Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 117 ... 188 189
nasibal

edit: fuck it.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Het komt ons niet slecht uit dat Bennet is gediskwalificeerd, zo komt het duimpje toch in zicht voor De Duracelli's.
Ik zeg altijd maar zo ...............beter een 10 duimpjes omhoog, dan 1 middelvinger :p

Morgen weer dezelfde 9 renners als vandaag, denk ik.
Al zit ik te twijfelen tussen Van der Sande of Aranburu of zekere punten met Vlasov

KV

Aranburu zal morgen wel meesprinten zeker?

@Milan: lotto zal morgen niet voor Wellens gaan, evenmin voor Thijssen. Morgen wordt het een dag voor den Tosh!

DKrikk

'@Goldengoal Die wens is inderdaad uitgekomen hahaha. I.p.v. 0.1% zakken, stijgen we nu ruim 3.5%. Misschien moet ik vaker van dit soort wensen uitspreken......

arjenzvob

Haha nasibal: bedankt voor je opmerking over Philipsen. Kalmeert me weer wat. Sommige mensen daarentegen.... Die vinden het zelfs nog nodig om je inbox te bevuilen met uitlachen. Ach, weerspiegeling van de maatschappij denk ik. Ik zal zijn naam nog niet noemen, ik sta er ver boven....

Morgen wordt pittig! Misschien speelt DQS zelfs Bagioli wel uit?

Kaassoufflé

Hoppa! Dit komt mij goed uit! Gestegen naar plek 2 :)

zeewolde

Hier andersom. Ipv +2% een dikke -2%. Had ook nog Morkov. Dan tikt het extra aan.

DKrikk

Hoe kijken jullie trouwens tegen een systeem aan dat alle teamgenoten van het podium in een daguitslag punten kunnen verdienen? Bijvoorbeeld 10-6-2. Dat hebben ze namelijk wel bij het klassiekerspel.

hartstikkebedankt

Dat lijkt me verschrikkelijk, net als bijna alle andere onderdelen van het klassiekerspel

Kaassoufflé

Wie is davidaLoca in Scorito? een tussenstand van 30-30

nasibal

Dat hebben ze namelijk wel bij het klassiekerspel.

Dat zegt al voldoende. Dat hele klassiekerspel mag opgedoekt danwel omgedoekt worden wat mij betreft.

Jasperdewaal11

Dankzij dit fortuinlijke momentje (maar die horen er samen met pech ook bij) schiet ik 4% omhoog naar 95% waar ik eerst ongeveer gelijk bleef.

Kan niet zeggen dat ik dat erg vind :p

TheTank

Ik Benn ett er wel mee eens, maar wel flinke domper voor de poule. Dacht gestegen te zijn, nu 1.4% omlaag 😢

zeewolde

'@Dkrikk Was volgens mij in het begin zo, hier zijn ze vanaf gestapt. Ook ploeggenoten van nummer 2 en 3 in de diverse klassementen kregen teampunten. Met een spaanse Armada kon je de vuelta winnen met Valverde en Quintana op 1 en 2 in alle klassementen.

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Zit je dan met S. Bennett(C) gediskwalificeerd verdomme van 2% procent stijgen naar 2% dalen ..

vevie

Vandaag 8,9 procent gestegen. Was me idd een potje f’ing heerlijk dat Bennett een dsw pakt. Dit soort gelukjes heb je toch soms nodig om een beetje terug te komen, stijgen of te consolideren. Het eerste wielrenduimpje sinds de Vuelta van 2018 is weer in zicht. Vamos muchachos! Vamos!

arjenzvob

Hier stonden wat links. Voor hen die het gezien hebben: lucky! Nu zijn ze weg :)

Laatst gewijzigd
Treenert

Mmm, bewust gekozen Bennet niet te hebben. Nr 1 t/m 4 aan boord maakt het dan een fantastische (gelukkige) keuze.

Morgen wellicht ook de Aranburu's en Corten kansrijk?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Wat zijn die Thijssen en Kanter een schot in de roos zeg! Zwaar boven verwachting... eerst balen van kopman philipsen, daarna zwaar mazzelen met dsq van bennett, en hoppa de 95 in! Heerlijk om eens aan de goeie kant van het geluk te zitten:)

Mitchelton is een beetje het trek van deze ronde aan het worden trouwens

Nu ff flink wikken over morgen, wordt inderdaad tricky! Is dit vergelijkbaar met die aankomst die wellens won...?

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Pfoe, deze gesjeesde jongen dacht even de top 20 forumpoule in te sluipen, wordt Bennett gedeclasseerd. Wel terecht overigens. Zonde maar helaas.

Voor morgen inderdaad nog even goed de aankomst bestuderen, lijkt weer een typische Vuelta is-het-nou-vlak-of-toch-stiekem-een-muurtje-aankomst te zijn.

Benzardi

'@arjenzvob

" Die vinden het zelfs nog nodig om je inbox te bevuilen met uitlachen. "

Laat je niet gek maken.................. Gozert, je hebt eenmaal een mening en als andere mensen er niet tegen kunnen is het hun probleem.

DKrikk

Dank Arjen! Gemiddeld zo'n 3% over de laatste 1km dus. Is eigenlijk nog steeds meer een oplopende sprint, dan een echte punch finish.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Morgen word het voor Magnus Cort :0

Mindless

Morgen is gewoon voor Bennett!

marconeuvel

Vandaag door de diskwalificatie een topdag voor mijn beperkte sprintteam. 100 plekken gestegen naar plek 160!

1 2 ... 117 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.