Scorito Vuelta a España 2020

1 2 3 4 ... 188 189
hartstikkebedankt

'@Yskoud ik snap niet hoe je dat nu kunt stellen, de startlijst is nog maar voor een kwart gevuld

nasibal

Ha Yskoud, hoe gaat je Giro?

Yskoud

'@nasibal, prima, ik peddel lekker mee. Giro 97,3% en Klassiekers 99,2%. Tour was 97,5%
Jij?

De Coltrui

'@ Yskoud, ik neem aan dat je bij deze jouw ploeg ook al bevroren hebt, verwacht ik met jouw naam in ieder geval wel :-).

Poeksel

Carapaz waarschijnlijk de kopman voor Ineos volgens Knaven. Niet heel verrassend.

Milanjacks

Carapaz lijkt mij een no brainer hier.

Ajvenema

Carapaz kun je dus hoogstwaarschijnlijk afschrijven na week 1 ofzo.

ook moet je dus weer tandenknarsend pinot in je team gaan klikken, want niet te duur en absoluut kandidaat winnaar. Als je hem niet neemt wint ie, en als je hem wel neemt stapt ie weer af met een pinkblessure. RIP scorito 2020:)

daanbrkh

Pinot neem ik alleen mee als ze het budget verhogen met 20mil...

vevie

Ik skip Thibaut ook. Toprenner, en ik gun hem het beste. Maar... ik waag me niet meer aan hem met Scorito.

Rawolf

12+8 tactiek, dan kan je Pinot prima meenemen.

rosencrantz

Benieuwd of Astana nog Vlasov zal toevoegen

Valvuillerdemoz

'@milanjacks. Ik zal Oeranboeroe dan maar impliciet in mijn team opnemen. 😁

Ajvenema

'@rosencrantz: vlasov ja, die was toch alleen een beetje ziek? Je zou zeggen dat deze Vuelta hem zelfs beter ligt..

De Coltrui

Leuk het spel nu al open zetten, maar je kan pas op zijn vroegst 1 week van te voren iets serieus neerzetten. Tot die tijd maar van de Giro genieten. Ook wel raar dat een grote ronde nu ineens maar 2,5 week duurt.

pirazzi

18 etappes ipv 21.

Warmebakker

Vuelta start al over 12 dagen, op een dinsdag niet vergeten he.

Veel mensen denken vast hij gewoon op een zaterdag start.

rev

Scorito geeft aan dat kan gebeuren dat er alsnog enkele toppers mee kunnen doen waar door budget krap wordt. Om hier op in te spelen kan scorito het budget eenmalig verhogen ten laatste 15 oktober

Ajvenema

ik vind het lage budget wel leuk, maar idd logisch om het nog even aan te passen als daar ineens nog 6 mannen van 4 miljoen bijkomen:)

vevie

ik vind het lage budget wel leuk, maar idd logisch om het nog even aan te passen als daar ineens nog 6 mannen van 4 miljoen bijkomen:)

Wie zouden er nog bij kunnen komen? Wellicht Vlasov, Uran, Soler en Martinez?

Ludi

Ewan of bennett misschien. Misschien bardet?

Sjonge Jonge

Ik heb Woods, Uran en Landa al op een voorlopige startlijst zien staan

Westland95

Woods rijdt idd de Vuelta. Heeft ie al in een interview aangegeven.

Warmebakker

Porte, Adam Yates wellicht nog

Rawolf

Aru of Formolo misschien nog

Wout Poels
Nizzolo

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Formolo gaat voor Ritten of klassement
De La Cruz gaat voor klassment. Hij zou graag verder bouwen op zijn slotweek van de Tour.

Aru geen Vuelta.

Ardila wel de winnaar van de Baby Giro. is al hele tijd aan het trainen in Spanje.

Rui Costa gaat voor ritten

Philipsen voor sprints.
Riabushenko zou ook gaan voor Philipsen te helpen en kan zelf ook zeer goed punchen en aankomen.

1 2 3 4 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.