Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 173 ... 454 455
Robert

Fijn dat Dylan zijn opwachting mag maken. Was toch 9 maanden geleden de snelste sprinter van het peloton. Misschien staat hij er nog niet direct, maar koershardheid opbouwen voor het resterende seizoen is ook belangrijk, hoewel ik hem ook nog wel zie verrassen.

Omtrent Bennet, hij is juist degene die een paar maanden geleden zei dat hij geen treintje nodig heeft en de jonkies voor hun eigen kansen moesten gaan. Kortom dat komt vast goed.

Veel meer klimmer smaken zie ook ook niet direct. Oomen en Tolhoek ligt de focus op de Vuelta ivm hertel aan de operatie aan de liesslagader, dat duurt echt nog even.
Vingegaard gaat naar de tour. Hofstede houden ze als reserve voor de Tour. Leemrijze komt nog te vroeg.

Kortom prima keuze om Dylan weer koers ritme te laten op doen om hem weer de snelste sprinter te maken.

Jodegr

Volgens mij wil Bennet een doel maken van de Olympische spelen. Die kans krijgt hij van de ploeg in die zin dat die niet als knecht moet opdraven in de tour. Tel daarbij op dat zijn beste prestatie een 8ste plek is in een GT en wat andere al aangaven dat Bennet zelf heeft gezegd dat ploeggenoten ook kansen moeten krijgen en hij niet wil dat een hele ploeg in zijn dienst rijdt. Ik zie dan eerlijk gezegd het probleem niet echt met het wegvallen van harper. Volgens mij zijn Bouwman en foss prima in staat om vanuit de vlucht of het peloton hem aan de voet van de laatste berg af te zetten en vanaf daar moet hij zelf vechten voor waarschijnlijk een plek achter in de top 10.

Het kan uiteraard dat hij vertrekt na dit jaar om ergens anders meer kopman te kunnen spelen maar deze giro lijkt me daar nou niet direct een argument voor te zijn.

Stoempie

Er reed ook geen hele ploeg in zijn dienst voor Harper z'n vertrek. Tis een goeie vent en professional, amok zal hij niet maken

S. Morgenstern

Bennett heeft gekregen waar hij om heeft gevraagd; de kans om volledige vrijheid (richting en) in de Giro te kunnen combineren met een gerichte voorbereiding op de OS (zonder een Tour de France als knecht). De aanwezigheid van Harper in de Giro was voor hem niet belangrijk.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Sterke proloog van Kuss vandaag, minder dan twee seconden langzamer dan Ganna. Zou hij beter hebben leren tijdrijden? Of zegt zo'n proloog niet zo veel?

Stoempie

Die Morgenstern ook...

S. Morgenstern

Een proloog is natuurlijk nog een verhaal apart en deze had een bepalend explosief klimmetje erin, maar bemoedigend is het zeer zeker.

Stoempie

Ik denk dat Kuss z'n tijdrit behoorlijk is verbeterd tov voorgaande jaren

S. Morgenstern

Ja, man! Hoe vaak je hem ook uit kotst, hij blijft even vervelend om te lezen.

Stoempie

. https://www.wielerflits.nl/nieuws/sepp-kuss-ziet-toekomst-bij-jumbo-visma-hoop-ooit-klassementsrenner-te-worden/

Stoempie

Nou het is eerder je betweterigheid icm een vaak naar ondertoontje

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Voor een niet tijdrijder is Sepp Kuss toch de beste en dan is zijn tijdrit sterk verbeterd.
Maar hoe zit met de tijdrijders? Jos Van Emden doet 't niet echt goed.
Er komt nog een tijdrit van 16,9 km maar daar kan hij ook niet uit de voeten. Hopelijk gaan Kruijswijk en Martin daar mee doen voor de prijzen.

Stoempie

Jazeker Kelderfan.

Ik denk dat Joske zijn beste tijd als tijdrijder is geweest. Hij is toch op z'n sterkst in tijdritten tussen de 10 en 20km?

kelderfan

Ha,ha,
Die @S.Morgenstern blijft 't beter weten, dan de overige volgers.
Ja dat explosieve klimmetje mag je niet meerekenen.

S. Morgenstern

Wanneer er inhoudelijk iets valt aan te merken, dan lukt het vast wel een keer om iets toe te voegen. Tot die tijd kan ik je enkel sterkte wensen met je ergernis.

Stoempie

Het dedain spat er weer vanaf. Een echte sfeermaker die jongen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien moeten we het gewoon weer over de inhoud hebben en weer wat minder op de man spelen. Ga gewoon de discussie met elkaar aan op de inhoud of als je dat niet wilt die uit de weg, maar die persoonlijke aanvallen op iemand lijkt me totaal onnodig hier, Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ik bepaal zelf wel hoe ik op Morgenstern reageer hoor. Ik ben niet de enige die hem zo ziet. Hij vraagt erom.

En zoveel inhoud valt er niet te bespreken over de wissel Harper Groenewegen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jammer dat je er zo over denkt...

Stoempie

Aan mij zal het niet liggen. Ik ben hier voor de gezelligheid 😉

Laatst gewijzigd
Xevar

Op het moment dat al een heleboel users hun ongenoegen hebben geuit over 1 specifieke user zal er toch wel een kern van waarheid in zitten, denk je niet rahimns..?😉

S. Morgenstern

Maar stel je eens voor dat je op een volwassen manier om zou gaan met een betweterige gast die de hele tijd dingen post die je vervelend vindt om te lezen..

kelderfan

Even de gezelligheid terzijde. Zaterdag is de rit Stage 4»Sion›Thyon met een paar leuke klimmen erin.
Daar zie ik Kuss en Kruijswijk wel in de aanval gaan. Het wordt toch wel een zwaar weekje. Hopelijk gaat Antwan Tolhoek ook een keer in de aanval, want Zwitserland ligt hem wel.

Xevar

'@ S. Morgenstern
Dat uitgerekend jij begint over op een volwassen manier discussiëren is echt hilarisch. De ironie kan bijna niet groter, en je hebt het zelf blijkbaar gewoon echt niet door. Maar goed, ik ga lekker van het zonnetje genieten. Fijne avond nog makkers.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het is nu inderdaad wachten op die rit van zaterdag. De rest van de week ziet er eigenlijk niet zo boeiend uit. Donderdag zou een kans kunnen zijn voor Tolhoek.

1 2 ... 173 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.