Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 180 ... 454 455
S. Morgenstern

Tolhoek is met ups en downs aan het terugkomen van een liesslagader operatie. Vandaag verder ook niet echt zijn rit (net zo'n held als Kruijswijk met lastige afdalingen in dit weer).

Murcia

Leemreize gewoon weer prima, mooi om te zien dat hij al wat stappen maakt. Een klimmer zelf opleiden is altijd goedkoper dan te shoppen. Dit is precies waarom het Development Team is opgericht. Steven minder maar ik ben daar niet verrast door, ten eerste zijn de omstandigheden voor de niet geweldige daler Kruijswijk een uitdaging maar meer en meer vraag ik mij af of zijn gebrek aan een punch er nu ook voor zorgt dat hij in de aanloop naar dit soort klimmetjes zichzelf niet van voren kan houden. Als je dan geen knechten meer hebt om dit voor je te doen kom je te ver van achteren zitten en zit je aan de verkeerde kant van de onvermijdelijke breuk. Toch is het altijd beter om eerst het verhaal van de ploeg over vandaag te horen. We misten als kijker nog wel wat.

Sepp is goed maar volgens mij moet hij dat niet zo etaleren en doet hij er beter aan om in dit soort etappes wat te sparen. Morgen heb je al je energie nodig. Wat wel grappig is dat het idee over hem dat hij alleen presteert op hoogte en in de warmte wel in de prullenbak kan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb niet precies gezien waar Steven werd gelost... zou ook nog kunnen dat hij is opgehouden door de val van Dennis. Inderdaad eerst maar even zijn verhaal en die van de ploeg afwachten.

S. Morgenstern

Sowieso een rondje waar je op vrij cruciale momenten soms lange tijd geen enkel beeld van het peloton krijgt.

Wildebert

Ben benieuwd naar het verhaal.

Yeez

'@morgenstern de momenten dat tolhoek er moest staan in bergritten vond ik nochtans dat hij erg goed in orde was

skylimit

Nederlanders bij TJV zijn alleen mooi weerrijders. Niet echt verrassend dat Kruijswijk niet in de eerste groep finished.
Kruijswijk is inderdaad geen held in afdalen, zeker niet als deze nog eens kletsnat liggen. Maar ja, wel vreemd dat hij niet bij Porte en Thomas kon blijven, die ook geen meesters in het dalen zijn en wel in de eerste groep over de finish komen.

Morgen dus alles voor Kuss met misschien een vroege aanval van Kruijswijk. Finish is bergop. Eerst maar eens afwachten hoe het weer morgen echt is. Er wordt al 2 uur eerder gestart.

S. Morgenstern

In een aantal was hij zeker boven verwachting, maar hij heeft ook een gezond aantal mindere dagen ertussen zitten dit seizoen.

Yeez

Misschien ook iets gebeurd in de afdaling, aangezien dennis viel. En los van het feit dat kruijswijk niet kan dalen en niet explosief is, moet je gewoon bij zo’n groepje zitten als je een beetje in vorm bent. Nou is hij dat helaas nog niet dit jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Weinig info in het verslag van vandaag alleen dus dat Steven niet meekon... jammer maar op naar morgen.

madeinstars

Tolhoek zal morgen wel in de vlucht willen zitten. Samen met Froome.

kelderfan

Ja zeg, dat wel @rahimns
Bijzonder weinig info over Steven Kruijswijk in het verslag, Hopelijk is er morgen meer te genieten.

Yeez

Kort verslag inderdaad en steven kon dus uiteindelijk niet mee. Morgen zal denk ik een beter beeld van zijn vorm geven.

Poeksel

Drie keer TJV in de top tien van de proloog vandaag, netjes hoor.

AWestie

Martin gevallen, sjonge. Hopelijk blijft hij een beetje ongeschonden, anders mag de Tourploeg weer wat anders worden.

Rawolf

Het probleem is meer dat de hele Tourploeg zo 3 weken vlak achter die brokkenpiloot rijd

kelderfan

.

Yeez

'@rawolf dat ging vorig jaar ook goed toch?

Yeez

Wat een beestenweer in romandie. Jammer van kuss en kruijswijk, maar laat ze dit rondje maar doorkomen en snel door

kelderfan

De jongens mogen weer op hoogte want in Romandie is 't helaas erg mager geworden.
Het weer werkte ook niet mee.
De opleidingsploeg heeft weer een zege binnen.

Yeez

Ik kan me best voorstellen dat dunne gasten als kuss en tolhoek moeite met dit weer hebben. Kruijswijk helaas weer magertjes en leemreize de positieve verrassing.

Stoempie

Ik had de laatste jaren het idee dat Kruijswijk sneller in het seizoen resultaten neer kon zetten. Tegelijkertijd heeft hij idd problemen met kou en regen. Het kan maar zo zijn dat hij in de TDF een top10 niveau haalt en Roglic naar de eindzege helpt. Dat Kuss letterlijk en figuurlijk wat door het ijs zakt kan natuurlijk. Staat nu 13de. Hopelijk wordt hij geen Antwanito, die een patent lijkt te hebben op eindklassering 11 tot en met 15.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Vraag me of hoe dit extreme weer gaat uitpakken voor mannen die in de Giro een ak willen rijden. Gaat je niet in je koude kleren zitten, zeg maar.

Laatst gewijzigd
user26777

Ik verwacht dat er een flink aantal morgen niet meer opstapt!

Laatst gewijzigd
Stoempie

Dus dat.

1 2 ... 180 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.