Zo Le Canard heeft zojuist 86 pagina’s met onzin doorgelezen. Pff mensen wat een kennis en kunde is hier aanwezig .
Van mensen die hun team al af hebben en dit zelfs posten voor überhaupt de selecties bekend gemaakt tot mijn grote vriend “het orakel “ , de alwetende Arjensoa.
Wat ben je toch een grote speler, je doet alsof je alles weet maar eindigt jaarlijks met wat? 80% 90%? Ondertussen bek je vele andere af.
Le Canard kan daar altijd erg om lachen. Maar goed de meesten kunnen nog met argumenten komen waarom ze iets vinden. In die kiest Le Canard dan toch voor de mening van Spanky Franky met zijn Sky troopers die alles gaan slopen bergop.
Gratis tip : Asgreen voor etappe 1
Succes allen met dit mooie spel en zoals de grote winnaar Maarten Davidse ooit zei: De Tour is niet de Giro
In één keer valt het kwartje hier en zie ik het: ik ga hier nooit uitkomen. Er zijn zoveel renners die heel veel of haast niks kunnen scoren. Dat geldt ook voor de eventuele vervangers. Er is geen beginnen aan.
Vandaar gewoon een keuze gemaakt, en dit spul moet het maar gaan doen. Zaterdag is de team presentatie. Dan modder ik nog verder door zo deze tour. En dan vanaf volgende ronde wordt het toch weer full force team Zadelpen. Geeft mijn posts toch meer charmes dan dit poepserieuze geblaat.
Zou ook wel frapant zijn als ik nu met de pest in mijn lichaam mezelf naar een bekertje pool. Nouja... zal wel niet...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.