Het komt ons niet slecht uit dat Bennet is gediskwalificeerd, zo komt het duimpje toch in zicht voor De Duracelli's.
Ik zeg altijd maar zo ...............beter een 10 duimpjes omhoog, dan 1 middelvinger :p
Morgen weer dezelfde 9 renners als vandaag, denk ik.
Al zit ik te twijfelen tussen Van der Sande of Aranburu of zekere punten met Vlasov
Haha nasibal: bedankt voor je opmerking over Philipsen. Kalmeert me weer wat. Sommige mensen daarentegen.... Die vinden het zelfs nog nodig om je inbox te bevuilen met uitlachen. Ach, weerspiegeling van de maatschappij denk ik. Ik zal zijn naam nog niet noemen, ik sta er ver boven....
Morgen wordt pittig! Misschien speelt DQS zelfs Bagioli wel uit?
Wat zijn die Thijssen en Kanter een schot in de roos zeg! Zwaar boven verwachting... eerst balen van kopman philipsen, daarna zwaar mazzelen met dsq van bennett, en hoppa de 95 in! Heerlijk om eens aan de goeie kant van het geluk te zitten:)
Mitchelton is een beetje het trek van deze ronde aan het worden trouwens
Nu ff flink wikken over morgen, wordt inderdaad tricky! Is dit vergelijkbaar met die aankomst die wellens won...?
Pfoe, deze gesjeesde jongen dacht even de top 20 forumpoule in te sluipen, wordt Bennett gedeclasseerd. Wel terecht overigens. Zonde maar helaas.
Voor morgen inderdaad nog even goed de aankomst bestuderen, lijkt weer een typische Vuelta is-het-nou-vlak-of-toch-stiekem-een-muurtje-aankomst te zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.