Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 18 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar je er dus blijkbaar vanuit gaat dat hij nu niet tevreden is over zijn ondersteuning en zijn rol binnen de ploeg.

'-Stijn-

Hij heeft aangegeven meer vrijheid als dit jaar in de tour te willen. Dus daar heeft beer een punt

tendam

'@beer
Ik vind Van Aert een mooie renner maar of hij nou bij ploeg A of ploeg B rijdt zal mij een worst wezen. Als hij bij Jumbo vertrekt zou ik Ineos voor hem alleen niet de meest logische keuze vinden... behalve als hij dus voor het geld gaat.

Van Teunissen ben ik ook geen fan, van de renner tenminste want ik vind het wel een sympathieke gozer. Maar hij moet het wel vaak ontgelden alsof hij Van Aert in de weg zou zitten, dat was in de Omloop misschien een beetje het geval maar verder heeft Van Aert vooral steun aan hem gehad. Hij zou niet de eerste zijn die ik zou laten vertrekken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@-Stijn- volgens mij had hij al behoorlijk wat vrijheid, maar oke. Dat gaat echt het probleem niet zijn. TJV weet echt wel wat ze in huis hebben en als er 1 iemand is die weet hoe hij zijn renners tevreden moet houden dan is het Merijn Zeeman wel. Ik denk echt dat vooral het financiële plaatje het lastigst is, over het managen van zijn ambities maak ik me echt geen zorgen. Ook voor Wout was het dit jaar een ontdekkingsreis, hij wist ook niet hoe hij ervoor zou staan na zijn zware blessure. Op dat gebied gaat hij er met de ploeg wel uitkomen.

'-Stijn-

'@tendam je zegt dat teunissen enkel in de omloop in de weg zat maar in de andere klassiekers goede steun? Hij was geblesseerd en heeft enkel een rol gespeeld in Gent-Wevelgem.
@rahims, het zou mooi zijn als hij eens in een vroege vlucht mag meegaan als het een bergetappe is of als het zoals etappe 2 afgelopen tour dat hij niet naar anderen moet kijken en gewoon zijn ding mag doen. Voor duidelijkheid in etappe 2 offert hij zijn kansen op om Dumoulin terug op weg te helpen na val

tendam

'@stijn
Ja, afgelopen jaar was Teunissen niet veel aanwezig. Dus dan kun je er helemaal moeilijk over oordelen, wat Van Aert-fans wel graag doen.

Je denkt toch niet dat Van Aert bij Ineos nooit een Bernal of Thomas zal moeten steunen? Bovendien zou het goed kunnen dat Jumbo dit jaar ook een andere tactiek hanteert, meer zoals 2019: elke etappe is een kans om te winnen. Ik krijg niet het idee dat ze er heel veel lol in hadden afgelopen Tour, de oude Sky-tactiek is alleen leuk als je aan het eind ook echt wint.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@-Stijn- en dat was een keuze die hij zelf maakte.. hij moest in een split-second een beslissing nemen. Achteraf zei hij ook dat hij misschien beter samen met Tom terug had kunnen proberen te komen. Maar niemand binnen de ploeg dwong hem om dat te doen, dat is misschien ook waarom hij ook gewaardeerd wordt als teamplayer. Hij heeft volgens mij afgelopen jaar niets tegen zijn zin gedaan.

'-Stijn-

Hij kiest er zelf voor maar ook omdat er in de teambus is gezegd dat het allemaal om roglic en tom draait. Ik zeg ook niet dat hij iets tegen zijn zin heeft gedaan maar meer de gedachte van: Het is goed voor één keer op deze manier.

kelderfan

Goed om te lezen, dat Jumbo op de Vlaamse tour gaat en mooi dat Wout vader is geworden.
Het zou zeker goed zijn, dat Wout gaat verlengen en toch nog zijn versterking gaat krijgen.
Alleen blijft er niet veel te kiezen over.
Maar als Ineos kan hengelen bij andere teams om de beste renners over te nemen, kan TJV ook balletjes opgooien.
Gerben Thijssen en Brent Van Moer lijken mij leuke aanwinsten voor de toekomst en daar kan @rahimns wel mee leven, wat prijs betreft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan lijkt me nou niet de namen om Wout mee te vervangen. Als dat jou keuzes zijn, laat dan maar.

@-Stijn- Denk niet dat hij dit pas in de teambus voor het eerst hoorde. Verder is dat tussen hem en de ploeg. Wat jij en ik er van vinden doet er volgens mij niet zo heel veel toe. Als er volgend jaar weer word gekozen voor dezelfde tactiek met Wout zijn instemming dan zal iedereen zich daarbij moeten neerleggen denk ik zo.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Zeg ik ergens, dat die jongens Wout moeten vervangen? Ha, ha, ik dacht, dat @Yeez het balletje zou overnemen.
Gelukkig blijf je lekker meedoen in de ontkenning.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan heel misschien ben je nog niet van mij af... verder ontken ik niets hoor, er valt ook namelijk niets te ontkennen.

kelderfan

Maar waarom heeft TJV die Stan Dewulf niet opgepikt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waarom wel....

kelderfan

AG2R Citroën Team had geen moeite met die vraag! Die heeft een goed jaar gedraaid bij Lotto BE.
Zelfs in de Vuelta kon hij goed mee. In Stage 17 » Sequeros › Alto de la Covatilla liet hij zich goed zien, terwijl hij ook in 't Vlaamse werk goed mee kan komen. Bij Laurens De Plus heeft TjV ook goed gescout.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Als TJV alle renners had opgepikt die jij hier dropt Kelderfan, dan hadden ze een extra team moeten oprichten.

YogiBear

'@Michiel De Rooij Dat zou natuurlijk wel de manier zijn om Wout extra ondersteuning te bieden. Geweldig idee, gewoon een tweede team oprichten! (Voor de duidelijkheid: niet serieus bedoeld)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als ze hem nodig hadden gehad of een andere knecht dan hadden ze die wel gehaald. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de renner zelf die zo zijn voorkeuren heeft.

AWestie

Misschien heeft TJV wel ooit interesse getoond in Dewulf, geen idee. Misschien kozen ze later toch voor anderen, who knows. TJV heeft geen slechte ondersteuning in de klassiekers. Is het top, behorend tot de status van WvA? Misschien niet maar juist dat zal vast nog besproken worden in de verlenging als die komt. Het is oneerlijk om TJV te vergelijken met klassiekerteams als AG2R en DQS, andere teams met soortgelijke prioriteiten hebben ook soortgelijke ondersteuning.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Je hebt de spijker op de kop geslagen. 1 extra team komt er zeker in de toekomst met o.a. Tim Van Dijke.
Want ja dat mist TJV nog een ploegske voor het veldrijden.🤣
Wat dat betreft neemt TJV het voortouw.
Maar voor jouw leesplezier. Het gaat de verlenging van Wout Van Aert en eventuele bijkomende voorwaarden.
Daarbij kun je denken aan een ondersteunende renner voor Wout of "meer" vrijheid.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Met Antwan Tolhoek gaat 't weer wat beter. Hij kan weer in de beugel en hij heeft goed geluisterd naar Sam Oomen.
Die had 't zelfde euvel en sprak als ervaringsdeskundige. Dus voor de goede orde dat zijn "wijze woorden."

AWestie

Antwan & Sam zijn zo'n heerlijk duo. De laatste keer dat ik hen samen in een online show zag heb ik eigenlijk continu gelachen.

kelderfan

Marc Hirschi is weg bij DSM of de chemie is weg. Als 't om ketonen gaat, dan TJV kom er maar in. 🤣

'-Stijn-

ALs het door ineos is zou dit een teken kunnen zijn dat van Aert heeft bijgetekend bij jumbo

Murcia

Of omgekeerd, Wout vertrekt en Marc komt. Persoonlijk denk ik dat Marc naar UAE of Trek gaat, geld en de connecties van Fabian. Maar als ik als TJV zijnde wist van een (toekomstig) vertrek van Wout zou ik blind Hirschi binnen halen. Jong en ook al een alleskunner.

1 2 ... 18 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.