Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 85 ... 289 290
Treenert

Sterk staaltje van Demare in het Frans kampioenschap gister maar ook Coquards prestatie mag er zijn met die heuveltjes zo vlak voor de finish. Óók GCN zou het niet verbazen als Madiot toch een plekje voor Demare weet vrij te maken. Zou wat zijn zeg.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@WCEendT Je kent me he :) Voor nu Nizzollo erin staan.
@Tompot Je bedoelt dat interview met zijn vriendin? Ik vraag me echt af hoe recent die uitspraken zijn.

Pirata

Zijn vrouw wil Roglic gewoon graag thuis houden 😉 Ik denk dat Roglic er gewoon staat en podium gaat rijden.

Treenert

'@arjenzvob ik weet het niet hoor, 3e week tijdrit komt daar ook nog eens bij , teampunten Sagan, evt. bollen?

Ludi

Als demare mee gaat en hij is goedkoper dan Ewan gaat ie mee. Is ie even duur gaat ie mogelijk mee, is ie duurder, dan waarschijnlijk nee.

Al zou 4.75 wel super grappig zijn

Laatst gewijzigd
Florian

Ewan gaat uiteindelijk ook afstappen denk ik.

Florian

Hij rijdt ook nog de Giro.

Pirata

Zou lekker zijn, ben je net tevreden over je verdeling en team fietsen ze Demaré er nog eventjes in...

Cerebral36

Demare voor 4 mil zou top zijn. Net de 500k die ik nog nodig heb. Maar in deze vorm zal het wel 4.5 worden. Prefereer hem dan wel boven Ewan denk ik.

canard de toilette

Zo Le Canard heeft zojuist 86 pagina’s met onzin doorgelezen. Pff mensen wat een kennis en kunde is hier aanwezig .
Van mensen die hun team al af hebben en dit zelfs posten voor überhaupt de selecties bekend gemaakt tot mijn grote vriend “het orakel “ , de alwetende Arjensoa.
Wat ben je toch een grote speler, je doet alsof je alles weet maar eindigt jaarlijks met wat? 80% 90%? Ondertussen bek je vele andere af.
Le Canard kan daar altijd erg om lachen. Maar goed de meesten kunnen nog met argumenten komen waarom ze iets vinden. In die kiest Le Canard dan toch voor de mening van Spanky Franky met zijn Sky troopers die alles gaan slopen bergop.

Gratis tip : Asgreen voor etappe 1

Succes allen met dit mooie spel en zoals de grote winnaar Maarten Davidse ooit zei: De Tour is niet de Giro

Ludi

Als ze demare meenemen stapt die echt niet af. In de tour. In Frankrijk. Met de franse trico. Bij FDJ. Zie ik niet gebeuren.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Sommige posters op dit topic die grappig proberen te zijn, zijn het ook regelmatig. Deze post is gewoon triest.

arjenzvob

Ik neem Canard de Toilet (wannabe WcEendt, vertaling) al heel lang niet serieus meer. Eigenlijk is iedere letter aan hem besteed er 1 te veel.

DuckDonald

Gelukkig nemen we jou ook al maanden niet meer serieus, Arjen. Hele matige speler met hele grote mond. Heb je niks aan dat gezwamel hier.

Pirata

Als je van arjenzvob arjensoa gaat maken ligt je niveau ook wel erg laag hoor. Meest trieste post die ik voorbij heb zien komen afgelopen tijd.

Stuff

Ik denk dat Canard de Toilet eigenlijk gewoon WCEendt is. Wel heel toevallig dat wceendt zich ook vandaag sinds lange tijd hier liet zien.

Cerebral36

Laten we er vooral een halve pagina aan wijden. Back on topic graag :)

vasnd

'@cerebral36 yes, voor de zoveelste keer.

Als Demare toegevoegd wordt kan er potentieel wel een heel sterk sprintblok opgesteld worden. Weg met de matige subtoppers!

Florian

'@Cerebral36 eens. Ik vind het jammer dat het zo gaat. Deze onzinnige discussiepunten gaan over alles behalve wielrennen. Je bereikt er toch niks mee en je komt er toch niet uit, zeker niet achter een beeldscherm.

Florian

De Tour begint al over vier dagen, Allez!

Jofferde

Goedenavond heren,

Ook ik ben er weer bij. Leuk om wederom het gepuzzel van iedereen te zien.

Ik ben erg tevreden over mijn team. Maar er zal 1 grote knoop doorgehakt moeten worden. Van de volgende 3 giganten zal er iemand thuis moeten blijven: Bernal, Roglic of Ewan?

Maarja wie o wie...

Florian

'@Dermeister Ewan.

Is er trouwens een poule van dit specifieke forum? Ik heb dat wellicht gemist. Ik weet wel dat er een Wielerflits poule is.

Laatst gewijzigd
Treenert

Voor als je nog niet wilt gaan slapen:

https://www.youtube.com/watch?v=A5x0DskbwvY

https://www.youtube.com/watch?v=IRHL6J_Jf-I&t=7s

Zadelpen

In één keer valt het kwartje hier en zie ik het: ik ga hier nooit uitkomen. Er zijn zoveel renners die heel veel of haast niks kunnen scoren. Dat geldt ook voor de eventuele vervangers. Er is geen beginnen aan.

Vandaar gewoon een keuze gemaakt, en dit spul moet het maar gaan doen. Zaterdag is de team presentatie. Dan modder ik nog verder door zo deze tour. En dan vanaf volgende ronde wordt het toch weer full force team Zadelpen. Geeft mijn posts toch meer charmes dan dit poepserieuze geblaat.

Zou ook wel frapant zijn als ik nu met de pest in mijn lichaam mezelf naar een bekertje pool. Nouja... zal wel niet...

vasnd

'@zadelpen des te zoeter zal ie smaken :) ik hoop met je mee

1 2 ... 85 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.