatste 30 minuten zijn?

Zelf gegokt op HIrschi ipv Sagan en Sivakov. Sagan is 6 punten, Hirschi gaf aan zichzelf wel te willen testen en Sivakov reed al ongemotiveerd rond, nog een keer op zijn plaat en met deze "shit breaks" zie ik hem ook niet vol knallen. Daarnaast zouden ploegorders best kunnen zijn om te sparen de hele rit, om de berg op te knallen voor de bergpunten. Maar vooral hopen dat Martinez en Kämna vandaag vlammen, en dat de UCI besluit halverwege om WvA zijn fiets maar uit elkaar te halen en zijn crankstel te vernielen. WvA in normaal tijdritpak ipv dat uci barrel lijkt me favoriet

Maar qua pooltje heb ik me vooral solidair verklaard met Nasibal lijkt het :p

Laatst gewijzigd
Nul verstand

'@hartstikkebedankt,

Gisteren hadden we allebei GvA niet en nu hebben we allebei Pinot niet opgesteld. Hoop ook dat die niet eens supergoed rijdt. Wel triest dat ik voor vandaag mijn selectie moet opvullen met Sagan en Bennett. Dan weet je dat je geen team voor vandaag hebt.

Ragnar Lolbroek

Edward zegt juist op Sporza dat ze morgen voor Pedersen gaan rijden. Ik geef het maar mee.

Nul verstand

'@Signore Cipolla, Weet niet wat ik hiermee aan moet. Het is ook al eens gebeurd dat Pedersen zou sprinten, maar Stuyven en Theuns ook top-20 haalden. Ik stel Stuyven gewoon op morgen.

Jeffrey81

'@Jori

Waarom zou Sivakov teamorders krijgen ivm bergpunten?

Nvm... ze leggen het net uit op tv. Raar plan...

Laatst gewijzigd
Jori

Nja het zou hebben gekund, maar andere redenen vond ik zwaarder wegen om het neit te nemen.
Overigens, Hirschi was ook bijzonder slechte keuze. Pinot is wel de grap van deze tour, nu opeens 6e tussentijd, voor oa Kämna....

danusz1986

Dumoulin gaat gewoon de tijdrit winnen als het zo doorgaat.

rev

Barguil heeft ook netjes gedaan, had hem dus achteraf gezien ook kunnen opstelllen haha

Ludi

Al met al, die mensen, manman

Rob94

Haha die Barguil, verdomme

Platje

En doei Roglic.. wie had dit verwacht

rev

Roglic OUT

danusz1986

Daar gaat mijn bekertje waarschijnlijk nu.

rev

Pogacar wel een held hoor

danusz1986

Sowieso petje af! Dat was zijn plan.

1 2 ... 279 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.