Sportpools Giro

1 2 ... 6 7 8 9 »
Ab Normaal

Omdat 3 duur is en hij het hele seizoen op de grond gelegen heeft. Was dus gissen naar zijn vorm en een grote gok voor 3 punten.

pirazzi

Ook Hofland is relatief weinig gekozen, dat komt denk ik omdat hij dit seizoen veel ziek is geweest. Maar hij is toch beter dan Pelucchi.

Hades

Meersman
Paterski
Contador
Mezgec
Uran
Lobato
Porte
Aru
Monsalve
Zakarin
Chaves
Matthews
Ruffoni

SW
Bongiorno

Kluns
Hesjedal

Lamme Frans

'@deTourwinjeinbed: Dan zit je goed :)

Het is wel zuur voor de mensen die Pozzovivo hebben en niet in de laatste plaats voor Pozzovivo zelf.

Laatst gewijzigd
DeTourwinjeinbed

Nizzolootje en Modolo moeten wel mee gaan sprinten willen wij goed zitten Frans ;)

Er is één meevaller voor de mensen die pozzo hebben gekozen. Ik denk dat veel van hen een afweging hebben gemaakt tussen pozzo en uran, die ook nog niet echt potten breekt.

Lamme Frans

Uran verwacht ik nog wel hoor. En voor de rest is het afwachten. ;-)

pirazzi

WielerFlits is 5 plaatsen gestegen in het Subleagues klassement van 8 naar 3!

Laatst gewijzigd
Zoete Joopmelk

Inderdaad Pirazzi, we zijn lekker bezig als wielerflits. Persoonlijk sta ik bijna in de top 10

wilco kelderman

9e in de wielerflits subleage. Toch wel goed bezig.

waggie

Ik bak er met alle Giro-spellen helemaal niks van. Met Sportpools sta ik ook al iets van 1150e xD

Zal nu wel wat gaan stijgen met Greipel, Pelucchi, Modolo en Hofland in mijn team

pirazzi

Het aantal pechgevallen valt mee het enige dat een beetje tegenvalt is dat Zakarin en Paterski nog 0 punten hebben gescoord. Dan waren tot nu toe Geschke, Kruijswijk of zelfs Betancur betere keuzes geweest.

waggie

Als ik Aru ipv Pozzovivo had gedaan en geen Cataldo als kluns, had ik een prima selectie gehad xD

shiraz

'@Pirazzi
Betancur en Kruiswijk hebben samen ook nog maar 32 punten gehaald.

Voor mij gaat het tot nu toe wel erg goed. Op naar de eerste plaats ;-)

pirazzi

Klopt maar de truipunten in het bergklassement voor hen zijn ook wat waard al moeten ze dat wel volhouden tot het einde natuurlijk.

Lamme Frans

Wielerflits is eigenlijk aan z'n stand verplicht om dat subleagueklassement te winnen :P. Een van de grootste subleagues van het spel.

pirazzi

Feli Nielsds met het winnen van de Giro!

rolei

We hebben opnieuw het subleague klassement gewonnen, al is dat eigenlijk een formaliteit

Zelf een uitzonderlijk goede Giro gehad, de beste all-time. 7e plaats, 2 mooie badges gewonnen en 1e in de subleague. De enige missing link was Landa

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.