Scorito Vuelta a España 2020

1 2 3 4 ... 188 189
rosencrantz

Ineens zou Yates hier nog kunnen opduiken

Ludi

Ik denk niet dat dat mag.

Poeksel

Dat mag gewoon als ie dispensatie krijgt. Dat krijgen renners bijna altijd in gevallen als dit.

Laatst gewijzigd
Timber

Dat is toch onzin. Kunnen we eens stoppen met renners die figuurlijk gesproken 1 dag voor de Vuelta in een andere ronde uitvallen en dan verwachten dat ze in de Vuelta gaan starten? Yates start daar niet en ik verwacht Vlasov ook niet.

Ab Normaal

Waarom niet?
Vlasov heeft de pech dat ie last van zijn maag had. Doet ie echt niet expres.
Waarom moet zo’n jongen dan gestraft worden met einde seizoen?

Ludi

Ik verwacht vlasov daar veel eerder dan Simon yates eigenlijk. Yates moet nu toch ook gewoon 2 weken quarantaine. Dan is vuelta gestart.

Timber

'@ Ab Normaal. Dat bedoel ik niet. Ik bedoel, die renners vallen toch niet zomaar uit. Je kunt dan niet verwachten dat ze direct volledig voorbereid zo vlak daarna de volgende grote ronde kunnen rijden.

Warmebakker

Contador won de Giro nadat hij plotseling vanaf het strand werd geplukt...

Poeksel

Tien dagen is het dacht ik, kan nog net? Als Yates en/of Vlasov genoeg hersteld zijn is het op zijn minst het overwegen waard.

Edit: Yates niet volgens ploegleider Matthew White.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik heb nu een team met alleen Valverde en ik heb eigenlijk voor alle etappes een prima kopman. Zal ik het zo laten, of toch nog aanvullen met opvullers als Roglic en Ackermann?

Ah de tijden dat de Vuelta ook nog een combinatieklassement had én de truipunten/teampunten nog dubbel telden...

... Pepperidge farm remembers.

embargo

Valverde was toch wel een must-have in de tijd dat je van tevoren al 3 kopmannen moest kiezen...
Ben toch blij dat ze dat er op een gegeven moment uit hebben gehaald.

JapieJapo

Ik ga pas 2 dagen van te voren een team maken, kans dat dit doorgaat lijkt mij heel erg klein...

Zutphen

Maar Japie het is toch juist leuk om een team samen te stellen, al gaat de Vuelta niet door. Zie het als hobby.

Ajvenema

Deze giro bewees maar weer eens dat het puzzelen vaak leuker is dan de ronde zelf:)

wielerfan80

Mijn tactiek is dit jaar simpel: Kevins selectie overnemen.

Ajvenema

Opzich is die strategie wel goed als je wilt winnen: een paar ‘musthaves’ thuislaten en hopen dat ze uitvallen. Dan zit er allicht een keer een ronde bij die je wint:) Met een mooie uitgebalanceerde selectie zul je vaker stranden tussen 90-95%

Kannibaal van Schepdaal

Normaal is Valverde de eerste die je erin klikt.

Nu ga ik nog een dikke week nadenken of dat zelfs op 40-jarige leeftijd, na een duidelijk minder seizoen, nog steeds het geval is.

Toeter

Gaat de stagiair ook nog nieuwe renners opvoeren?

Yskoud

Qua Scorito wordt dit een hele vreemde puzzel. We horen pas donderdag het budget is, de selecties horen we denk ik pas dit weekend en dat is dinsdag al de deadline.

Laurenesi

Op zich ook wel eens lekker dat de keuzes zo snel gemaakt moeten worden. Ik had gewild dat ik niet zoveel tijd in mijn Giro selectie had gestoken...

hartstikkebedankt

Nog erger dan Yates of Vlasov zou het zijn als Barbier ineens opduikt op de startlijst :p

Gaat Bardet eigenlijk nog de Vuelta rijden? Zag er scherp uit in de Tour en is kennelijk weer fit want reed ook goed in Parijs-Tours gisteren.

Laatst gewijzigd
rosencrantz

'@harststikke en BP

+- 1 week voor de start . Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind het wat stil rond de selecties.

Ludi

Komt door giro en klassiekers. Veel teams zullen wel gewoon vlak voor deadline een team droppen. Als dat na donderdag is zullen we denk ik met 40m starten. Voelt best krap maar is toch nog heel wat mogelijk.

Ajvenema

Vansevenant voor 500k, waarom ook niet? Lollige opvuller...

Milanjacks

Moet zeggen dat ik de Vuelta een stuk makkelijker vind dat de giro. Al heb ik mij er nog niet erg in verdiept. Ga er nog steeds vanuit dat het niet doorgaat.

1 2 3 4 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.