Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 51 ... 289 290
Pom titcock

Ik zie al meerdere vragen voorbij komen over bonifazio en buchmann.

Wie o wie kan er vertellen of ik deze in mijn team moet klikken?

dvansteenis

Ik. Niet doen.

Pirata

'@Superheldkuijer voor deze vraag zou ik eerst even de berichtgeving van de ploegen afwachten. Volgens mij nog niets concreets bekends over Buchmann, al verwacht ik dat hij er wel gewoon staat.

Ab Normaal

Ja hoor, klik maar in je team!

Florian

Inklikken!

Florian

M-S zonder klassementsambities naar de Tour. Chaves, Nieve en Yates dus als A-rittenkapers in Frankrijk.

callmeal

'@surplace Beide!

krypton

'@SurPlace
Ik zou kijken naar consistentie...

Primavoormij

'@superheldkuijer Buchmann vind ik een must-have gezien zijn prestatie van vorig jaar. Voor Bonifazio zie ik 5-6 mogelijkheden dit jaar en ik denk dat dat voldoende is gezien zijn prijs in verhouding met het budget.

zomaareens

klimt viviani een beetje voor een sprinter eigenlijk?

Primavoormij

'@zoomaareens beter dan Cees Bol, slechter dan Matteo Trentin

Kannibaal van Schepdaal

Sprint Viviani een beetje voor een sprinter eigenlijk?

krypton

Over Cees Bol gesproken: 2 miljoen 😮

Is er ook maar iemand die heeft overwogen om Cees Bol mee te nemen voor 2 miljoen?

Primavoormij

'@kannibaal beter dan Cees Bol, slechter dan Caleb Ewan

ditisdavid

Alle sprinters onder de toppers zijn duur dit jaar, als ik kijk naar de andere opties voor 2 miljoen lijkt Bol me correct geprijsd.

Kannibaal van Schepdaal

Die Cees Bol heeft voorlopig trouwens maar één koersdag post-covid. Als hij wat voorbereidingswedstrijden had gereden en een ritje had meegepikt zoals begin dit jaar, had ik hem misschien wel overwogen. Nu toch een groot vraagteken, zeker gelet op het parcours.

canard de toilette

"De ploeg van Peter Sagan (BORA - hansgrohe) heeft aangegeven dat hij zeker de Giro d'Italia gaat rijden om aldaar te gaan voor het Paars. De grote vraag is dan ook of Sagan in de Tour opnieuw voor de groene trui gaat of enkel voor het dag-succes. Gezien het krappe programma in 2020 lijkt het laatste het meest logische. Maar goed, Sagan blijft Sagan en groen is zijn favoriete kleur."

dit doet een mens weer twijfelen, moet Peter de Grote mee of laten we hem uit het team. Als Sagan er geen zin in heeft sprint ie ook niet mee om plek 3-10

toch wel weer 5 mil wat men elders kan besteden.

Jeffrey81

'@reserveWCEend

Bron?

Primavoormij

Dacht eerst dat het zand was, maar heb de bron gevonden.

canard de toilette

Komt van Ralph Denk himself.

Nul verstand

Voor Viviani kun je Bonifazio en Venturini halen. Beiden natuurlijk niet zo snel als Viviani, maar beide wel renners die in moeilijkere ritten mee kunnen sprinten (zoals rit 1). Bij Viviani is dat maar zeer de vraag.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Stukje interview met Sagan:

Ben je nog net zo hongerig als tien jaar geleden?

„Er zijn wel dingen veranderd, in mij, en in hoe ik de wielersport zie.”

Welke?

„Als je ouder wordt, ga je de dingen in een ander perspectief zien.”

Kun je wat specifieker zijn?

„Als je twintig bent, dan wil je alles winnen. Je bent gek, je neemt risico’s. Maar dat is in de loop der jaren veranderd. Het gaat me nu veel meer om kwaliteit dan kwantiteit. Vroeger wilde ik alle wedstrijden winnen waar ik aan meedeed. Nu wil ik goed zijn op een bepaald moment. Als ik een rit in de Tour kan winnen en de groene trui, dan ben ik al blij. Trouwens, als het niet lukt, ben ik ook blij.”

Laatst gewijzigd
Ludi

Meerdere sprinters gaan Giro rijden. Ik ben benieuwd wie na etappe 11 afstappen.

krypton

'@ditisdavid
Ik vind dat Coquard toch echt meer heeft laten zien in zijn carrière en Stuyven had vorig jaar 10x top 20.

ditisdavid

Zowel Denk als Sagan hebben in recente interviews aangegeven voor het groen te willen gaan, dit is dus wel degelijk zand strooien.

1 2 ... 51 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.