Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 82 ... 289 290
callmeal

'@jeffrey81 perfect om in week 2 en 3 lekker jacht te maken op de bollen en ritzege, zulke renners heb je nodig!

Platje

Maar welke ploeg wil en vooral kan het, ervanuitgaande dat Roglic Bernal Pinot en nog wat kopmannen niet op hun sterkst zijn de eerste week, die ploegen erg moeilijk maken?

04398

Even de post van vandaag terug gelezen en ik denk dat de winnaar van de barbero award bekend is.

Jori

Ik nomineer alvast heel team Trek voor de Barbero Award

04398

'@platje Astana, EF, Movistar(voor zo ver die echt vertrouwen hebben in Mas) en dan houdt het wel op denk ik

Rawolf

Doe ermee wat je wilt: https://www.rtvslo.si/sport/kolesarstvo/dirka-po-franciji/lora-klinc-ob-izidu-knjige-ta-padec-je-vse-prizemljil/534113

Toch twijfels of Roglic de Tour start

IMaat

Strava Buchmann gezien? Die staat er gewoon hoor.

arjenzvob

Omslaan

n92

'@rawolf dat klinkt niet best. Wel goed voor de spanning rondom de tourpooltjes!

Cerebral36

'@Rawolf Gaat dan met name om dit stuk zeker (aldus de vriendin van Roglic)

"De belangrijkste vraag op dit moment is of Primož echt gaat starten . Dat willen we allemaal, maar we wachten op de bevestiging", herhaalde Lora Klinc na de gebeurtenis dat Primož Roglič verre van honderd procent is. "Dan hoop ik er zoveel mogelijk bij te zijn. Wat logistiek gezien - zeker met een klein kind - een lastige hap zal worden. Het is het beste om de eerste vijf dagen en de laatste week te volgen", kondigde ze haar plannen aan om de 107e race in Frankrijk te volgen. Klinčeva, die de wens uitsprak dat er nieuwe aantekeningen zouden worden gemaakt voor de mogelijke voortzetting van haar boekdebuut.

De ploegleider heeft inmiddels al gewoon bevestigd dat hij gaat hoor :)

Laatst gewijzigd
En nu dan

Iemand hier ook nog twijfels over Alaphilippe.
Hij is volgens mij niet zo sterk als vorig jaar.

Daarom ben ik er niet uit of ik hem dit jaar wel neem voor 3.5m. Ik denk te duur.

Wat denken jullie?

n92

'@alby ester Alaphilippe zit er bij mij gewoon bij. Maar of je een renner moet meenemen ligt vooral aan of je bij elke etappe een logische selectie kan maken zonder die specifieke renner. En het ligt aan de vraag wat je alternatief is en of je daar meer punten mee scoort.

Rawolf

'@Celebral, dat zei Zeeman 2 dagen terug en dit artikel is van vandaag. Mogelijk is er in de tussentijd dus iets veranderd.

jsprunk

Roglic is wel een notoire zandstrooier natuurlijk

Bob

Ik denk eerder dat het interview een week geleden is afgenomen of zo.

Ragnar Lolbroek

Bij Trek blijven ze ook lekker vaag over het sprintgebeuren.

Benzardi

Ik heb nu:

7 Klas.
3 Klim.
4 Aanv
6 Sprint.

Volgens mij is dit wel een aardige verhouding.
Maar ja ..............29 Aug. is nog ver..

ment5993

Heren,

Nieuw bij Wielerflits hier. Heb het forum in de gaten gehouden. Mooie bronnen, analyses en prognoses allen! Scorito met de Tour speel ik al wel enkele jaren; niet zo serieus als sommigen hier, maar wel serieus genoeg om het leuk te vinden.

Een vraag hè. Ik ben het namelijk vergeten en het wordt me niet echt duidelijk uit de Scorito info. Mijn poule-genoten weten het ook niet zeker.

Krijg je punten voor de eindklassementen en/of teampunten hiervoor met elke renner, ongeacht of je de renner opgesteld hebt in de laatste etappe?

Groet en alvast dank!

dvansteenis

De vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat je dit bedoelt:
Je hoeft de renner in de laatste etappe niet op te stellen om punten te ontvangen voor de teampunten van de eindklassementen.

ment5993

Yes. Ik bedoel hem zo. Stel je neemt Tony Martin mee. Roglic wint de Tour. Je stelt Tony Martin niet op in de laatste etappe.

Krijg je dan teampunten voor de gele trui met Tony, ookal heb je hem niet opgesteld de laatste etappe?

nasibal

Yes, mits Tony de Tour uitrijdt trouwens.

ment5993

Oke, dat is helder. Dan kun je dat meenemen in je overweging om een renner mee te nemen. Bedankt!

nasibal

Wat overigens wel belangrijk is is het volgende:

Er gebeuren 2 verschillende dingen na de laatste etappe:

1) De laatste etappe wordt net zo behandeld als elke andere etappe. De 9 renners die je opstelt krijgen hun etappe en teampunten naar gelang de uitslag van de etappe en de klassementen op dat moment.

2) Daarna krijgen al je 20 renners punten op basis van de eindklassementen.

In het voorbeeld waarbij Roglic het geel wint, maar je Martin niet opstelt in de laatste etappe krijgt martin dus niet de 8 teampunten die hij zou krijgen als hij die etappe opgesteld was, maar wél de 24 punten voor het eindklassement van Roglic.

GlennTour

Colombiaan Daniel Martínez, bevestigd voor de Tour met Education First

Martínez zal een belangrijke aanvulling zijn voor zijn landgenoten Rigoberto Uran en Sergio Higuita, eerder aangekondigd voor de Tour 2020.

“Voor mij is het een trots moment om gekozen te zijn voor de Tour. Het is een van de mooiste races, ik hou er echt van ”, zei hij op twitter.

Bron: https://www.elheraldo.co/deportes/el-colombiano-daniel-martinez-confirmado-para-el-tour-con-el-education-first-753034

GlennTour

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-2020-bora-hansgrohe-stelt-buchmann-en-schachmann-toch-wel-op/

1 2 ... 82 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.