Krijg je nu Carapaz die vlak stuk heel rustig doet, en dan dat bergje vol uit? Volgens mij hebben we dat eerder gezien, een tijdrit aan het begin van een ronde, met een klim en bergpunten. Volgens mij niet zo heel lang geleden. Kan ff niet op de naam komen.
Verder heb ik nog wel geprobeerd lekker te Zadelpennen. Maar het zit er gewoon niet in. Ben helemaal doormidden gebroken. Wat een verlies. Wat een verdriet en pijn, elke dag weer. De giro komt ook te vroeg.
Pool maar wat in het wilde weg dit seizoen, en dan hopelijk volgend jaar krijg ik vrede met hoe het nu eenmaal is.
Geniet wel van de sport hoor. Wielrennen is zowat het enige wat leuk is om te kijken. Want bv voetbal, zonder publiek, is echt geen reet aan.
We zitten op 83%, idd KJ, dat is vlees noch vis...
Balen zadelpen. Analyseren en recupereren en dan weet ik zeker dat jij er volgend jaar minimaal zo goed voor moet kunnen staan als Dumoulin nu!
Ligt het aan je 20 of aan de dagopstellingen? Klopt de balans niet of is het vooral mijdere vorm bij renners? Veel uitvallers of afstappers? Als je het fijn vind wil ik, hier of via pm, best een keer eens met je kijken wat anders had gekund.
'@Zadelpen: Jammer, het was je zeker gegund! Vermoedelijk heb je toch à la Ineos jezelf overtraind voor de pool?
Overigens ben je ook altijd van harte welkom om nog wat PB'tjes te sturen, lang niet alles wordt hiet natuurlijk verteld op het forum en kan wel tot interessante inzichten leiden. Tevens moet het ook natuurlijk keertje meezitten.
@HB: Pinot kon het 30 minuten vol houden toch? zal dat de eerste 30 minuten of laatste 30 minuten zijn?
Zelf gegokt op HIrschi ipv Sagan en Sivakov. Sagan is 6 punten, Hirschi gaf aan zichzelf wel te willen testen en Sivakov reed al ongemotiveerd rond, nog een keer op zijn plaat en met deze "shit breaks" zie ik hem ook niet vol knallen. Daarnaast zouden ploegorders best kunnen zijn om te sparen de hele rit, om de berg op te knallen voor de bergpunten. Maar vooral hopen dat Martinez en Kämna vandaag vlammen, en dat de UCI besluit halverwege om WvA zijn fiets maar uit elkaar te halen en zijn crankstel te vernielen. WvA in normaal tijdritpak ipv dat uci barrel lijkt me favoriet
Maar qua pooltje heb ik me vooral solidair verklaard met Nasibal lijkt het :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.