Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 84 ... 289 290
Platje

Stijn: optie 2

Wielerfan: als je echt moet kiezen: Venturini
2 van de 3 thuislaten

Stijn Lemmens

Gaat Van Avermaet altijd meesprinten?

Volgens mij gaat Stuyven meer meesprinten

Mja
Nizzolo is wel beter

Ik weet het nog steeds ni

WCEendT

Ik heb even een vraagje: Postlberger of Bonnett?

jsprunk

Volg je gevoel Stijn. Voor beide opties is wat te zeggen en niemand heeft een glazen bol hier.

jsprunk

Postlberger pakt altijd de leiderstrui op dag 1, dus die zou ik zeker doen

-Wielerfan

'@Stijn

Lijkt me niet dat GVA gaat meesprinten.
Ze hebben Trentin.

Er zitten toch redelijk wat klassiek achtige ritten in.
Stuyven moet dit kunnen. En als die dan daarbij nog eens mee gaat sprinten.. lijkt het mij een goeie keuze.

arjenzvob

Iedereen, of althans velen van ons, worstelen met de vraag wie sprint bij Trek. Persoonlijk denk ik dat het allemaal niet zo gek veel uitmaakt, want of je nou Pedersen, Stuyven of Theuns pakt, zullen alle 3 geen etappe pakken en dus alleen leuke opvulling zijn voor je sprintploeg. Dan kun je beter alternatieven pakken, waar het wellicht ook niet duidelijk is of diegene meesprint, maar met enige research is wel te ontdekken dat er wat goedkope (heuvel)sprinters zijn.

arjenzvob

En omslaan maar weer....

Florian

Unibet zet onze Cees Bol op plek 4 voor rit 1.

Florian

Houd er niet vaak rekening met die bookies, maar het is wel een leuk feitje. Ik had Bol niet zo hoog geschat in etappe 1.
.

Ludi

Bol is een renner die kan winnen als ie erbij zit. De meeste 1.5-3m mannen niet. Ik heb liever een zekerdere top 5-10 dan misschien een overwinning. Of niet. Gezien over het gehele spel dan. Tenzij ik weet wanneer ie wint, dan wil ik em en maak ik em natuurlijk kopman. Beetje net als groenewegen ;)

Rafał Kišerlovski

Natuurlijk moet je Venturini hebben. Hofstetter wordt verder weinig genoemd, die staat er bij mij gewoon in hoor.

arjenzvob

Buchmann? Nee:

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/305874/buchmann-gaat-ondanks-val-toch-van-start-in-de-tour-van-dag-tot-dag-bekijken

Florian

Pfoe. Toch maar eruit. Mijn stiekeme liefde voor Quintana gaat er dan maar in!

Florian

Als Stuyven 1.5 Mil was geprijsd had ik hem gelijk meegenomen. Die 2 miljoen maakt het me toch erg lastig. Stagiaire heeft het ons erg lastig gemaakt dit jaar, al dan niet te spreken over de blessures.

Kannibaal van Schepdaal

Een klassementsrenner in je team opnemen die twee weken voor de Tour een week zijn fiets niet heeft aangeraakt, dat is natuurlijk om problemen vragen. Zeer jammer.

Florian

Ik hoop dat Formolo echt vrijuit mag gaan rijden, een serieuze Bollenkandidaat naar mijn mening!
Vorig jaar in de Giro ook al sterk en dit jaar een etappe in de Dauphiné.

Pirata

Ik denk dat Formolo vooral voor Poga moet gaan knechten. Vind het risico voor 1,5 miljoen ook een beetje te groot. Met 1 miljoen had ik het risico mogelijk willen nemen.

Stijn Lemmens

Ik verkies Stuyven boven trentin op dit moment

Cerebral36

Ik heb Colbrelli en Nizzo nu denk ik al zeker 10 x heen en weer geswitched en ik kom er maar niet uit :) Beiden gaat hem ook niet worden. Misschien maar een muntje opgooien :)

Florian

Nizzolo.

WCEendT

'@Cerebral36
Niet zo twijfelen!

Pom titcock

Nizzolo nizzolo nizzolo, ik zie hem overal getipt worden, zal die een keer een grote ronde uit gaan rijden? Sjaakie afhaakie de laatste jaren

Ludi

Sjaak heel veel blessures ja. Daarvoor.puntentrui, niet?

Florian

TJV die Jansen meeneemt in de Tour ipv een Tolhoek, zet me toch aan het denken. Met zo'n type renner kan WVA toch her en der gaan sprinten. Ik deed eerst niet mee aan het WVA-discussiepunt, maar met Grondahl erin, gaat het toch kriebelen. Wat denken jullie?

1 2 ... 84 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.