Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 35 ... 289 290
Poeksel

Wat betreft SB: “Sam was niet goed. Een slechte dag”, zei ploegleider Fitte Peeters over de prestatie van de Ierse sprinter van Deceuninck - Quick Step.

Ludi

Hij had ook een mechanical, volgens mij? Coquard is ook weer ver weg

Brillenpoetser

Al een hele dag tevreden met mijn team!!! Toch fijn als ze een dag niet koersen

arjenzvob

Ineos had bij eerdere trainingschema's ook niet te maken met een pandemie... @jeromb
Kun je nog alles zo klinisch en tot in de puntjes benaderen en alles willen controleren maar zelfs Ineos moet dealen met deze onwerkelijke omstandigheden.

vasnd

Ik moet zeggen dat het algehele niveau me ergens ook verbaast in negatieve zin. Gedurende de corona pauze is er minimaal gecontroleerd op doping (klacht van renners zelf). Ik had juist hier en daar een thermonuclear veld verwacht.

Laatst gewijzigd
Dunkelman

Voor wie het 'omslaan probleem' wil omzeilen: verander het getalletje in de url balk. Dus als je op een lege pagina 36 komt, maak er een 35 van en voila

Verder gaat Tom Dumoulin de Tour winnen

Franky122

Mooi om te zien dat het forum al zo langzaamaan begint door te krijgen hoe ver Ineos is ten opzichte van de concurrentie. De Dauphiné winnen is leuk, maar dat maakt Ineos natuurlijk geen ene zak uit. Zij willen de Tour winnen en toen Bernal op enig moment intern aangaf last te krijgen van zijn rug, hebben Thomas en Froome zich rustig gehouden in de hoop dat andere renners zich zouden opblazen. En met succes. Sivakov heeft vervolgens de rol van bliksemafleider op zich genomen en zal die rol ook gaan vervullen in de Tour.

Nog twee weken om jullie twijfels om te zetten in daden boys. Ik heb 4 Ineos erin staan sinds dag 1 en kan na een paar weken Ineos-overmacht niet wachten op de salty reacties van de 'experts' die met een bepaalde redenering gaan verzinnen dat zij eigenlijk gelijk hadden en dit gewoon dikke pech is. Blijf dromen!

arjenzvob

Franky122... de personificatie van arrogantie

Laatst gewijzigd
Kip

Vermakelijk en onderscheidend

Sjas Patatje

De "fictieve Scorito" ronde was nog voorspelbaarder dan deze Tour de France. Dat maakt het wel leuk!

Welke renners nemen niet deel aan de Tour? En heeft dat gevolgen voor de waarde van andere renners?

Welke renners nemen wel deel aan de tour, maar kunnen het niet waarmaken door eerdere klachten die nog niet verholpen zijn?

De puzzelstukjes vallen nog niet in elkaar.

callmeal

'@franky122 alleen al vanwege deze reactie hoop ik dat de gele trein jouw clubbie helemaal de vernieling inrijdt, fanboy.

Jasperdewaal11

'@arjen +1

ik wil nog wel meegaan in het feit dat thomas zijn vorm groeiende is. Bernal zal zijn rug echt wel gaan voelen in 3 weken koers doet hij nu al na 4 dagen. Froome is voor dit seizoen passé en misschien wel voorgoed. Sivakov ja die zou zomaar de top 10 kunnen halen......

Kannibaal van Schepdaal

'@Franky122:

De mensen die nog steeds in Thomas en Froome geloven, klinken wat mij betreft meer en maar als conspiracy theorists. Het grappige is dat deze keer zal aangetoond worden wie gelijk heeft: Diegenen die afgaan op wat evident lijkt, of diegenen die kunst-en-vliegwerk moeten toepassen om toch maar uit te komen bij het feit dat ze wensten te bewijzen.

Een leuke parallel met de conspiracy theorists is dat ook diegenen die beweren dat Thomas en Froome iedereen zand in de ogen strooien en eigenlijk stiekem heel goed zijn, kan afgevraagd worden of diegenen die in het lossen van Froome een geniaal plan zien om hun concurrenten te misleiden hier ook zelf in geloven, of er vooral baat bij hebben dat anderen erin geloven.

Ludi

Lijkt Sivakov niet gewoon de beste ineos keus, hoe dan ook?

callmeal

Het hele ineos verhaal, ik hoop dat er geen hout van klopt en dat frankie onderaan eindigt in de scorito pool, maar vind overigens de reactie van @arjan ook wel wat denigrerend (daar heeft ie wel vaker een handje van, eerder in dit forum werd ik ook al even door meneer know it all hardhandig op mijn plek gezet). Jammer.

arjenzvob

Hardhandig? Haha... Sommige mensen vragen om reactie en ja... dat doe ik dan. Ik geef ook vaak genoeg aan niet alles te weten. En zoek nog eens de definitie van denigrerend en leg dat naast mijn reactie. Klopt het?

@kj Geen idee. Hij deed het leuk maar gaat hij voldoende scoren? Ik neem hem denk ik ook mee, maar de tour is wel wat anders en het verloop van de Dauphine zorgde ervoor dat hij deed wat hij deed.

P.s. Ik hou miljoenen over en ben toch tevreden... Dat kan toch niet haha!

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@kanibaal

Dat vind ik wel erg hard gaan en er is juist best wel wat bewijs voor dat thomas in vorm is en weinig voor t omgekeerde 2019 tds rond de 30e en afgestapt daarna 2e in tdf toen hij de tdf won was won hij ook de dauphine maar dat zie ik hem dit jaar niet doen, plek 2-5 wel.

callmeal

'@arjan, ik weet niet of franky lekker slaapt nu hij is bestempeld als personificatie van arrogantie, maar goed ik ga er bij deze maar even van uit dat je dat niet denigrerend bedoelde dan!

20 man vinden die niet zijn (tegen) gevallen en je houdt altijd buget over lijkt het wel.

Ludi

'@arjen als bernal top 3 rijd en wit pakt, pakt sivakov vermoedelijk best wat top 20 en truipunten en mogelijk zelf top 5 jongeren. Zo niet pakt ie zelf misschien meer punten. Beetje achankelijk wie bwschermede status krijgen bij ineos eigenlijk.

Treenert

Nu de puzzel wezenlijk anders is dan andere jaren vechten maarliefst 30 renners voor een plekje in mijn selectie ongezien hun individuele waarde. Als de berichtgeving omtrent diverse renners niet positiever wordt ga ik voor het eerst substantieel budget overhouden omdat een aanzienlijk aantal 'goedkope' renners de voorkeur krijgt op dure renners.

Zadelpen

Ik was ingelogd, maar kon geen postings leveren. Moest ingelogd zijn aldus de melding. Nu werkt het weer. Eens even lezen wat ik allemaal gemist heb.

Terugslaan.

Warmebakker

Afslaan.

Poeksel

"er is juist best wel wat bewijs voor dat thomas in vorm is "

Welk bewijs dan @Matthijs?

Tjaanameistro

Forum glitch omslaan

Poeksel

Is het eigenlijk deze eeuw wel eens voorgekomen dat een renner niets gepresteerd had (geen top tien in een kleine ronde) maar wel top vijf in de Tour reed?

1 2 ... 35 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.