Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 168 ... 454 455
tdola

'@yeez
Bedankt voor aanpassen programma vd ploeg op pagina 1.
Waar geen ? staat is bevestigd door ploeg/rijder/interview?
Want vrij compleet ingevuld. Respect.

Yeez

'@tdola dat klopt, thanks!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De verwachting is dat in Hongarije en de Ruta del Sol de ploeg zal worden aangevuld met renners van oa de Academy

Cycling

Ik mis vooral waar Kooij gaat rijden na Romandie. Hij heeft dit jaar nog geen ronde gereden waarin hij zijn sprinttalent kan tonen. De kans dat in Romandie een sprint is, is volgens mij gezien het parcours ook klein.

Yeez

'@harry de academy rijdt nog wat koersen en hij kan mee naar de ruta del sol. Hij stond natuurlijk tm de zomer sowieso bij de academy voorzien

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Ruta del sol lijkt me een logische, verder zou bv Wallonië, eventueel de ZLM tour en de Rv Polen nog kunnen, denk dat er genoeg koersen gaan zijn waar hij kan starten.

kelderfan

Maar hoe zit dat met Van Emden in Romandie en de Giro?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niet ongebruikelijk toch... is al vaker gedaan. Ganna staat ook op de startlijst voor beide koersen en ook oa bij AG2R zie ik een paar renners Romandie en de Giro doen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Romandië is een prima voorbereidingskoers voor de Giro.

Onbekende gebruiker

'@Rahimns
Roglic reed zeker niet op een Caledonia. Dat was 100% de R5 2022 met interne kabels, is al langer sprake van en Dumoulin heeft er zelfs in januari nog op getraind.
Caledonia is qua geometrie sws een fiets die Roglic met zijn diepe houding niet past en zijn stuurpen was niet extreem om te compenseren. Daarnaast is de Caledonia simpelweg te zwaar voor deze koersen.

Daniel17

https://cyclingtips.com/2021/04/primoz-roglic-previews-new-cervelo-r5-at-la-fleche-wallonne/

Hier is een artikel over de nieuwe fiets

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bedankt voor de correctie... we zaten ook lang te zoeken en te twijfelen. Was met het beeldmateriaal wat we vanmorgen hadden ook lastiger te vinden. Een nieuwe R5 hadden we ook als eerste aan gedacht maar kon daar toen niets over vinden en we vonden de Caledonia ook al een aparte keuze behalve dan vanwege het wegdek. Maar gelukkig is het mysterie dan nu opgelost. We werden vooral op het verkeerde been gezet door het frame aan de achterzijde en de aansluiting op het achtervork.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Daniel17

Bedankt voor het artikel, naast de financiële reden om over te stappen van Bianchi naar Cervelo is de innovatie ook een duidelijke reden. De "oude" R5 is vier jaar geleden op de markt gebracht en nu volgt de R5 2.0 of gaan ze hem toch gewoon R6 noemen? Bianchi bleef langer vasthouden aan haar modellen. Ben benieuwd wanneer de volgende generatie tijdritfiets door Cervelo wordt gelanceerd al is de P5 top.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Iemand een idee wie waar op hoogte zijn voor de Giro ? Volgens mij zijn Bouwman en Foss samen op hoogte. Neem aan dat Harper en Bennett ook ergens op hoogte zitten? En gaat Dekker niet op hoogte stage zie op zijn insta dat hij rondjes rijdt rond zijn woonplaats?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wieler4live George Bennett is samen met Bouwman en Foss op Tenerife. De rest traint inderdaad elders. Harper heeft blijkbaar geen baat bij een hoogtestage en is daarom ook niet mee.

tdola

Mmm bijzonder Harper niet op hoogtestage?

Bron rahimns? (Lol).

Cycling

volgend!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola vanuit de ploeg....

kelderfan

Helaas geen Vos maar Demi Vollering die LBL op haar naam schirjft.

Poeksel

En Markus 12e, hopelijk kan zij zich nog wat meer ontwikkelen.

kelderfan

'@Poeksel
Ja die Riejanne Markus doet goed mee.
Maar de mannen laten 't afweten en de toch leuke LBL. Jonas Vingegaard had zelf mee moeten gaan met Hart.
Maar die had kennelijk orders om niet door te gaan. Jammer, maar ik zou Roglic toch nog een wedstrijdje laten doen voorafgaande aan de TdF, want hij leek mij echt niet blij met de gang van zaken.

AWestie

Jammer dat Roglic niet mee was op de valkenrots. Hij was goed maar niet top blijkbaar. Attent in de voorfinale. Leukste was dat Vingegaard nog lang mee bleef.

KissMyAce2.0

'@kelderfan Roglic was niet blij omdat hij geen goede benen had bedoel je?

AWestie

'@kelderfan Ik vraag me af of een wedstrijd met Roglic er tussen proppen het verschil gaat maken. Het is een bijzondere aanloop met 60 dagen geen koers voor Primoz, maar ze weten goed wat hij kan en wat hij niet kan.

Murcia

Dat is gewoon de wedstrijd, je benen kunnen van kilometer tot kilometer verschillen. Primoz vandaag wat minder en hij moet meteen al afwijken van zijn programma? Lijkt mij nergens voor nodig. Jonas was inderdaad goed maar er werd meer drama van dat moment met Hart gemaakt dan nodig. DQS en UAE hadden genoeg mannetjes om dat onschadelijk te maken. Genoten van de finale hier en eigenlijk vind ik de winst van Pogacar om meer dan een reden goed. A hij beloont zichzelf voor een goede koers en dito voorjaar en B het plaatst Primoz en TJV in de underdog rol waar ze denk ik stiekem al op hopen.

1 2 ... 168 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.