Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 11 ... 454 455
Rawolf

Op het moment hebben we geen weet van het budget van TJV noch Ineos, slechts aannames. Mijn verwachting is dat het verschil 15-20 miljoen bedraagt.

Dat renners met de klasse van Kruijswijk en van Aert als knechten de Tour rijden is Ineos-achtig

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf 15/20 miljoen verschil is nog niet gelijk ;) bij langs na niet zelfs

Yeez

'@rawolf de keuze dat alles moet wijken voor de tour kan ik deels wel volgen. Alleen gaan ze er dit jaar niet mee wegkomen om v aert te laten knechten. Die gaat hoe dan ook mede kopman zijn en een vrije rol krijgen

Rawolf

Ik zit ook te denken, wat nu als Wout van Aert geen grote ronde rijd, pieken naar een groot klassiek blok in de eerste plaats van Strade tot Luik en dan wat langer rust te pakken om een voordeel te hebben op het WK en OS tov al die renners die zichzelf stikkapot hebben gereden in de Tour.

Wout heeft nog jaren zat, die groene trui wint hij weleens. Dit jaar word er toch gefocust op eindwinst in de tour met sowieso Roglic en mogelijk ook Dumo/Kruijswijk.

tendam

'@awestie
De suikeroom achter Slipstream Sports was altijd Doug Ellis. Hij is nog steeds de directeur trouwens, dus ik neem aan dat hij ook nog steeds een zakcentje bijdraagt.

@rawolf
Elke ploeg zou Van Aert in de Tour zetten. Daar is niks Ineos-achtigs aan. En dat is bovendien helemaal niet wat Vaughters zegt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf Ineos heeft een budget van meer van 47 miljoen ... dan is het gat naar TJV echt wel groter dan 15.20 miljoen hoor. Eerder richting de 25 miljoen.

kelderfan

quote: "Persoonlijk heb ik dus ook weinig op tegen als Roglic of Van Aert vertrekken, als zij denken dat ze daar beter passen."
Dat scheelt een slok op een borrel. Geen overwinningen betekent weinig exposure en dat dek je niet met de verkoop van fietsen.

kelderfan

Quote: "Eerder richting de 25 miljoen."
Dus geen 30 miljoen? De miljoenen vliegen om de oren. Ik dacht de ploegen geen uitsluitsel geven hun budgetten
Maar als een ingewijde roept, dat TJV in de buurt komt, dan is dat niet waar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wie noem jij een ingewijde ??? Nee, denk dat iedereen hier wel zal beamen dat de ploeg niet in de buurt komt van het budget van Ineos. Zelfs als het 15 miljoen verschil zou zijn dan is dat nog een wereld van een verschil, maar het is echt veel groter.

kelderfan

Wat denk je van Vaughters. Die lijkt mij toch beter ingevoerd.

Yeez

'@kelderfan in dit geval niet. En vaughters is niet goed ingelicht. Die staat niet eens in de buurt van de ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez, @rahimns
Sorry maar het lijkt mij, dat collega's uit 't wielermanagement beter op de hoogte zijn dan volgers. Jullie weten gelukkig veel en dat is leuk om te delen, maar de ploeg geeft jullie ook geen inzage over de budgetten en onderhandelingen.
Wat Zeeman schildert is natuurlijk verbonden met het wielrennen. Het is elk jaar puzzelen en dat is op zich ook leuk om te doen.

kelderfan

Vos wint in Essen, maar nog wel in 't oranje.

Yeez

'@kelderfan weet jij van je collega’s ook hoeveel ze verdienen? Zeker of van werknemers in dezelfde branche, maar bij een ander bedrijf?

Vaughters doet net als ons een wilde gok. Ik ga eerder op betrouwbare lijstjes af en op de uitspraken van Plugge en Zeeman. Dan kom je uit op plus minus 20 miljoen

kelderfan

'@Yeez
Ik zag iets voorbij komen van boven de 20 miljoen en dat ook uit de mond van Plugge/Zeeman.
Maar je weet toch nog wel het verhaal over Wout, dat TJV eerst moest onderhandelen met de partners en dat voorafgaande aan de onderhandelingen met Wout. Dus intussen kan er nog iets zijn gewijzigd in het budgetverhaal toch?
Of heb jij later nog met de heren gesproken.

Rawolf

Vaughters zit natuurlijk wel met die mannen aan tafel in tegenstelling tot de meeste hier, hij kan het weten (:. Dat het gelijk is geloof ik ook niet maar het komt steeds dichter

Jumbo kan ondertussen best aan de 30 miljoen zitten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga maar gewoon af op wat Ton Van Veen van Jumbo zei en die had het over een bedrag rond de 20 miljoen. Ik denk dat dit bedrag het meest voor de hand ligt. Dat het voor 2022 misschien weer omhoog geschroefd moet worden om Wout te behouden als er verder niemand weggaat lijkt me dan logisch, maar dat zullen we dan wel weer zien.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan dan ligt het iets hoger volgend jaar, maar dan zitten we nog op zo’n 25 miljoen verschil met ineos ;)

Het gaat er om dat Vaughters zegt dat het bijna gelijk is, terwijl er tientallen miljoen tussen zitten. dan weet je niet waar je over praat nee

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dus jij gaat er niet vanuit, dat het contract van Wout Van Aert wordt opengebroken?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Dat het geen 30 miljoen is, lijkt mij wel duidelijk, maar 20 miljoen klopt ook niet meer.
Anders gaan zij niet in onderhandeling met Wout.
Ik ga er vanuit, dat Wout hetzelfde gaat krijgen als Roglic, want met al die extra inkomsten vanuit 't veldrijden komt het wel goed met Wout.

Murcia

Vaughters is geen ingewijde, net zo min als wij dat zijn. Door diverse open bronnen in de media is het niet bepaald een geheim dat INEOS over het afgelopen jaar al over de 50 miljoen heen ging. TJV komt daar niet eens bij in de buurt. Als renners als de Plus niet te behouden zijn is dat al een antwoord op de vragen over budget. Vaughters reageert vooral op Frits denk ik. In de publieke opinie weet hij heel goed de indruk te wekken dat hij een soort van suikeroom is, ook door de deal met Max. Maar in de sponsoring bij TJV is hij echt niet degene die overal de portemonee voor trekt. Hier spreekt de jaloezie vooral bij de amerikaan, Hij moet elk jaar op zoek naar nieuwe hoodsponsors terwijl Jumbo/Visma partners voor de lange duur zijn.

@Yeez
Mijn opmerking over door de resultaten heen kijken bij Foss is gebaseerd op een moeilijk 2018 door omstandigheden voor hem. Hij tekende al bij TJV voor zijn overwinning in de Tour de L'Avenir.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dan heb je het over 2022 en dan zou het dus best kunnen dat het budget dan omhoog gaat of dat er bv afscheid wordt genomen van andere renners. Maar voor 2021 verwacht ik niet dat het budget significant is gestegen nee gezien de transfers.

kelderfan

'@rahimns
Nee daar kom jij steeds mee. Want nog een keer. TJV zou dit najaar na overleg met partners met Wout gaan onderhandelen en dan gaat 't over 2021.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het zal wel... volgens mij heeft hij nog een contract voor 2021.

$kedel

Als ze zijn contract binnenkort verlengen zal dat wel met een flinke loonsverhoging vanaf 2021. Als hij niet verlengd blijft hij op hetzelfde salaris zitten lijkt me dan.

1 2 ... 11 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.