Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 178 ... 454 455
Stoempie

Ja, hij kan ook nog wel een tijdrit afleveren als je niet oppast

Laatst gewijzigd
Stoempie

Sommigen lijken te vergeten dat Harper een laatbloeier is

S. Morgenstern

Omdat ze hem niet hoger inschatten dan Bouwman en Foss?

Yeez

'@michiel dat kan ook nog zijn, maar heeft wederom niks te maken met het feit dat ik hem nu toch minder vindt dan foss of bouwman?

Waar het mij om gaat is dat rawolf dat eerst ook leek te vinden, maar na 1 uae tour hem ineens de beste klimmer vindt van die 3, wanneer bekend wordt dat hij niet mee naar de giro gaat. Dat voelt voor mii een beetje dubbel ;)

Rawolf

dit word wel heel erg mierenneuken, ik vind Harper gewoon een echte klimmer en of hij dan 18,5% meer klimmer is dan Bouwman is, een tijdrit kan afwerken of dat hij het predikaat echte klimmer verdient zal me aan mn reet roesten

@Yeez, wel goed lezen want ik vind Harper altijd al de beste klimmer van de 3 al heeft op termijn Foss meer potentieel.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf je vond hem altijd al de beste klimmer van die 3, maar hij had nog niet veel laten zien toen bekend werd dat hij naar giro ging volgens jou? Die vraag stelde je overigens niet bij Foss en Bouwman. raar dat je dat juist bij harper doet, die jij schijnbaar al die tijd al de beste klimmer vond.

En na de uae tour was hij ineens heel goed? Snap je wat ik bedoel? Er zit geen lijn je in standpunten.

En kijk uit met sommige woorden die je gebruikt, want die worden weggehaald

Laatst gewijzigd
Stoempie

Welke woorden worden weggehaald?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@michiel laatste alinea van hem en dan de laatste 2 woorden ;) ik heb ervaring

Stoempie

Yeez. Aan je reet roesten aka oxideren is toch een uitdrukking? 👴

Stoempie

Ohhh dare me moderators

Yeez

'@michiel heb jij je lolbroek aan haha 😆

Stoempie

De korte broek versie ja 😁

kelderfan

Weg met die korte broek; maar Gijs Leemreize doet 't vandaag niet slecht en komt in het groepje met Chris Froome over de streep. En nu is Harper weer aan de beurt.👍

S. Morgenstern

Leemreize inderdaad prima bezig. Hij is zo te zien wel hoofdzakelijk met zijn eigen koers bezig (bemoeit zich niet met de ondersteuning van Kuss en Kruijswijk), maar daar is genoeg ruimte voor deze week.

S. Morgenstern

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/854-hard-gewerkt-en-start-komt-er-aan-in-hongarije

Yeez

'@morgenstern klopt ja. Hij lijkt vooral bezig met aanklampen ipv werken, maar daar wordt hij alleen maar beter van

kelderfan

Ja dat wordt kijken, hoever Mike staat. Nu Groenewegen er niet bij is in Hongarije kan Mike 1) de ploeg begeleiden en 2) zijn vorm opschroeven. Er zit 1 klimetappe in Stage 4 naar Gyöngyös-Kékestető en daarvoor mag Gijs Leemreize zijn ding doen. Vorig jaar moest Foss zijn meerdere erkennen in Valter.

Stoempie

Kooij en Teunissen in de sprint klinkt mooi

AWestie

Dat hapje van Dylan op de blog van Mike is vast niet aanbevolen door de Foodcoach App 😅

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Dat wordt Rick Pluimers als een van de leadoutmannen. Ik ben benieuwd naar Hesmann?

Stoempie

Kelderfan
Pluimers is toch 1 van de broers? Veldrijden achtergrond? Goeie renner dan

Die Duitser verwacht ik niet zoveel van. Fischer Black Finn en Boven verwacht ik volgend seizoen erbij. Archie Ryan rijdt hier niet maar ben benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling

Edit. Of waren dat die gasten van van Dijke?

Laatst gewijzigd
Yeez

Van dijke zijn broers en boven heeft nog niet zoveel laten zien. Vooral mick van dijke, pluimers, hessmann, ballerstedt en finn fisher-black lijken de belangrijkste kandidaten te zijn, waarbij ffb de meeste kans maakt.

Archie ryan reed in het begin van het jaar op trainingskamp het hardst van iedereen omhoog, maar heeft er helaas een tijdje uitgelegen vanwege een val. Ook die nieuwe noor (staune-mittet) is een groot talent.

Stoempie

Ja Mick van Dijke bedoelde ik, lol. Die Noor moet nog in gang schieten dit jaar toch

Yeez

Heeft al wat koersen gereden haha

Stoempie

Oh ja. Hahaha

1 2 ... 178 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.