Wat fijn om een heel forum tegen te komen met TDF en Scorito gelijkgestemden!
Heb inmiddels 3x een team samengesteld met ongeveer 70% dezelfde namen, maar er blijven twijfels deze editie.
Heeft iemand enig idee hoe het er met Jungels voor staat? Kan niks vinden over zijn rol binnen het team of zijn vorm...
Voor 500k had ik em overwogen, 1m heel misschien. 1.5 is me te gortig.
Mijn laatste overweging
Ewan en sivakov vs colbrelli en buchmann, in een team waarbij ik alle 4 in principe niet nodig heb als kopman. Ik denk dat team 1 een iets hogere ceining heeft ivm witte trui punten en overwinningen / geel dag 1, maar ik verwacht in principe daar ook een veel hogere variance met een lagere floor. Colbrelli zal wel een keer of 6/7 "8e" worden of iets dergelijks en buchmann is zeker kopman. Ewan zie ik er eerder vaker niet bijzitten of afstappen en sivakov zie ik eerder een keer +15 nemen om zich te sparen voor zijn kopmannen.
'@KJ Als je Buchmann niet per se wilt zou ik persoonlijk voor Ewan en Sivakov gaan. In mijn optiek wat je zegt een hoger plafond, maar ook een hogere vloer. Colbrelli kan ontzettend tegenvallen of veel moeten knechten voor Landa. Buchmann kan alsnog te veel last hebben van zijn val en de eerste week niks presteren. Zou zelfs opperen dat de variance veel hoger ligt bij die 2 dan bij een 5+ sprints voor Ewan en een witte trui/teampunten Bernal/eigen goede klassering Sivakov - die overigens alleen maar interessanter wordt als Bernal tegenvalt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.