'@krypton
Stuyven is een koopje als hij weer alle sprints mag rijden maar dat is natuurlijk nog maar de vraag. Zo niet, dan gaat hij zijn prijs waarschijnlijk niet waard zijn.
Coquard gaat de laatste jaren eerder achteruit dan vooruit in zijn ontwikkeling, denk dat niemand verwacht dat hij op het niveau van 2016 zal rijden dit jaar.
Dan hebben we verder nog Bonifazio, die ontzettend wisselvallig is.
Alledrie renners met zowel potentie als vraagtekens, daar past Bol dus goed tussen. Is op dit moment moeilijk te zeggen wie van de vier de beste koop gaat zijn.
Sagan:
"In my programmes agreed before the lockdown, there was the Giro d'Italia and even after the release of the new calendar I wanted to keep my word and be present at the start of the corsa rosa," he said.
Together with the team, despite the overlap with the Northern Classics, we immediately decided that I would participate in the Giro. There was not even a moment of doubt or second thoughts. I am happy to come riding on the roads of the corsa rosa; for me it will be the first time and I could not postpone it again."
Doe er lekker mee wat je wilt.
Heb nu: 5 AK-mannen, 3 Jlimmers, die ook in klassement mee kunnen doen, voor plek 8-12, en 2 Knechten die kunnen klimmen, 5 Sprinters en 5 Aanvallers, waarvan er drie of vier nog mee zouden kunnen sprinten.
Lijkt.mij wel een aardige verdeling. AK-team voelt nog wel wat aan de lichte kant. Maar goed, er kan nog van alles gebeuren in de voorbereiding!
Terugkijkend naar vorig jaar: Mitchelton-Scott had het over "puncheurs Daryl Impey and Matteo Trentin will prove crucial in hectic finishes" en "Imps and Trentin will be able to have a go at some of the lumpy sprint stages", en toen sprintte Trentin overal mee... er valt dus echt geen peil op te trekken wat de rol van Mezgec wordt.
De sprinters is lastig , wil er eigenlijk niet teveel budget aan besteden en beperken tot de toppers maar dan is mijn vijfde sprinter al snel een Coquard waarvan ik niet overtuigd ben .
S Bennet en Coquard staat gelijk aan Trentin en Nizzolo met nog 500 over om ergens anders te upgraden , al weet je niet altijd of het ook upgraden is , bijv een Latour naar Mollema .
Kortom lekker aan het puzzelen , Coquard kan ook Mezgec worden en dan heb je ook 500 over voor een upgrade .
Ik heb nu 6 AK en 5 Klimmers, ik twijfel om een klimmer te vervangen door een aanvaller.
Probleem is dat ik best wel tevreden ben met mijn klimmers...... Van deze klimmers zijn er ook twee die eventueel kunnen aanvallen in een ferme heuvel etappe.
Iemand meer die ook zoveel AK en klimmers heeft?
Je kan over alle sprinters wel iets zeggen. Dit klinkt voor Nizzolo ook niet optimaal:
Of course winning on stage one with a rider like Giacomo Nizzolo would give us the yellow jersey, so in support of him we have Max Walscheid, Ryan Gibbons, Michael Valgren and Edvald Boasson Hagen. Those are the riders that will go after the punchy stages and tough finishes particulary into Privas on stage five and there’s also a tough stage to La Vois that could be on stage 7.
Ik zou gewoon geen sprinters meenemen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.