'@Rawolf Gaat dan met name om dit stuk zeker (aldus de vriendin van Roglic)
"De belangrijkste vraag op dit moment is of Primož echt gaat starten . Dat willen we allemaal, maar we wachten op de bevestiging", herhaalde Lora Klinc na de gebeurtenis dat Primož Roglič verre van honderd procent is. "Dan hoop ik er zoveel mogelijk bij te zijn. Wat logistiek gezien - zeker met een klein kind - een lastige hap zal worden. Het is het beste om de eerste vijf dagen en de laatste week te volgen", kondigde ze haar plannen aan om de 107e race in Frankrijk te volgen. Klinčeva, die de wens uitsprak dat er nieuwe aantekeningen zouden worden gemaakt voor de mogelijke voortzetting van haar boekdebuut.
De ploegleider heeft inmiddels al gewoon bevestigd dat hij gaat hoor :)
Heren,
Nieuw bij Wielerflits hier. Heb het forum in de gaten gehouden. Mooie bronnen, analyses en prognoses allen! Scorito met de Tour speel ik al wel enkele jaren; niet zo serieus als sommigen hier, maar wel serieus genoeg om het leuk te vinden.
Een vraag hè. Ik ben het namelijk vergeten en het wordt me niet echt duidelijk uit de Scorito info. Mijn poule-genoten weten het ook niet zeker.
Krijg je punten voor de eindklassementen en/of teampunten hiervoor met elke renner, ongeacht of je de renner opgesteld hebt in de laatste etappe?
Groet en alvast dank!
Wat overigens wel belangrijk is is het volgende:
Er gebeuren 2 verschillende dingen na de laatste etappe:
1) De laatste etappe wordt net zo behandeld als elke andere etappe. De 9 renners die je opstelt krijgen hun etappe en teampunten naar gelang de uitslag van de etappe en de klassementen op dat moment.
2) Daarna krijgen al je 20 renners punten op basis van de eindklassementen.
In het voorbeeld waarbij Roglic het geel wint, maar je Martin niet opstelt in de laatste etappe krijgt martin dus niet de 8 teampunten die hij zou krijgen als hij die etappe opgesteld was, maar wél de 24 punten voor het eindklassement van Roglic.
Colombiaan Daniel Martínez, bevestigd voor de Tour met Education First
Martínez zal een belangrijke aanvulling zijn voor zijn landgenoten Rigoberto Uran en Sergio Higuita, eerder aangekondigd voor de Tour 2020.
“Voor mij is het een trots moment om gekozen te zijn voor de Tour. Het is een van de mooiste races, ik hou er echt van ”, zei hij op twitter.
Bron: https://www.elheraldo.co/deportes/el-colombiano-daniel-martinez-confirmado-para-el-tour-con-el-education-first-753034
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.