Sportpools Giro

1 2 ... 6 7 8 9
Onbekende gebruiker

'@Ab, zit een stukje eigen interpretatie in.
CQ[/url]
CQ2[/url]
CQ3[/url]
CQ4[/url]

Heeft het overal over 'een' overwinning, benoemt steeds dat ie ook de Tour gaat rijden, en vragen over de Rode Trui vermijdt hij (dat is dan net het interview dat ik zo snel niet kan vinden).

Onbekende gebruiker

In all fairness Ab, heb ik het van Tom DaNielson, die zit hier tegenover me op werk (niet de afgelopen dagen kan ik je vertellen) en die heeft het weer uit diverse voorbeschouwingen. Het gekke is, ik heb ondanks dat bericht, net als jij, gewoon de verwachting dat hij wél uitrijdt, zo'n voorsprong heeft in het puntenklassement tegen rit 14, dat hij bij wijze van spreken alleen de trui nog ff moet halen in Milaan.

Voor de liefhebbers, nog wat voorbeschouwingen:
Klassement op Inrng
Sprinters op Inrng
Hilarische voorbeschouwing op Het is Koers!

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Het is koers is zo'n blogje voor wielerromantici.

Ab Normaal

Klopt, maar heb je Greipel ooit uitgesproken horen zeggen over zo'n doel?
Zegt ie dat, gaan de Nizzolo's voor de tussensprinten.
Greipel is een van de inteligentere sprinters. Kan niet geloven dat hij van zichzelf niet zou weten dat ie niks in de tour te zoeken heeft en dat ie beter voor het rood kan gaan.

Mijn gevoel zegt gewoon dat hij met afstand de snelste is op het vlakke en dus die trui op gaat halen.

Onbekende gebruiker

Frans, doe jezelf en plezier en lees dat artikel. Als je mondhoeken niet minimaal omhoog krullen trakteer ik je op een kratje pils.

Ab; nee. Ik heb hem nergens zo uitgesproken over zijn doel horen praten. Ik heb hem ook in mijn SP team, omdat ik datzelfde onderbuik gevoel heb. Komt ook een beetje door de grijns op zijn gezicht toen ie de vorsing deed op de Molenberg: Filmpje!

rolei

Ik twijfel nog behoorlijk over mijn keuzes, ik heb verschillende opties:

-Uran en Caruso met Niemiec als kluns of Pozzovivo en Caruso met een nulpuntkluns.
-Ruffoni/Porsev/Colli/Meersman/Reza of Paterski/Bongiorno/Fernandez/Geschke/Rogers
-Ik heb nu 7 punten voor de sprinters uitstaan en dat is misschien wat veel, zeker omdat ik Pozzovivo er misschien nog in wil doen.
-Pellizotti in plaats van Niemiec en dan Modolo ipv de nulpuntsprinter

Kortom nog vele keuzes te maken, vooral wat betreft de nulpunters. Gelukkig hebben we nog ruim de tijd :p

Lamme Frans

Twijfelt niemand aan Porte? Heeft het nog nooit echt waar kunnen maken in een grote ronde. En 4 punten is behoorlijk veel.

wilco kelderman

Ik had Porte eerst wel in mijn team, maar heb hem er toch uit gehaald

Poeksel

Ik heb op WF al 48 keer de zin "Porte heeft het nooit waar kunnen maken in een grote ronde" gelezen, dus ik denk dat er mensen zijn aan hem twijfelen, Frans ;)

pirazzi

Greipel is denk ik meer bezig met een etappe winnen hier in de Giro en later in de Tour de France. Een rode trui is leuk maar dat levert geen world tour punten op die heel belangrijk zijn voor zijn werkgever.

warteke

Twijfel nog aan paar dingen

Matthews of Mezgec-pelucchi
Matthews of Mezgec/Lobato + Kreuziger/VDB
Aru of Pozzo

Weet niet wat Matthews zijn plannen precies zijn, uitrijden of niet ?
Mezgec en Lobato krijgen allebei de kans om hen te tonen maar zullen ze het doen ?
Zal VDB weer stillaan beter worden ? Of zal Kreuziger beter doen, al dan niet in dienst van Contador ?
Zal Aru weer top zijn na zijn ziekte ?

waggie

Ik ben er helemaal klaar mee, ga er niks meer aan veranderen

RABBIT_HOLE

'@ Waggie

idd ik ook , "van ruilen komt huilen"

paapke

Ik doe met jullie mee.

pirazzi

Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is Aru of Viviani. 4+4+4+3+3+1+1+1+1=22, kluns = 2.

Laatst gewijzigd
paapke

Geen van beide :P

Ab Normaal

Wie verlost me: Battaglin als kluns en Greipel of Nizzolo er in of toch maar voor de veilige Tiralongo en een nulsprinter?

pirazzi

Met Battaglin heb je een meest gekozen kluns dus als hij punten haalt gaan die bij iedereen eraf.

Kingstown

'@LammeFrans:

Ik heb geen moment getwijfeld om Porte niet in mijn team te nemen. :p Geen vertrouwen dat hij die 4 punten waar gaat maken.

@Ab: Neem een veilige kluns. De gok met Battaglin of Pellizotti is het niet waard en dat terwijl ik bijna altijd een kluns met punten neem.

Lamme Frans

Ik heb uiteindelijk Pellizotti genomen als kluns. En, Kingstown, heb uiteindelijk toch Porte in mijn team gelaten. ;-)

Enige wat ik nog heb veranderd is Intxausti eruit en Anton er in. En Porsev eruit voor Modolo.

Ab Normaal

En wie zal ik dan voor Greipel er uit laten. Ruffoni of Colli?

Kingstown

'@Ab: Zelf heb ik Colli wel en Ruffoni niet. Vrees dat Ruffoni niet uit gaat rijden, maar dat is niet echt gebaseerd op harde feiten, afgezien van het feit dat hij jong is en nog nooit een grote ronde heeft uitgereden.

Poeksel

Colli heeft ook nooit een grote ronde uitgereden :)

pirazzi

Nog 7 minuten maar ik ga nu niks meer veranderen.

waggie

Hier mijn team:

Alberto Contador Velasco 4
Richie Porte 4
Domenico Pozzovivo 3
Enrico Battaglin 2
Benat Intxausti Elorriaga 1
Roman Kreuziger 1
Maciej Paterski 0
Jesus Herrada Lopez 0
Andre Greipel 2
Sacha Modolo 1
Matteo Pelucchi 1
Fabio Felline 1
Moreno Hofland 1

Geheime wapen: ???
Kluns: Dario Cataldo 1

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.