Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 118 ... 454 455
tdola

Op 50 km die 3 ook uit peloton gereden, jammer, maar lijkt mogelijk niet uit te maken.

YogiBear

Nog steeds twee TJV in de achtervolgende groep.

S. Morgenstern

Wynants en Roosen.

tdola

Mooi van aert wint, met veel ty en klasse van van hooijdonk.

jvh93

Van Hooijdonck mvp. Fantastische overwinning!

kelderfan

Dat is zeker een hele mooie overwinning van Wout Van Aert Chapeau# Nathan Van Hooydonck heeft 't rechtgezet met te weinig geel van voren. Mooi hoe hij afscheid nam van topsprinter Bennett en Danny van Poppel, die ook weer op de weg terug is gekomen.

Murcia

'@kelderfan
Dit slaat toch nergens op, Er zitten twee man bij de groep van 21, en daarna in de voorfinale 2 op 9 en later 2 op zes. Dan kun je toch onmogelijk gaan miepen over te weinig geel van voren. De iiritatie van Nathan en de ploeg begrijp ik wel, omdat elke keer het verhaal wordt opgehangen dat Wout wint ondanks zijn ploeg en dat is gewoon niet waar. Ook vrijdag heeft de ploeg na de lekke band gedaan wat het moest doen. Vandaag nog afstopwerk gezien waar nodig van Maarten en Timo. En zoals zo vaak is de ene dag de andere niet, Stybar en Lampaert zaten vandaag te snurken maar ik denk niet dat de Belgische pers zo kritisch op hun zal zijn. Nogmaals kritiek is niet erg maar wees wel consequent ook naar andere ploegen toe.
Genoten van de koers en het heerlijke commentaar na afloop van Wout en Nathan. Klasbakken ook buiten de fiets.

Yeez

'@murcia laat gaan..

S. Morgenstern

Van Hooydonck heeft met zijn aanwezigheid voor volgende geel van voren gezorgd en daarmee iets rechtgezet, zal hij denk bedoelen te zeggen.

Ik vind het qua consequent zijn bij de Vlaamse commentaren, wel mooi om te zien hoeveel pluimen Vermeersch vandaag weer in zijn achterste gestoken kreeg. Moet je je eens voorstellen dat Teunissen zo'n weekend had gereden, met amper werk voor zijn kopman op vrijdag en ogenschijnlijk enkel een focus op zijn eigen uitslagen.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Yeez
Je hebt gelijk, weer gehapt terwijl ik beter had moeten weten.

YogiBear

'@kelderfan Je mag gerust een keer zeggen dat ze een goede race hebben gereden. Dat “te weinig geel van voren” is ronduit een belachelijke opmerking over deze koers. Volgens mij heb je dan gewoon echt niet zitten kijken en/of wil je vasthouden aan je stokpaardje ten koste van alles.

tdola

'@yeez
Overwinning 10 en 11 mogen bijgeschreven worden op pagina 1.

Ik ben t zelden eens met Kelderfan, verre van.
Maar ik vond t zonde/ietwat tegenvallend dat roosen en eenkhoorn niet wat makkelijk in peloton konden blijven, hoefden na wegrijden groep van 21 natuurlijk geen kopwerk meer te verrichten.
Idd wel van Emden en Wijnants nog goed zien storen.
Denk dat we allemaal gewoon een zo sterk mogelijk tjv hopen te zien in de breedte, en dat verdient de kopman ook, maakt t voor hem weer makkelijker.

Van Hooijdonk natuurlijk superknecht vandaag, als van aert elke koers er bij de laatste 10 nog minimaal 1 knecht bij heeft zitten, dan gaat ie nog heel veel winnen.

Ik vraag me af of dekker RVV moet rijden of misschien toch niet de meer ervaren en geharde van Emden, beslissing mgl pas na woensdag definitief zou me niet verbazen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij zit Kelderfan jullie gewoon allemaal in de zeik te nemen. Zelfs hij kan dit niet serieus menen. Wat een geweldige wedstrijd heeft Jumbo-Visma vandaag gereden, een grootse prestatie van Nathan en een machtsprint van Wout die het werk afmaakt. Perfect ploegenspel. Daarnaast was Catalonie afgelopen week toch wat teleurstellend. Op papier een hele sterke selectie maar de mannen hadden het net niet. Ze hebben dapper gestreden maar ze kwamen gewoon tekort tov hun concurrenten. Laten we hopen dat we in Baskenland een ander beeld gaat zien.

kelderfan

'@rahimns
Ik neem jou in de zeik hoe zo. Lezen is een probleem bij de volgers.
Nathan Van Hooydonck reageerde op opmerkingen over te weinig geel vooraan in de E3 bij Sporza; hij heeft dat vandaag met Wout keurig recht gezet. Want vrijdag zat 't blauw vooraan en vandaag was 't andere koek.
Ja Catalunya is mij ook tegengevallen. Zelfs een top-tien was te veel gevraagd. Hier was 't Ineos Grenadiers, die te sterk waren voor de tegenstanders.

Cycling

'@Rahimns in Catalonië was Bennett ziek waardoor direct een kopman wegviel. Kuss heeft zich opgeblazen in de etappe waar de AK bepaald is. Vandaag Kuss niet bij de klassementsrenners begrijp ik niet. Kruijswijk niet goed genoeg, maar hij heeft zich wel getoond. Bouwman was in orde. Maar ja, we hadden het beter verwacht in Catalonië.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yogibear
Lezen svp zie @rahimns

YogiBear

'@kelderfan Je formulering is gewoon krom. Als er meer mensen moeite hebben met het begrijpen daarvan, zou het ook aan je formulering kunnen liggen. Je vervolg antwoord maakt pas duidelijk dat je het had over een reactie richting Sporza.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan misschien moet jij het dan iets duidelijker formuleren want blijkbaar haalt iedereen iets anders uit jouw tekst.
Maar als je het dus juist positief bedoelde dan heb ik natuurlijk niets gezegd.

kelderfan

'@Yogibear
Dit is al de 2e. keer, dat je meent 't niet te begrijpen.
Moet ik dan ook reageren met je lezen is krom.
@rahimns
Wat zeg ik daar verkeerd dan; dan mag jij ook eens duidelijker worden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nathan Van Hooydonck heeft ’t rechtgezet met te weinig geel van voren

Lees het zelf eens terug. Hier zeg je dat hij het heeft rechtgezet met te weinig geel van voren ipv hij heeft de kritiek rechtgezet dat er te weinig geel is van voren, want dat bedoelde je dus waarschijnlijk. Misschien is het jezelf nooit opgevallen maar je gebruikt voorzetsels en bijwoorden regelmatig op een zodanige manier dat je zinnen totaal anders overkomen. Dat zorgt hier blijkbaar nogal eens voor wat misverstanden

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja duidelijk toch "Nathan heeft 't zeker rechtgezet met te weinig geel van voren." Maar omdat kritiek ontbreekt kom je tot een verkeerde conclusie. Het zou fijn als je een toegaf dat je verkeerd zit in deze. Want nu probeer je 't weer bij een ander te leggen.

Sjonge Jonge

Ik heb de popcorn 'derhalve' al klaarstaan

S. Morgenstern

'@tdola; Van Emden verwacht ik wel in Roubaix, maar voor Vlaanderen is hij denk niet beter dan Dekker. Vandaag was meer een waaierkoers, waardoor Wynants en Van Emden relatief goed tot hun recht komen. Roubaix is ook een koers waar dat het geval is. Hetzelfde geldt voor Van Hooydonck, die je volgende week zondag nu niet opeens in de finale kunt verwachten. Vlaanderen is meer een koers van korte explosieve inspanningen op klimmetjes.

Poeksel

Dubbele winst in G-W vandaag!

Murcia

Inderdaad, Vos maakt het succes compleet!

1 2 ... 118 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.