In all fairness Ab, heb ik het van Tom DaNielson, die zit hier tegenover me op werk (niet de afgelopen dagen kan ik je vertellen) en die heeft het weer uit diverse voorbeschouwingen. Het gekke is, ik heb ondanks dat bericht, net als jij, gewoon de verwachting dat hij wél uitrijdt, zo'n voorsprong heeft in het puntenklassement tegen rit 14, dat hij bij wijze van spreken alleen de trui nog ff moet halen in Milaan.
Voor de liefhebbers, nog wat voorbeschouwingen:
Klassement op Inrng
Sprinters op Inrng
Hilarische voorbeschouwing op Het is Koers!
Klopt, maar heb je Greipel ooit uitgesproken horen zeggen over zo'n doel?
Zegt ie dat, gaan de Nizzolo's voor de tussensprinten.
Greipel is een van de inteligentere sprinters. Kan niet geloven dat hij van zichzelf niet zou weten dat ie niks in de tour te zoeken heeft en dat ie beter voor het rood kan gaan.
Mijn gevoel zegt gewoon dat hij met afstand de snelste is op het vlakke en dus die trui op gaat halen.
Frans, doe jezelf en plezier en lees dat artikel. Als je mondhoeken niet minimaal omhoog krullen trakteer ik je op een kratje pils.
Ab; nee. Ik heb hem nergens zo uitgesproken over zijn doel horen praten. Ik heb hem ook in mijn SP team, omdat ik datzelfde onderbuik gevoel heb. Komt ook een beetje door de grijns op zijn gezicht toen ie de vorsing deed op de Molenberg: Filmpje!
Ik twijfel nog behoorlijk over mijn keuzes, ik heb verschillende opties:
-Uran en Caruso met Niemiec als kluns of Pozzovivo en Caruso met een nulpuntkluns.
-Ruffoni/Porsev/Colli/Meersman/Reza of Paterski/Bongiorno/Fernandez/Geschke/Rogers
-Ik heb nu 7 punten voor de sprinters uitstaan en dat is misschien wat veel, zeker omdat ik Pozzovivo er misschien nog in wil doen.
-Pellizotti in plaats van Niemiec en dan Modolo ipv de nulpuntsprinter
Kortom nog vele keuzes te maken, vooral wat betreft de nulpunters. Gelukkig hebben we nog ruim de tijd :p
Twijfel nog aan paar dingen
Matthews of Mezgec-pelucchi
Matthews of Mezgec/Lobato + Kreuziger/VDB
Aru of Pozzo
Weet niet wat Matthews zijn plannen precies zijn, uitrijden of niet ?
Mezgec en Lobato krijgen allebei de kans om hen te tonen maar zullen ze het doen ?
Zal VDB weer stillaan beter worden ? Of zal Kreuziger beter doen, al dan niet in dienst van Contador ?
Zal Aru weer top zijn na zijn ziekte ?
Hier mijn team:
Alberto Contador Velasco 4
Richie Porte 4
Domenico Pozzovivo 3
Enrico Battaglin 2
Benat Intxausti Elorriaga 1
Roman Kreuziger 1
Maciej Paterski 0
Jesus Herrada Lopez 0
Andre Greipel 2
Sacha Modolo 1
Matteo Pelucchi 1
Fabio Felline 1
Moreno Hofland 1
Geheime wapen: ???
Kluns: Dario Cataldo 1
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.