Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 15 ... 454 455
Rawolf

Heijboer heeft zelf aangegeven dat de helm waarschijnlijk verschoven is tijdens de tijdrit.

Ik had wel rekening gehouden met een supersterke Pogacar ij de tijdrit, oa naar aanleiding van het Sloveense nk en Roglic altijd zwakkere 3e week.

zwiggelbig

ik vond Tom toch wel uitzonderlijk scherp met zijn opmerkingen dat ze in de 1e dagen al rond reden met het aura alsof ze de tour al hadden gewonnen of wel even zouden winnen. Op kop rijden wanneer het totaal niet hoeft. Uitgelachen worden door Ineos wanneer je ze vraagt of ze willen mee rijden omdat ze weten dat jumbo toch wel zo dom is om te gaan rijden. En er werd niks gedaan met die opmerkingen van Tom. Heel erg zonde

$kedel

Ik vind het gepruts aan het tijdritpak nog vlak voor de start en de scheve houding en helm echt totaal maar dan ook totaal niet stroken met het idee dat ze in die tijdrit niet beter zouden kunnen. Daar doen een analyse van het AD (waarom die uberhaupt capabel zouden zijn zo een analyse te maken ontgaat me volledig) en de zalvende woorden vanuit de ploeg zelf weinig aan af.
Al die smoesjes als: "hij haalde gewoon zijn wattages" doen daar ook helemaal niets aan af omdat je simpelweg hogere wattages nodig hebt wanneer je meer lucht vangt door een slechte houding.

Laatst gewijzigd
Barttej

Dit zou het nieuwe shirtje van Jumbo-Visma zijn:

https://agu.com/media/catalog/product/4/9/49010600_main_01_8.jpg?quality=80&bg-color=255,255,255&fit=bounds&height=&width=&canvas=:

Laatst gewijzigd
$kedel

Nu worden het al helemaal Jumblebees xD

Laatst gewijzigd
AWestie

Het shirt wordt er niet mooier op.

Murcia

Als het klopt en dat zal wel aangezien het van de site van de kledingsponsor komt, ben ik vooral verrast door de terugkeer van Skoda als partner/sponsor. Ze hebben naar ik meen een deal met Mercedes t/m 2021. Komt Skoda alsnog in de plaats of worden ze gewoon een extra sponsor?

PS: Leuk detail om op het shirt af te drukken dat ze het beste team van de World Tour 2020 zijn/waren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Knap gevonden @Barttej

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Murcia dat Skoda terugkwam was al een tijdje bekend. Is ook wel logisch aangezien Pon de Nederlandse importeur is van Skoda.

Murcia

'@rahimns

Dank! Had ik gemist, verder vind ik het wel geinig dat de ploeg het bumblebee/killerbee concept met het honingraat motief in het shirt heeft verwerkt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Murcia dat hadden ze in 2019 natuurlijk ook al.

@aWestie ik vind het juist wel heel mooi... misschien wel de mooiste versie tot nu toe.

Murcia

'@rahimns
Klopt natuurlijk, maar het veelvuldig gebruik van de term dit jaar zal toch wel door de hoofden hebben gespookt bij de beslissing om het terug te brengen. Verder nog steeds een van de meest herkenbare shirts en als iets werkt hoef je ook niet veel te veranderen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Roglic heeft geen slechte 3e week.

AWestie

Er is veel meer te halen uit het zwarte patroon, en zoals zoveel wielershirts tegenwoordig geen samenhangend design. Ik snap dat het bevalt, het is qua concept ook een van de leukere in WT, maar het wordt niet ten volle benut.

Markjow

'@Rahimns, Sinds wanneer is het dan bekend, dat Skoda terugkomt bij Jumbo? Terwijl volgens de website van Jumbo zelf destijds een 3-jarig contract was afgesloten. Dat zou betekenen dat 2021 het laatste jaar is. Kan hier echt letterlijk niks over terug vinden. Heb jij evt een bron of link voor mij?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://nieuwsfiets.nu/2020/10/19/cervelo-volgt-tom-dumoulin-naar-team-jumbo-visma/

Dit kon ik vinden... wij wisten het via via al in september. Was ook wel een logische stap met de komst van Pon als eigenaar van Cervelo

AWestie

Hoe ben je eigenlijk achter dit shirt gekomen @barttej?

Barttej

Kreeg van iemand een berichtje waar ik de voorkant en de achterkant van het shirt kon vinden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb je ook een linkje naar de achterzijde ?

Markjow

'@Rahimns Dank voor de link, maar ook daar staat niks in over Skoda. Dat het een logische stap is dat ze overstappen naar een automerk die onder PON Holdings valt is zeker waar. Maar dat had ook eventueel een ander automerk kunnen zijn die in hun portfolio zit. Maar goed, ik heb dan ook niet de bronnen die jij kan aanspreken. Wel jammer overigens, vind de Mercedessen qua uitstraling toch veel meer hebben dan het relatief basic Skoda's.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Markjow ja het is denk ik in ieder geval met het shirt wel bevestigd toch.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Mercedes heeft gezien hoe de ploegleiders omgingen met het dak van de auto en hebben daarom geweigerd om nog langer auto’s te leveren

Fanny

Dit jaar quarantaineplicht voor deelname aan OS.
Dus géén Dumoulin, Roglic, Van Aert, Bennett en Kuss in de TdF ?
Dat wordt met z’n allen naar de Giro in 2021 en Kruijswijk en Groenewegen naar de TdF😊

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat Roglic de Tour gaat verkiezen boven de OS. Tom zal dan denk ik naar de Giro gaan inderdaad en Steven met Primoz naar de Tour. Wout gaat denk ik ook de Tour verkiezen boven de OS.

Rawolf

Ik verwacht eerder Dumoulin in de Tour en Roglic in de Giro, Roglic heeft een reele kans de OS te winnen. Voor Dumoulin ligt dat anders.

1 2 ... 15 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.