'@janwillem92
Je bent vooral heel Nederlands in je reactie :) Niet teveel uitspreken dat je iets goed hebt gedaan, anders wordt de dominee boos. En dat ze Pogacar de favoriet noemen lijkt me niet alleen logisch, maar ook tactisch handig, want zo leg je de druk bij hem en z'n ploeg.
@skedel
Je noemt Brian Holm, maar heb je enig idee welke koersen hij doet? En of hij de tactiek bepaalt? In de afgelopen koersen volgens mij alvast niet. En bij Niermann heb ik ook het idee dat hij goed is (hij is dan ook hoofd-ploegleider, of hoe ze dat noemen) maar hij is ook vaak genoeg bij faalmomenten betrokken. Van buitenaf is het moeilijk te beoordelen. Het is wel zo dat bv. Addy Engels in interviews nou niet echt veel drive uitstraalt, wat Niermann juist wel heel erg heeft, maar ja, ieder z'n karakter.
Die hele sterke ploeg valt ook wel mee. Ze starten met twee renners van het podium van Catalonie, maar de ondersteuning lijkt me niet van het niveau om die hele koers plat te leggen. Daarnaast zou een hele sterke ploeg aan de start dit nog geen overdreven sterk deelnemersveld maken.
Je zou dit eens met dit moeten vergelijken. Wereld van verschil.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.