Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 179 ... 454 455
Rawolf

Boven heeft al een stuk meer laten zien dan de Duitsers

Yeez

Bij de beloften? vandaar dat hij het b programma rijdt en ballerstedt en hessmann wel le samyn en bartali rijden (en ook hongarije)

Rawolf

Nee bij de peuters.

Boven 2 overwinningen, de Duitsers 0. Het programma is meer leeftijdgebonden

Yeez

'@rawolf ze komen uit hetzelfde jaar lieve schat

Yeez

de planning van de tourploeg via interviews met Zeeman en Teunissen:

Hoogtestage Sierra Nevada 8/26 mei
Dauphiné 30 mei - 6 juni
Hoogtestage Tignes 11/19 juni
Waarbij Tony Martin (afgaand op voorgaande jaren) waarschijnlijk geen hoogtestages doet

Teunissen doet vanwege zijn blessure een andere aanloop:
Hongarije 12/16 mei
Hoogtestage Sierra Nevada (deels met derest) 20 mei - 2 juni
ZLM tour (of misschien Zwitserland)

kelderfan

Wat leuk, dat die liefde tussen jullie zo is gegroeid.
Ik denk, dat Teunissen mee gaat naar de ZLM. Of de Dauphine moet zo goed voor hem uitpakken, dat hij de TdS mee kan nemen.,
Dat wordt nog wat met de voorbereiding op de TdF. Dat moet toch een keer lukken.
Maar hoe staat 't met Tom. Want geen TdF dan wordt 't wel heel lastig.

Rawolf

'@jesse, in een jaar zitten ook maanden

kelderfan

'@Rawolf
Die jonge gastjes FFB en Michel Hessmann hebben wel hun ballen eraf gedraaid voor kopman Vingegaard.
Dat hebben zij waarschijnlijk met liefde gedaan. Derhalve wil ik die jonges nog wel een keer zien.
Alleen waar gaan wij die FFB nog een keer zien.

Rawolf

ja dat hebben ze goed gedaan dan Kelderfan. Hessman heeft ook wel iets laten zien maar waarom Ballerstedt boven Boven (hehe) geplaatst moet worden is een raadsel. Het is wel voornamelijk beredeneert vanuit resultaten maar dat is wat uiteindelijk telt en die koersjes worden nou ook niet echt uitgezonden.

kelderfan

Die Ballerstedt heeft geaccteerd in Le Samyn en was van 't Dev.Team veruit de beste renner; nu is dat een momentopname maar om hem dan boven of onder Boven te plaatsen, lijkt mij nog niet duidelijk.

Yeez

'@rawolf kom op! Gaan we kinderachtig over een paar maandjes doen? Ik denk dat hessmann, FFB (die jonger is), Archie Ryan (jonger), Pluimers en Mick van Dijke gewoon wat verder staan dan Boven op dit moment, wat ook aan de programma’s is af te zien.

Sowieso zeggen dat programma’s leeftijdsgebonden zijn is iets raars. Je bent daar klaar voor of niet. Kooij was met ffb de jongste van de academy en heeft de overstap al gemaakt. Ik mag sowieso hopen dat ze bij een topsportorganisatie naar talent en mogelijkheden kijken ipv leeftijd wat dat betreft. Dat zou pas raar zijn

Laatst gewijzigd
Rawolf

Kom op, nu staat Ballerstedt er opeens niet meer bij.

Yeez

Ook die schat ik hoger in overigens, maar daar wil ik nog wel over discussiëren. Jammer dat je kinderachtig gaat doen ipv op de inhoud gaat reageren. Niet nodig. Soms mag je best toegeven als iemand er meer kijk op heeft 😂😘

Laatst gewijzigd
kelderfan

Trouwens @Rawolf
JV hoofd of performance Robbert de Groot zoekt in samenwerking met de Deense bondcoach Anders Lund naar jonge Deense talenten. Zij hebben kennelijk gesproken met 2 van die jongens.
Derhalve kan het zomaar zijn dat er 1 of 2 talenten aansluiten bij de opleidingsploeg.
bron: IDL.; Pim Landsbergen "'Samenwerking' Jumbo-Visma en Deense wielerbond, ploeg informeert naar twee talenten."
Dan wordt de concurrentie voor Lars Boven nog groter.

Laatst gewijzigd
Yeez

Lars Boven bedoel je? Volgensmij is 1 van die 2 talent Kasper Andersen. Die was in januari ook al mee op trainingskamp

kelderfan

Je hebt gelijk met Lars Boven. En die Kasper Andersen lijkt mij zeker een van die kandidaten.

Rawolf

Ik heb nog steeds weinig redenen gelezen waarom Ballerstedt hoger ingeschat moet worden dan Boven, het blijft voorlopig bij op de man spelen bij @yeez

madeinstars

Wat mij al vaker op is gevallen bij Kuss en nu ook weer, is dat hij zijn aanvallen eigenlijk zelden echt door kan zetten. Ik heb toch het idee dat hij zo langzamerhand de stap moet gaan maken om zo'n aanval door te kunnen trekken.

Yeez

'@rawolf juniorenuitslagen spreken voor zich. Ik heb het idee dat ballerstedt een sterkere klassiekerrenner is en boven wat explosiever, maar overall tekort komt.

Waar zet jij boven overigens in de pikorde neer vd academy?

Yeez

'@madeinstars kuss oogt wel goed, steven wederom gelost, maar misschien kan hij nog terugkeren. Het is tot nu toe niet zijn jaar. Hopelijk geen naweeën van corona

madeinstars

Ik weet natuurlijk dat dit ook niet het soort klimmetjes is voor Kuss. Maar het zou toch leuk zijn als hij die stap eens zou kunnen maken. Morgen moet echt absoluut geknipt voor hem zijn. Daar mag hij het doen.

Voor Kruijswijk wil het inderdaad nog niet echt vlotten. Dat belooft ook weinig goeds voor de tour. Meer dan pure knecht zit er echt niet in voor hem, denk ik.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Had Kruiswijk het weer te koud?

wieler4live

Kruijswijk nog nooit goed geweest in de regen en korte klimmetjes maar hier had hij gewoon bij moeten zitten natuurlijk

kelderfan

Wat is er met Antwan Tolhoek gebeurd?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan ik gok na gisteren lekker laten lopen en sparen voor morgen

1 2 ... 179 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.