Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 83 ... 188 189
ditisdavid

Mas gebankt, verder valt de schade mee. Wel gezakt naar 98.2%.

Laatst gewijzigd
Pim96

Wellens beloont mijn vertrouwen een keer. Dat hij hier voor de punten voor de bergtrui zint mij wel. Zal dus weer lekker de aanval gaan zoeken. Ringel S dacht ik opgesteld te hebben, maar helaas niet gedaan.

Ludi

Mooie dag. Roglic meneer "matige vuelta, pas 1overwinning, kan beter" kopman :)

Poeksel

Ik ga iets gewaagds doen: Cavagna banken. Geen fomo hebben. Het risico nemen van enorme spijt, want hij kan gewoon winnen vandaag. En waaarom heb ik hem dan uberhaupt in mijn selectie als ik ‘m niet vandaag opstel? Als het verkeerd uitpakt zal ik vanmiddag wel iets posten als ‘Hoe kon ik zo dom zijn?’

Dan mag ik nu wel posten: wat slim van me!? Al is het ook geluk, het had niet veel gescheeld of Cavagna was wel mee. Het levert me 12 punten op (Valverde genomen), niet veel, maar die zorgen er wel voor dat ik nog wat stijg.

(als ik Mas ipv Bagioli had genomen, dan was ik pas echt slim geweest!)

Laatst gewijzigd
TheTank

Jemig, wat een volledig verkeerd team vandaag met maar 4 AK-mannen en Cavagna als cap. Gezakt van 99.5 naar 96.3 met maar 130 puntjes. Morgen weer meer duidelijkheid over wie op te stellen gelukkig ;)

De Condor van Echt

Zucht.... Geen enkele van mijn 4 opgestelde aanvallers haalt het, de ak-mannen die ik gebankt heb vallen in de punten en de ak-mannen die ik mee heb juist niet - op Roglic na. Ik dacht dat mijn Giro slecht was, maar nee hoor. De Vuelta, waar ik normaal goed in scoor, is aan het uitdraaien op een drama, puur door opstelfouten. “In de Vuelta bestaan geen opstelfouten”, zeiden ze nog. Jaja.

Edit: heee! Stannard in de punten, en die had ik mee! Toch nog een lichtpuntje....

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Condor

Haha, join the team. Ik heb in 5 etappes al zeker 250 punten op het bankje :D "Opstelfouten minimaliseren" was mijn credo.

Laatst gewijzigd
Jori

Achtbaan-dagje met Guillaumpje als kopman. Zou natuurlijk een vlucht kunnen pakken (ahum: kansloze roulette en wat schreef ik nog meer daarover gisteren? zo sta ik er nog steeds in dus) of iets als etappe Orcières-Merlette kunnen doen. Toen die eerste vlucht werd teruggepakt, dacht ik echter wel dat ik een kapitale fout had gemaakt.
Gelukkig zat er nog wat in de tank en kon hij nogeens, al was het wel duidelijk dat hij Wellens niet meer ging kloppen. Die heeft ook wel weer zijn benen gevonden sinds de klassiekers!

Opmerkelijk dat Roglic nu zelfs vol rijdt voor plek 4, in de tour liet hij toch vaak lopen als het niet om boni's of ritzege ging. die zorgt ervoor dat het verschil met mijn kopman keuze toch belachelijk klein is. Aranburu die doorsprint had voor mij ook niet gehoeven. Wel idd de leer van deze etappe is dat eigenlijk je nu wel overal Roglic kopman kunt maken :p

Laatst gewijzigd
Ludi

Mijn afvalkoers team "roglicensprinters" kan best eens gaan werken :p

Aanklampen

Ik kneep hem wel met Oeroe maar gelukkig sprint hij als Spanjaard gewoon mee voor plek 4. Roglic 4x kopman kunnen maken en dan 1,2,2, en 4de.. pff..

Felix laat zien dat hij goed aankomt. Zat Bagioli ook achter de val? Anders met Martin en hem 8 scorende renners gehad.

user26790

Vandaag een keuze gemaakt voor aanvallers en klassementmannen. Dat heeft zich terugbetaald met Wellens en Aranburu en de klassementsrenners. Bagioli een 0 punter. 271 punten. Ik heb veel geïnvesteerd in klassement/klimmers en aanvallers dat is ten koste gegaan van mijn sprintteam. Maar ik zit weer in de flow 88,5%.

Jasperdewaal11

Duurt lang met die servers van scorito zeg! De tandjes! Geld vragen oke maar dan wel leveren

rev

Ik blijf toch wel haast elke keer tegen t zelfde probleem aanlopen, namelijk niet maximale score met me team.
Maja we kunnen er ook geen 10 of 11 opstellen.
Anders had Felix er zoiezo bij gezeten.
We blijven rond de 70% hangen, helemaal prima zolang we elke dag beetje omhoog gaan.

nasibal

Duurt lang met die servers van scorito zeg! De tandjes! Geld vragen oke maar dan wel leveren

Wat precies duurt lang? Dat de uitslag nog niet volledig bekend heeft heeft alles met die val te maken en niets met scorito. Grote bek hebben ok, maar dan wel kennis van feiten ;)

Poeksel

'@condor Heb jij nog een aparte subpoule met de nummer 31 van de Wielerflits subpoule?

Aanklampen

inderdaad. AK was alleen Roglic bekend. Wel raar dat dat gat achter Roglic ook weg is.

Morgen weer een makkelijker rit zou je denken :-)

Jasperdewaal11

'@Nasibal volgens mij had de jongere trui er niks mee te maken en ook de top 5 zou ongewijzigd blijven dus dan kunnen ze gewoon opvoeren ;)

Ludi

Roglic heeft al 450 punten gepakt voor me. Nondejus das veul!

Aanklampen

'@Jasper, AK kon niet opgemaakt worden omdat ze eerst moesten beslissen wat met Martin gedaan zou worden. Martin zou willen dat ie in aanmerking voor wit kwam.

De Condor van Echt

'@Poeksel: leuke gedachte, maar nee, dat is niet zo.

marconeuvel

'@jori heb je uiteindelijk toch succes met Martin, waar we het in de livechat nog over hadden. ;) Bij mij stond hij er helaas naast.
Met Roglic en Uru als nummer 4 en 5 valt het kopmanvoordeel enigszins weg, maar je hebt Martin ten minste opgesteld. Maar 40% met Martin in het team, had hem vandaag ook daadwerkelijk opgesteld.

KV

Bagioli valt me toch wel tegen deze vuelta. Dat wordt verder op het bankje tot hij eens 15min wil verliezen

KV

Trouwens: geven we opa nog een kans morgen? Minder explosief morgen wat voor hem ondertussen beter lijkt te zijn (zoals in rit 2)

DvH6

Zeker, zijn laatste kans. Als hij morgen slecht is, dan blijft hij bank voor elke aankomst bergop in deze Vuelta bij mij

Ajvenema

Weet iemand of gaudu en D.martin erg gehavend zijn door die val?

1 2 ... 83 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.