Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 53 ... 289 290
hartstikkebedankt

Net nog eens geklikt door de etappeprofielen, mooi parcours voor Valverde :p

Laatst gewijzigd
KV

'@Kj: waarom klinkt dit niet optimaal voor Nizzolo? Je denkt dat hij niet zal meesprinten op het vlakke ofzo? Wat zouden ze anders doen met zo’n trein?

nasibal

Met AK ambities voor MS vond ik Nieve nog wel interessant. A Yates zou ongetwijfeld tegen de 3e week op minutens taan en dan zou Nieve in dezelfde vluchten als Alaphilippe zitten. Win-win.

.. Nu krijg je een beetje het Lotto verhaal, jammer.

Ludi

'@kv ze zeggen a rider like, en noemen etappe 5 en 7 voor andere renners. Klinkt niet optimaal.

SurPlace

'@Zadelpen, haha, ik heb de pitspoezen er ook maar uit geklikt

SurPlace

'@hartstikke bedankt, ik twijfel ook, maar ben zo bang dat hij beetje over de hill aan het raken is...

SurPlace

'@StijnLemmens venturini

Baiskeli

Het probleem is juist dat hij bijna geen hill meer over komt de laatste tijd..

KV

Waarom zou (een goede) Nizzolo er niet meer bijzitten in 5 en 7? Dan zullen ze ook wel voor hem gaan zou ik denken.

KV

'@Baiskeli: 5de in een meer heuvelachtige MSR is niet zo slecht denk ik. In tour of Wallonie was het idd niet best, mogelijks nog gevolgen van zijn val in rit 2?

SurPlace

'@Baiskeli +1
@KV hij had het over Valverde :)

Laatst gewijzigd
zomaareens

Etappe 5 en 7 zijn toch gewoon sprints..? Waaiers daargelaten?

Rawolf

Etappe 5 en 7 lastig te zien aan de profielen, met dat heuvelachtige landschap kunnen het echt wel zware dagen worden. Wel een sprint maar of Ewan daar nog bij gaat zijn? Ik zou gokken van niet.

Zadelpen

Ik las iets over bonus secondes op berg toppen. Dacht eerst, daar ga ik maar geen rekening mee houden, dat is toch niet te doen.

Maar geldt dit ook al voor de bergen in etappe 2? Zitten daar bonus seconden bij? Ik vind het trouwens een bijzonder slecht en kermisachtig idee.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Degenkolb is wel ideale backup van Ewan. Allebei opstellen en als het te zwaar is voor Ewan, dan pakt Degenkolb het over. Zo niet, dan hopen dat Ewan naar de ritwinst rijdt voor punten voor Degenkolb..

Punchen of verzuipen

'@ Zadelpen, het lijkt mee te vallen als je de officiële route op letour.fr bekijkt. In etappe 2 bijvoorbeeld alleen op de allerlaatste heuvel boni's (https://www.letour.fr/en/stage-2).

De volgende boni's die ik zie zijn pas weer etappe 6 op alleen de laatste heuvel.

Valvuillerdemoz

'@TrEb: de klimknechten zijn vooral om achter de hand te hebben. Mocht er iemand uitvallen, zijn zij nog bruikbaar En er kan ook een scenario komen dat ik beter op teampunten kan gokken. Dan zijn ze inzetbaar. En wellicht kan er nog eens eentje in een aanvallersetappe mee.

Ludi

Doorgaan

iMrChris

Heb mijn team klaar.. nu proberen niks meer te veranderen, want dit valt altijd slecht uit.
Ik heb:
5 klassement mannen
6 kilmmers
3 aanvallers
6 sprinters

Valvuillerdemoz

'@Souf: Is wel een beetje alles of niets met de ouwe John: alleen als Ewan 1e wordt of als Ewan moet passen én Degenkolb goed zit levert hij punten op. Ik heb hem wel mee hoor. Voor die prijs neem ik die gok. Hij kan ook nog wel eens in een heuveletappes meezitten.

Laatst gewijzigd
RJezus

De discussie is vast al ergens tussen de omslaan comments te vinden; kiezen tussen Landa en Quintana? Poels in het team bij Landa, Barguil in het team.

Barguil zit overigens in mijn team, ook daar twijfel ik over omdat ik ook voor 2ml Mollema/Sivakov kan kiezen.

madeinstars

Voor de koopjesjagers in het nieuws dat Hermans meedoet ook wel interessant. Ervan uitgaande dat 'ie een half miljoentje moet kosten.

S. Dauert

Quintana wacht ik nog even af; op zijn social media zegt hij vooralsnog voor te bereiden op een goeie Tour. Zelfde voor Landa.

Pirata

Quintana had wel echt een heel goed voorseizoen, als die knieklachten er niet waren geweest zat die zeker in mijn team. Nu (voorlopig) niet maar toch een lichte twijfel omdat dit wel echt een parcours voor hem is.

Ludi

Bij al die mannen vraag ik me af, waarom de een wel en de ander niet. Dan maar allemaal wel of niet. En dus wel of geen bernal. Anders kies ik toch de verkeerde. Al was mn eerste keus Buchmann, maar daar is het nu stil

1 2 ... 53 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.