Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 117 ... 454 455
xistnc

Gaan er nu weer roeptoeters komen om te vertellen dat Vingegard alles alleen heeft moeten doen?

Murcia

Ik verwacht eerder dat het ontbreken van Jonas in de E3 als ondersteuning voor Wout het nieuwe discussiepunt wordt. Ik laat mij echter graag verrassen.

S. Morgenstern

Mooi weekje zo voor Vingegaard en de jonge renners die met hem mee waren. Vingegaard duidelijk de beste puncher van dat veld. Heel benieuwd wat hij kan in Baskenland en de klassiekers. Zou mooi zijn wanneer er daar ook uit komt wat de ploeg in hem ziet.

Overigens is dit weekje mede mogelijk gemaakt door zijn afwezigheid in Tirreno en Sanremo. Element dat wellicht een aardig perspectief is voor degenen die hem daar de ploeg in wensden.

kelderfan

Mooi dat Jonas deze Settima heeft binnengehaald. Knap hoor met zo'n team.πŸŽ‰
Kijken wat Jonas Vingegaard kan in het Baskenland en de Waalse klassiekers, inclusief de AGR als die doorgaat.
Goed dat TJV dit rondje heeft behouden op hun programma.
@Murcia
Hoe kom je daarop bij de E3. Die Finn Fisher en Rick Pluimers hadden toch ook in aanmerking kunnen komen.

Cycling

'@Kelderfan Finn Fisher en Rick Pluimers mogen de E3 niet rijden. Bovendien waren ze in Settimana ook hard nodig om Vingegaard aan de overwinningen te helpen. Hij deed het niet alleen. Het team heeft de ijzersterke kopgroep teruggehaald.

mooiman

Jammer dat we er niks van hebben kunnen zien, als die jonkies de kopgroep hebben teruggehaald ( zonder veel hulp) zou dat idd heel knap zijn. Mooie prestatie van Jonas ook.

kelderfan

'@harryjohan71
Ja, dat is bekend, maar Jonas in de E3 had betekent, dat de Settimana niet in handen was gekomen van JV.
En volgens mij ben jij ook blij, dat JV nu op 10 staat, wat betreft de zeges.
@mooiman
Dat is zeker jammer. In ieder geval tot de laatste klim mocht JV al het vuile werk opknappen.

kelderfan

Mooi dat Fisher-Black toch goed geklasseerd binnenkomt na al het vuile werk. Die lijkt mij klaar voor de volgende stap.
Pluimers en Van Dijk hebben zich kennelijk uit de naad gereden, want die hebben de finish niet gehaald.

YogiBear

Kelderfan β€œ Hoe kom je daarop bij de E3. Die Finn Fisher en Rick Pluimers hadden toch ook in aanmerking kunnen komen.” Harryjohan71 β€œFinn Fisher en Rick Pluimers mogen de E3 niet rijden.” Kelderfan β€œ Ja, dat is bekend, maar Jonas in de E3 had betekent, dat de Settimana niet in handen was gekomen van JV.” Ik zou heel graag de ondertiteling van de argumentatie/redenatie van kelderfan vernemen van iemand. Ik snap het namelijk werkelijk niet.

Cycling

Als er rondjes worden gereden, kun je makkelijk uitstappen. Het had mij verbaasd als ze allemaal de ronde hadden uitgereden vandaag. Knechten zolang je kunt en dan uitstappen zal wel de opdracht geweest zijn voor de β€˜jonkies’

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Opvallend feitje... Jumbo-Visma heeft tot nu toe in alle rondjes de puntentrui mee naar huis genomen. Dekker in de UAE-tour, Roglic in Paris-Nice, Wout in de Tirreno en nu dus Vingegaard in Bartali. De trui in Catalonie zal alleen helaas niet gaan lukken ;)

AWestie

Hopelijk wordt nu niet iedere scheet van Tom geregistreerd, al is dit wel fijn: https://twitter.com/VanDerKloor/status/1375885266322345991?s=19

Laat in plaats daarvan Dylan maar wat meer langskomen: https://twitter.com/GroenewegenD/status/1375365926607073280?s=19 Lactaattesten en goed nieuws over z'n kleintje.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het feit dat Tom in het openbaar op zijn teamfiets en in zijn teamkleding gezien wordt vind ik inderdaad een goed teken.

$kedel

Sowieso!
En dat hij zich vooral niets aantrekt van de onvermijdelijke discussies rond zijn persoon.
M.i. is hijzelf de enige die de negatieve spiraal kan doorbreken door gewoon op een gezonde manier overal schijt aan te hebben, maar dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Toch wel forse uitspraken van Nathan over de commentatoren op de ploeg. Wout heeft aangegeven dat de ploeg een beetje gezocht wordt door bepaalde commentatoren over de sterkte. Nathan gaf dit aan en maakte er zelf ook gehakt van. Zeker op basis van de E3 waar ze heel hard hebben moeten werken om Wout terug te brengen.

Wuyts reageerde hier wat gepikeerd op, om het gewoon een feit te noemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb zo'n idee dat het voorlopig niet meer goed gaat komen tussen Wuyts en de ploeg ;)

Cycling

Volgende pagina

xistnc

Ik weet dat jullie niet van linkjes houden, maar ik waag me er toch maar aan.

https://sporza.be/nl/2021/03/28/van-hooydonck-maken-er-een-sport-van-om-onze-ploeg-te-downsizen~1616922732549/

kelderfan

'@yogibear
Quote: "Ik verwacht eerder dat het ontbreken van Jonas in de E3 als ondersteuning voor Wout het nieuwe discussiepunt wordt. Ik laat mij echter graag verrassen."
"Finn Fisher en Rick Pluimers mogen de E3 niet rijden."
"Ja, dat is bekend, maar Jonas in de E3 had betekent, dat de Settimana niet in handen was gekomen van JV."
"Hoe kom je daarop bij de E3."
Helpen bovenstaande quotes je een beetje.
@rahimns
JV met Nathan Van Hooydonck gaan er aan werken. Raceday GW. Dan komt 't vanzelf goed.

kelderfan

'@xistnc
Ik wel hoor, Leuk om Nathan zo te horen. Wout uit de problemen houden is de boodschap.

AWestie

Dat lukt aardig, Nathan en Wout in de eerste waaier, DCQS bijna de slag gemist (alleen Bennett erbij)

xistnc

'@kelderfan
Hoe bedoel je, jij wel? Je plaatst nooit een link.

tdola

Van hooijdonk en van aert so far op afspraak. Teleurstelling dat eenkhoorn/roosen daarachter niet in t wiel kunnen blijven zitten maar ook in g2/g3 er niet bijzitten. Terwijl ze niks meer aan kopwerk hoefden te doen sinds kopgroep weg.

tdola

Nu weer 4 tjv in 2e groep aangesloten. Moeten er nu aan blijven hangen.

tdola

Wijnand, roosen en van emden in peloton, daar wordt eenkhoorn eruit gereden.

1 2 ... 117 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.