Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 83 ... 289 290
krypton

'@Glenn
Dat Martinez start is natuurlijk absoluut geen verrassing. Dat BORA met drie brekebeentjes gaat daarentegen...

RemcovanderMaas

Hop, Schachmann en Buchmann kunnen er weer in geklikt worden :-)

KV

Maakt het alvast wat leuker voor de teamdiversiteit !

Desperadi

Wat fijn om een heel forum tegen te komen met TDF en Scorito gelijkgestemden!
Heb inmiddels 3x een team samengesteld met ongeveer 70% dezelfde namen, maar er blijven twijfels deze editie.
Heeft iemand enig idee hoe het er met Jungels voor staat? Kan niks vinden over zijn rol binnen het team of zijn vorm...

RemcovanderMaas

Laatste dat ik las is dat Jungels een ondersteunende rol heeft.
Oftewel, alle ballen op Flip en Bennett

Wellens Nietens

We krijgen geen sleutelbeenkorting op Schachmann, nog steeds 1.5M

Phoenix0000

En ook geen onsje slagers rosbief korting bij Buchmann.

Ludi

Voor 500k had ik em overwogen, 1m heel misschien. 1.5 is me te gortig.

Mijn laatste overweging

Ewan en sivakov vs colbrelli en buchmann, in een team waarbij ik alle 4 in principe niet nodig heb als kopman. Ik denk dat team 1 een iets hogere ceining heeft ivm witte trui punten en overwinningen / geel dag 1, maar ik verwacht in principe daar ook een veel hogere variance met een lagere floor. Colbrelli zal wel een keer of 6/7 "8e" worden of iets dergelijks en buchmann is zeker kopman. Ewan zie ik er eerder vaker niet bijzitten of afstappen en sivakov zie ik eerder een keer +15 nemen om zich te sparen voor zijn kopmannen.

Jordi010

Wie gaat zich mengen in de massasprints voor Trek?

Timber

BORA neemt wel een hoop risico zo. Voor hetzelfde geld hebben ze na een week koers nog 5 man in koers i.p.v. 8. Als ik het persbericht zo lees zijn Buchmann en Schachmann alles behalve fit.

vasnd

'@timber fit en topfit zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Ze zullen prima kunnen fietsen maar misschien initieel nog een paar procentjes missen.

RemcovanderMaas

Ik denk dat ik de gok met Buchmann wel aan durf, maar Schachmann pak ik niet. Had er zonder blessure zeker bij gezeten, maar voor 1,5 mln durf ik het niet aan.

MrWallie

'@KJ Als je Buchmann niet per se wilt zou ik persoonlijk voor Ewan en Sivakov gaan. In mijn optiek wat je zegt een hoger plafond, maar ook een hogere vloer. Colbrelli kan ontzettend tegenvallen of veel moeten knechten voor Landa. Buchmann kan alsnog te veel last hebben van zijn val en de eerste week niks presteren. Zou zelfs opperen dat de variance veel hoger ligt bij die 2 dan bij een 5+ sprints voor Ewan en een witte trui/teampunten Bernal/eigen goede klassering Sivakov - die overigens alleen maar interessanter wordt als Bernal tegenvalt.

Ludi

Ik heb nu de sivakov variant idd als hedge, aangezien ik ook bernal heb. Ik zal er niet mee winnen, maar lijkt iets minder extreem. Ook heb ik een 10e renner voor klimdagen, dus als het blijkt dat siva heel erg tegenvalt in zijn zol stel ik bv flip maar extra op.

Tjaanameistro

Wat denken jullie van MAS Voor MOVISTAR

RemcovanderMaas

Ik denk dat hij mooi tussen plek 15 en 25 zal eindigen

De Tourminator

En toen had ik ineens geen Bernal meer in mijn ploeg om daar een 3m sprinter en 3,5m klassementsrenner voor in de plaats te klikken. Voorlopig ziet dat er niet slecht uit ...... Al ben ik er normaal van om bijna alle dure renners er als eerste in te klikken.....

krypton

Nog iemand met een uitgesproken mening die wil sparren over de laatste keuzes?:)

hartstikkebedankt

MAS que MENOS

Ludi

Ik heb best een uitgesproken mening ;)

Tjaanameistro

Mas werd vorig jaar 22 in de tour maar pakte wel gewoon meer dan 200 punten

dvansteenis

Maar geen enkele deelnemer heeft met Mas ook 200 Pnt gehaald

RemcovanderMaas

Van die 200 had hij er al 112 omdat Flip het geel had

Stijn Lemmens

Welk koppeltje nemen jullie:

1)
Coquard
Stuyven

2)
Van Avermaet
Nizzolo

Laatste twijfel

Misschien even Ek afwachten?

Heeft hier iemand een uitgesproken keuze en waarom?

Mvg
Stijn

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Ik heb 2 vragen..

Mezgec of Venturini?

&
Een van deze 3 meenemen of allemaal thuislaten🤔
Colbrelli, trentin,Kristoff

1 2 ... 83 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.