Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 141 ... 454 455
Yeez

Ik schrijf hem op!

S. Morgenstern

Vingegaard is wel echt een Muren-man. Prachtige uitslag voor hem in dit veld! Ik zou overwegen om Amstel met een duidelijke taak te rijden en daar niet tot het gaatje te gaan, om in de Waalse Pijl als joker uitgespeeld te kunnen worden.

kelderfan

Ok dank je wel; maar die Jonas Vingegaard doet 't toch meer dan prima en ook Lennard Hofstede wordt steeds beter in dit werk.
Maar ik weet niet wat er met Antwan Tolhoek aan de hand is, want die zat achteraan, toen de boel op gang werd getrokken.

Murcia

Roglic weer niet gepoogd om de boni's weg te nemen voor Poga maar voor de rest was hij weer ijzersterk. De manier waarop hij in de steilste bocht helemaal buitenom makkelijk in het wiel van Poga kwam was een teken van zelfvertrouwen. Jonas is hier ook gewoon weer top. Eerst de kopman afzetten en dan zelf een prima resultaat neerzetten. Gaat volgens mij blindelings worden genoteerd voor de Tour en kan in AGR en LBL als extra kanshebber binnen de ploeg worden uitgespeeld.

kelderfan

'@S .Morgenstern
Ben je al zover, maar je hebt gelijk, dat Jonas Vingegaard, die steile puisten heel goed weet te verteren.
Hij en Roglic zijn een sterk duo voor de WP en LBL.👍
@Murcia
Ja, dat zie je goed.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Maar ik weet niet wat er met Antwan Tolhoek aan de hand is, want die zat achteraan, toen de boel op gang werd getrokken.

Dat weet je wel, je hebt zelf ook al vaak genoeg gerefereerd aan zijn liesslagader operatie.

S. Morgenstern

Iemand goed kunnen zien wie Roglic voorin hield richting de voorlaatste klim. Ik dacht dat het Foss was, omdat het me onwaarschijnlijk leek dat Hofstede daar nog zat, maar op die klim zat Hofstede vervolgens bij Mollema op slechts een minuut van de kop. Bracht me aan het twijfelen. Zou wel echt een hele goede dag zijn geweest als hij dat nog kon daar.

AWestie

Je kan stemmen op het Tourshirt, ik ga voor de tweede https://onsshirt.teamjumbovisma.nl/

Stoerder dan de gebruikelijke versie

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Iemand goed kunnen zien wie Roglic voorin hield richting de voorlaatste klim. Ik dacht dat het Foss was, omdat het me onwaarschijnlijk leek dat Hofstede daar nog zat, maar op die klim zat Hofstede vervolgens bij Mollema op slechts een minuut van de kop. Bracht me aan het twijfelen. Zou wel echt een hele goede dag zijn geweest als hij dat nog kon daar

Kon het lastig zien maar volgens mij was dat Oomen

Laatst gewijzigd
Murcia

AWestie
Ik ga met je mee, die tweede is gewoon erg mooi.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie die heeft inderdaad ook mijn voorkeur

tendam

Ik vind ze alle drie op het eerste gezicht niet mooi, veel te zwart (al zal dat wel een eis zijn van de organisatie, minder geel). Neem dat tenue van DSM, dat zag er misschien op de computer stoer uit, maar in koers is het dodelijk saai en onopvallend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam als je moet kiezen kan je de details beter zien... zijn toch echt wel mooie shirts hoor.

kelderfan

'@rahimns
Er waren twee man mee naast Vingegaard en ja, dat kan Sam Oomen zijn geweest naast Jonas Vingegaard.

Yeez

'@morgenstern @rahimns op de voorlaatste klim was hofstede. Na die klim zaten Vingegaard en Oomen er nog bij. Foss en Tolhoek waren toen al niet meer in beeld.

Ik denk overigens niet dat die 2 slecht zijn. Tolhoek en Foss lieten namelijk veelbelovende dingen zien in Tirreno en Catalonië, maar dit is specifiek werk: kort, steil en smal. Veel valt of staat ook met plaatsing. Bovendien lijken deze 2 sowieso niet explosief te zijn.

Poeksel

Oomen uiteindelijk 37e op 1'59''. Het ploegenklassement zal geen doel zijn, maar als ik het goed zie hebben ze daarin best goede zaken gedaan. Twee seconden verloren op UAE, maar Astana valt weg. Toch een knappe prestatie met deze ploeg.

S. Morgenstern

Afgaand op de foto´s van de eerste uren van de koers heeft Tolhoek in eerste instantie samen met Pfingsten op kop gereden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern ik heb hem tijdens de uitzending niet meer op kop gezien, maar het heeft voor hem ook vrij weinig zin om voluit te gaan. Op de slotklim heeft een knecht sowieso geen nut met deze percentages

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez toen waren die eerste uren ook natuurlijk al wel voorbij ;)

De ploeg heeft verder ook niet zo heel veel hoeven te controleren in deze etappe. Veel ploegen wilden op het laatst zich nog mengen in de strijd om de etappezege. Denk dat ze prima kunnen leven met de manier waarop het vandaag is verlopen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hij was kennelijk wel met de bidons in de weer. Het kan zijn dat hij zich niet zo goed voelt en dan het vuile werk opknapt.
Hopelijk gaat ook Sam Oomen weer vooruit, want Roglic heeft die steun nodig met ook morgen de langste rit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is ook gewoon het werk van een knecht... bidons halen hoort daar ook bij.

Yeez

Oomen lijkt langzaam maar zeker wel beter te worden. Ben benieuwd naar hem in bijvoorbeeld zwitserland, waar hij voor eigen rekening mag rijden. In de klassiekers zal het natuurlijk ook alles op v aert en roglic zijn en zal hij moeten knechten

Cycling

Als ploegleider zou ik de knechten ook de opdracht geven om te laten lopen op sommige momenten. Ik verwacht/hoop dat Foss en Oomen dit gedaan hebben. Hofstede rijdt hier weer prima met Roglic in het rond. Pfingsten heeft zijn werk goed gedaan vandaag. Alleen niet de overwinning maar verder prima dag voor de ploeg.

Rawolf

Dat Tolhoek hier gebruikt word in de eerste uren zegt overigens genoeg over zijn vorm :(

Yeez

'@rawolf hij zat in Catalonië bergop bij de beste 25 renners, dus daarwas hij gelijk heel goed. Ik denk alleen dat dit korte en steile gebeuren nooit zijn ding gaat worden. Zeker als er plaatsing bij komt kijken

Laatst gewijzigd
1 2 ... 141 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.