Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 69 ... 289 290
Jeffrey81

Yup, Bardet heb ik ook. Die zit wel wat zekerder in mijn team dan Uran. Ik hoop eigenlijk dat er nog positief nieuws komt over Higuita.

GlennTour

Bardet...top 20 en gaan voor de bergtrui denk ik.

Pantano

Oke Pedersen is maar 500k en oke hij is de Wereldkampioen, maar wat gaat hij nou laten zien in de tour? Misschien zit ie er een keer bij een ontsnapping bij...jeuj. Gast gaat echt niet elke sprintetappe meedoen.

erick

Is er hier al gesproken over de beste jongere,witte trui. wie haalt er volgens jullie de top 5?

Nul verstand

Bardet rijdt als een natte krant in de rondte.

TrEb

Wat kunnen we verwachten de Astana renners. Vaak krijgen de renners in het begin van de Tour weinig vrijheid om aan te vallen. De 2e rit lijkt me ideaal voor Lutchenko, hoe zien jullie het Astana team?

krypton

'@nul verstand
Nou, 6e in de Dauphiné, tussen MAL en Dumoulin in. Dat valt toch heel erg mee.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Voor de jongerentrui geef ik 1 naam cadeau: Enric Mas. De rest mogen jullie zelf uitzoeken.

Jori

Allereerst: Bonjour Pinot, merci d'avoir lu ce forum et d'avoir répondu en mettant à jour votre compte Strava!

Thibaut leest namelijk braaf mee en heeft speciaal voor ons zijn ritje van vandaag maar even geüpload. Want wat is nou een tour zonder een beetje twijfel :p

Kannibaal van Schepdaal

'@erick:

Ik denk dat de meeste volgers hier vanuit gaan:

1. Bernal
2. Pogacar
3. Martinez
4. Sivakov
5. Kämna

Met Mas, Higuita, Gaudu, Hirschi, Cosnefroy en Madouas als eventuele spelbrekers.

-Wielerfan

Van welke van deze renners verwachten jullie de
Meeste (kans op) punten ?

- Tim Wellens
- Greg Van Avermaet
- Pierre Rolland
- Tiesj Benoot
- Thomas de Gendt
- Lutsenko

-Wielerfan

Dit is namelijk m'n laatste keuze.. en ik vind m erg moeilijk

Jasperdewaal11

Thibaut heeft een prima ritje geupload, geen zorgen hier

Warmebakker

Lutsenko of Greg voor de heuvel/sprintetappes. Rolland als je nog een plekje hebt in je bergteam.

Te warm voor Wellens, Tiesj is niet in vorm. De Gendt is al overrated sinds zijn Giro-podium in 1993

arjenzvob

'@erick: https://www.indeleiderstrui.nl/voorbeschouwingen/305466/favorieten-witte-trui-tour-de-france-wie-legt-bernal-vuur-aan-de-schenen

jsprunk

Volgens mij zegt het BK tijdrijden genoeg over de vorm van De Gendt.

arjenzvob

Voor wie Porte overweegt:

https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/305527/porte-richt-zich-op-touretappes-geen-zin-in-stress-en-druk-voor-klassement

Pim96

Mollema kopman voor klassement 😉?

Ragnar Lolbroek

Het BK tijdrijden was nu niet echt het favoriete terrein van De Gendt voor een tijdrit. Biljartvlak. Er mag wel een heuveltje in.

Rawolf

De Gendt gaat in minstens 15 etappes nirt bij de eerste 100 finishen.

Echter als hij een superdag heeft kan je Ganna, WvA en Rohan Dennis op kop zetten maar je komt geen streep dichter.

Het nadeel is alleen dat hij zelf nieteens weet wanneer die dag gaat komen en wij nog minder. Je stelt m 10 keer op en 1 keer rijd ie in de punten, thuislaten dus. Behalve als je heel veel vertrouwen hebt in Ewan of een andere Lotto, dan kan je t nog overwegen voor teampunten ook.

dwightsel

Is er iemand die formolo overweegt ?

Jasperdewaal11

Zeker staat bij mij nog op twijfel

Warmebakker

Formolo is leuk voor de tweede en derde week maar pas als blijkt dat Pogacar dat Tour niet kan winnen. Ik denk dat de kans groot is dat Pogacar het goed gaat doen, dus dan moet Formolo gewoon knechten

Jasperdewaal11

Denk dat formolo gewoon een vrije rol krijgt in specifieke etappes want pogacar gaat gewoon zijn wagonnetje aanhaken, daarnaast zijn er nog andere helpers: de la cruz of polanc ?

ditisdavid

Puur als aanvaller zijn er betere opties dan De Gendt voor 750k, maar als Ewan in dezelfde vorm is als vorig jaar gaat hij in dit veld die drie etappezeges sowieso kunnen evenaren en wellicht een gooi naar het groen kunnen doen. Dat zijn toch een bak punten die de alternatieven niet hebben.

1 2 ... 69 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.