Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 52 ... 289 290
Valvuillerdemoz

Ok, doen we Sagan er weer in!

Aanklampen

had net hem eruit geklikt en Greipel en Hofstetter erin gedaan...

Primavoormij

Gelukkig, had Pöstlberger voor etappe 1 en teampunten Sagan, die mag er ook weer in.

ditisdavid

Denk: "Mit Peter Sagan wollen wir das Grüne Trikot gewinnen. Peter startet auch erstmals beim Giro d’Italia, da peilt er ebenfalls das Sprintertrikot und Etappensiege an."

Sagan: "Every year it’s going to be hard to obtain the green jersey, but it’s not impossible and I’ll try again."

arjenzvob

Iedereen kan begrijpend lezen. Het is voor mensen die twijfelen fijn dat er van verschillende kanten wat input gegeven wordt ;)

ditisdavid

'@krypton
Stuyven is een koopje als hij weer alle sprints mag rijden maar dat is natuurlijk nog maar de vraag. Zo niet, dan gaat hij zijn prijs waarschijnlijk niet waard zijn.
Coquard gaat de laatste jaren eerder achteruit dan vooruit in zijn ontwikkeling, denk dat niemand verwacht dat hij op het niveau van 2016 zal rijden dit jaar.
Dan hebben we verder nog Bonifazio, die ontzettend wisselvallig is.
Alledrie renners met zowel potentie als vraagtekens, daar past Bol dus goed tussen. Is op dit moment moeilijk te zeggen wie van de vier de beste koop gaat zijn.

Ajvenema

Mooi dat Sagan toegeeft dat het winnen van een trui voor hem 'not impossible' is :D

hartstikkebedankt

Jammer dat Mezgec meegaat, Impey stond in mijn team maar dat wordt nu weer lastig.

canard de toilette

Sagan:
"In my programmes agreed before the lockdown, there was the Giro d'Italia and even after the release of the new calendar I wanted to keep my word and be present at the start of the corsa rosa," he said.

Together with the team, despite the overlap with the Northern Classics, we immediately decided that I would participate in the Giro. There was not even a moment of doubt or second thoughts. I am happy to come riding on the roads of the corsa rosa; for me it will be the first time and I could not postpone it again."

Doe er lekker mee wat je wilt.

Valvuillerdemoz

Heb nu: 5 AK-mannen, 3 Jlimmers, die ook in klassement mee kunnen doen, voor plek 8-12, en 2 Knechten die kunnen klimmen, 5 Sprinters en 5 Aanvallers, waarvan er drie of vier nog mee zouden kunnen sprinten.
Lijkt.mij wel een aardige verdeling. AK-team voelt nog wel wat aan de lichte kant. Maar goed, er kan nog van alles gebeuren in de voorbereiding!

Jeffrey81

Mooi dat Sagan toegeeft dat het winnen van een trui voor hem ‘not impossible’ is :D

Ja, en dan met dat stemmetje van hem :)

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

'@AJVenema: Heeft hij dat dan al eerder gedaan?

ditisdavid

Terugkijkend naar vorig jaar: Mitchelton-Scott had het over "puncheurs Daryl Impey and Matteo Trentin will prove crucial in hectic finishes" en "Imps and Trentin will be able to have a go at some of the lumpy sprint stages", en toen sprintte Trentin overal mee... er valt dus echt geen peil op te trekken wat de rol van Mezgec wordt.

Florian

Er zijn niet veel andere sprinters die mij dan het oog in springen. Sagan gaat zeker in mijn team. Die gaat wel wat ereplaatsen fietsen.

Rawolf

Mezgec gaat meesprinten, maar in andere koersen werd wel duidelijk dat Impey niet zon beste leadout meer is. Hij is wat teveel explosiviteit kwijt met de jaren om een sprinter goed te plaatsen.

Florian

Impey zette wel nog een goede plek neer in Dauphine achter WVA.

Zadelpen

Ik kom er niet meer lekker in na de Dauphiné. Zowat het halve team twijfelt.

Hebben we ook nog afscheid moeten nemen van de Zadelpenmeisjes. “Niet meer van deze tijd”.

Pfffff

RemcovanderMaas

omslaan

TrEb

'@valvuildermoz, vraagje wanneer zou je de 2 klimknechten in je team klikken? (Naast de 5 AK mannen en de 3 klimmers)

snoek1974

De sprinters is lastig , wil er eigenlijk niet teveel budget aan besteden en beperken tot de toppers maar dan is mijn vijfde sprinter al snel een Coquard waarvan ik niet overtuigd ben .

S Bennet en Coquard staat gelijk aan Trentin en Nizzolo met nog 500 over om ergens anders te upgraden , al weet je niet altijd of het ook upgraden is , bijv een Latour naar Mollema .

Kortom lekker aan het puzzelen , Coquard kan ook Mezgec worden en dan heb je ook 500 over voor een upgrade .

Kaassoufflé

Durft iemand nog Alaphilippe thuis te laten? Er zijn niet veel punchetappes, maar die man is zo ontzettend taai en blijft ook altijd strijden voor elke meter..

Stijn Lemmens

Wie nemen jullie van de 2 als je moet:

Venturini: enkele goede uitslagen in Wallonië
Of
Mezgec: Winnaar puntenklassement Polen

Merci

Pieter_Pannenkoek

Ik heb nu 6 AK en 5 Klimmers, ik twijfel om een klimmer te vervangen door een aanvaller.
Probleem is dat ik best wel tevreden ben met mijn klimmers...... Van deze klimmers zijn er ook twee die eventueel kunnen aanvallen in een ferme heuvel etappe.
Iemand meer die ook zoveel AK en klimmers heeft?

Laatst gewijzigd
Ludi

Je kan over alle sprinters wel iets zeggen. Dit klinkt voor Nizzolo ook niet optimaal:

Of course winning on stage one with a rider like Giacomo Nizzolo would give us the yellow jersey, so in support of him we have Max Walscheid, Ryan Gibbons, Michael Valgren and Edvald Boasson Hagen. Those are the riders that will go after the punchy stages and tough finishes particulary into Privas on stage five and there’s also a tough stage to La Vois that could be on stage 7.

Ik zou gewoon geen sprinters meenemen ;)

Jasperdewaal11

Impey en Mezgec gaan gewoon beide mee ;) in hun klimmers heb ik geen vertrouwen.

1 2 ... 52 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.