'@Michiel
Ben al jaren fan van Hirschi, zijn manier van rijden is geweldig en als je een vertrek van Wout zou willen opvangen is hij de logische vervanger zeg ik als totaal niet objectieve volger LOL. En ik doe hier ook een beetje aan wishfull thinking, die jongen is nu stervensduur. INEOS lijkt overigens vol te zitten qua renners, ze mogen alleen nog 1 neo aan hun ploeg toevoegen voor 2021, dus kan ik hoe hypocriet ook hopen om hem bij de killerbees te zien.
'@rahimns
Ik baseerde mij op deze tweet: https://twitter.com/realjabbers/status/1346506395189989376?s=21
Kan er volledig naast zitten hoor, maar daar wordt beweerd dat INEOS alleen nog maar een neo kan toevoegen om op 32 uit te komen. Ze moeten dan volgens de UCI er vijf neo's bij hebben zitten. Ze hebben er nu vier. Ik ken de UCI reglementen verder niet dus als ik er volkomen naast zit kun je het als niet geschreven beschouwen.
'@Yeez
Dat Van Aert, Roglic, Dumoulin en Kruijswijk de beoogde kopmannen zijn, lijkt mij duidelijk.
Echter Teunissen en Kuss zijn dan voor mij nieuw en wat te denken van kanjer Dylan Groenewegen.
Hij staat nu wel op de 2e. rij bij de plaatjes, maar hij zal zijn kopmanschap toch niet hebben opgegeven.😢
Lijkt me een no-brainer dat ze zoveel mogelijk in bubbels werken, maar nu is gelukkig het seizoen meer uitgespreid. Er zitten daarentegen ook steeds meer Europese landen op slot dus meer moeilijkheden rondom verplichte quarantaine. Maar nu redeneer ik vanuit de huidige situatie, misschien kan er in april al veel meer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.