'@Yeez
Kan ik bevestigen. Heb ik ook gehoord.
Mooi dat Wout weer als winnaar over de streep komt met zijn Bianchi. Chapeau Wout Van Aert#
Er reed nog een gele man mee, maar die heb ik niet meer teruggezien.
@tendam
De Champions League is heel ander verhaal toch. Je kunt 't wielrennen zo structuren, maar je hebt geen betalende toeschouwers. Maar bij de jeugd gaat 't een stuk minder door 't wegvallen van de Rabo-opleidingsploeg.
'@Yeez
Misschien is er toch nog sponsordeal uit te halen door zijn manager. Want Bianchi zal toch blij zijn met de exposure na de winst van Wout Van Aert.
Het zou mooi zijn als Tim met zijn broer kunnen doorbreken. Bij de vrouwen domineert Nederland, maar bij de mannen is het een ander verhaal.
Wat is eigenlijk de kijk op zoveel koersdagen van Wout bij de grote baas. Wout en ook Mathieu deinzen niet terug voor wat extra koersdagen.
Typisch geval van loze verdachtmakingen door een krant, Bij onderzoeken door politie en justitie worden wel vaker foto's gebruikt van personen in de omgeving van verdachten om te zien of deze en mogelijke getuigen iets verraden over anderen. Preidler is een oliebol die niet verder komt dan de opmerking dat zijn teamgenoten beter reden na een hoogtestage. Wat een verrassing, Not!! De opmerking over Roglic vind ik ook wel hilarisch want als we zijn prestatiecurve verdacht vinden moet Remco helemaal voor het leven wordn geschorst als ex-voetballer zijnde. Eigenlijk heb je als krant niet veel te melden maar kun je zo een nietszeggend verhaal een beetje groter maken. De bepalende zin van het OM in het stuk is hun verklaring dat Roglic en Dumoulin noch verdachte of getuige zijn. Kom als journalist maar eens terug als dat veranderd.
'@Rahimns
Hoe kom je erbij dat de teampresentatie op 15 januari 2020 is.
Heb je een link hiervoor.
De ploeg gaat direct daarna op trainingskamp in Spanje van 16 januari 2020 t/m 29 januari 2020 ???
En hoe zit dat dan met de quarantaine in Spanje ivm corona in Nederland ?
Mogen renners en de staf van de ploeg wel direct met zoveel mensen aan de slag ?
Misschien wel in een compleet afgehuurd hotel en zodoende allen in een bubbel.
En zo ja dan met het development team en de nieuwe damesploeg ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.