Scorito Vuelta a España 2020

« 1 2 3 4 ... 188 189
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Scorito organiseert ook dit jaar weer een wielerpool rond de Vuelta a España. Bij de Wielermanager word jij ploegleider van twintig renners, die je selecteert op basis van een budget. Elke etappe selecteer je negen renners, die het volgens jou goed gaan doen in die rit. Kies hieruit een kopman, die extra punten voor je verdient.

Voor deze Vuelta a España pool organiseren we weer een WielerFlits sub-league.

Daarbij is de volgende hoofdprijs te winnen:
Een Wahoo ELEMNT ROAM GPS Bundel t.w.v. € 429,-

Schrijf je hier in voor de WielerFlits-sub-league

Schrijf je hier in voor de Forum sub-league

Rawolf

Froome is echt 1 miljoen te duur, zelfs als hij podium rijd is dit het amper waard

WilliamS23

I'm in!

Maar ga volgende week pas puzzelen, hoor :)

madeinstars

Geweldig laag budget. Dit wordt een moeilijke puzzel. Overigens een heel aparte Vuelta. Na de tijdrit van etappe 13 nauwelijks meer kansen om nog iets aan het klassement te veranderen. Denk dat het binnen 2 weken beslist is.

zeewolde

Uitdagend budget 40 miljoen. Neem Tom en Roglic en het is voor een kwart op.
Dit leidt waarschijnlijk tot veel diversiteit in de teams. Maar met de huidige startlijsten is er nog bijna niets te doen.

Ludi

Kan goed ook nog 2 weken worden afgelast :p

Laag budget inderdaad, moeilijke puzzel

Kan wel eens een 14+6 worden oid lol

La Primavera

Barbero voor de Barbero award?

@Rawolf Ik vind Froome zelfs 2 miljoen te duur.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Ergens voorlopige deelnemerslijst?

De Coltrui

De grote vraag is, wie van de gevallenen die voor revanche gaan is voldoende hersteld?

maurice_14

De selecties is nog niks van bekend bijna.. Pooltje aangemaakt, maar dus nog maar even wachten met het puzzelen. Deadline is Dinsdag 20 okt. 12:00 uur, dus nog tijd zat. Maar wel weer uitdagend parcours...

nasibal

Niet alleen 40 mil budget en prijzen van 6 mil, maar ook gewoon een steimle (gelukkig) 1 miljoen durven maken.

Zeer dikke prima, we gaan zien welk effect dit heeft.

Laatst gewijzigd
WilliamS23

Mas en Valverde allebei 3,5 miljoen. Valverde altijd sterk in Spanje, maar Mas ook een Spanjaard met een goede Tour achter de rug. Wie gaan ze uitspelen?

JellevanderLinden

Vergeleken met alle dure klimmers, vindt ik de sprinters op het moment qua prijs best goedkoop. Terwijl er denk net zoveel kansen zullen zijn als in de Giro of misschien wel meer (ongeveer 5).

Landeirovic

Formolo
De La Cruz
Philipsen
Rui Costa
Ardila

deze 5 rijden de Vuelta voor Uae.

Komen er nog 3 bij.

Jasperdewaal11

Maar 18 etappes zie ik ?

Ajvenema

Steimle is behoorlijk cheap toch? Vind Ackermann en Philipsen ook aardig geprijsd, zeker als je vergelijkt met de giro...
Benieuwd of er nog wat onverwachte kleppers bijkomen. Carapaz gaat iig mee, het valt nog even te bezien of ik weer voor Jumbo ga. Wellicht alleen Roglic. Op slaaf Tom ben ik wel weer ff uitgekeken...

Barrygoal

Budget inderdaad erg interessant, ze lijken wel naar het commentaar te luisteren. Maar tot nu toe ook niet echt veel dure renners

nasibal

'@ajvenema

Ging me er meer om dat het een renner is die in eerdere edities mogelijk zonder omkijken in de 500 if 750 bak gemikt zou zijn met knecht als aanduiding. Scorito begint er scherper op te worden, dat is fijn.

rev

Bernal einde seizoen dus.

vevie

Kan idd wel een leuk team maken, hoor. Froome gaat bij mij sowieso niet mee. Ik gun hem een sterke wedstrijd, maar voor mij te onzeker.

Op voorhand kom je toch wel uit op Roglic, Carapaz, Valverde en Mas. Dumo trouwens ook.

Dennis223

Vuelta is toch altijd de leukste van de drie rondes qua puzzel vind ik :-)

Bob Spaak

Voorlopige startlijst: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2020/gc/startlist

Milanjacks

Bij deze wil ik Oeranboeru even claimen, dat betekend dat jullie hem expliciet niet in je selectie mogen stoppen.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Budget is veel te ruim denk ik. Ik heb na eerste 2 keer invullen steeds ruim 2 miljoen over. Zie toch Jumbo als dominante factor en veel verrassingen in de top-10 AK. Omdat we starten met een AK-rit kan je al vanaf dag 1 teampunten opstellen.

Genoeg klein sprintgrut bij de 500.000 cat.

tunix

Bericht van Scorito:

"Verhogen van het budget
De startlijst voor de Vuelta a España is nog verre van volledig. Het kan gebeuren dat enkele toppers alsnog meedoen aan de Spaanse koers, waardoor het budget (te) krap zou kunnen zijn. Om hierop in te spelen kan Scorito het budget eenmalig verhogen, ten laatste op donderdag 15 oktober."

Het budget staat dus zeker nog niet vast.

« 1 2 3 4 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.