Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 20 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hopelijk horen we op de 15e officieel dat Wout zijn contract bij de ploeg heeft verlengd. Goed nieuws in ieder geval.

Yeez

En dan nog kuss bennett, kruijswijk en foss als speerpunten. Poeh, het zal niet makkelijk worden. Vooral kruijswijk zal moeten inleveren denk ik, maar die andere 3 zullen ook zo hun wensen hebben.

Met Wout is alvast heel heel mooi nieuws

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik moet een eerder bericht van mij corrigeren. Er is geen teampresentatie op de 15e, krijg niet duidelijk of er sowieso 1 gaat zijn. Dus misschien alleen via interviews op het trainingskamp dat er meer duidelijkheid komt over programma's van renners en een eventuele verlenging van Wout.

kelderfan

Dat klinkt zeker mooi, dat de contractverlenging van Wout de goede kant opgaat.
@Yeez
Als Jumbo zo positief is over het verlengen van Wout Van Aert, dan zit 't ook goed met het verlengen van Kuss, Kruijswijk en Bennett. Want die droom over de TdF blijft bestaan.
Mike Teunissen heeft net weer afgetrapt met een verwijzing naan de TdF 2019.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan dus als v aert verlengt, verlengen kruijswijk bennett en kuss ook? Zou mooi zijn mocht het zo werken

kelderfan

'@Yeez
Ik was positief bezig; vandaar.😉

kelderfan

Ik denk eigenlijk, dat er wat geld bij is gekomen om de deal sluitend te krijgen met bijkomende "voorwaarden".

Laatst gewijzigd
Yeez

Dat zou heel goed kunnen

AWestie

Dat de CFO van Jumbo dit bekend maakt betekent in ieder geval dat Jumbo zich duidelijk heeft geroerd of dat ze in ieder geval het idee willen geven dat ze zich duidelijk hebben geroerd.

Laatst gewijzigd
Rawolf

zoals ik eerder al voorspelde is er veel mogelijk als het gaat om van Aert fincancieel gezien en is dat eigenlijk geen struikelblok. Met zijn veldrijden + wegcarriere en goede uitstraling naar buiten het ideale figuur voor veel bedrijven

Murcia

Met alle respect voor Zeeman en Plugge, maar deze onderhandelingen waren gewoon Chefsache, alleen Frits in overleg met de andere grote partners als Pon, Visma en Unilever kon het tot een goed einde brengen en hij had met de overname van de HEMA andere beslommeringen. Geen toeval volgens mij dat het nu in een stroomversnelling is geraakt en rond is, want van Veen gaat dit niet lopen rondbazuinen als ze er niet uit zijn. UItstekend voor Wout, de ploeg en de sponsors. Jumbo draait boven verwachting ook in België en kan nu van Aert als marketing troef uitspelen in de verdere uitrol van winkels in Vlaanderen.

AWestie

Mogen renners contractueel (net als Frank Lammers) alleen bij Jumbo sjoppen? Ik las afgelopen jaar bij een renner- ik geloof bij Wout zelfs - dat ze toch al alles lieten bezorgen.

Murcia

Daar zullen zeker afspraken over worden gemaakt. Sarah die met tassen vol luiers uit de AH/Delhaize komt lopen en op de plaat wordt vastgelegd is een beschadiging voor het merk Jumbo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geen idee... kan me niet voorstellen. Ze hebben ook niet overal een Jumbo om de hoek. Denk dat dit wel zal loslopen. Al zullen ze niet meteen met hun wielerkleding een AH binnenlopen nee.

Yeez

Het is komkommertijd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben zelf geen fan van journalist Daan van den Berg maar het wel dus met hem eens in dit geval:

"Ploeg rond Van Aert is versterkt, maar contractverlenging wordt grootste transfer"

link naar het artikel op Sporza: klik[/url]

edit: natuurlijk is zijn 2e opmerking zo goed als achterhaald

Laatst gewijzigd
kelderfan

Een leuk riedeltje lijkt mij. Alleen met Dekker is het afwachten geblazen; want na zijn goede start, was het alleen nog kommer en kwel.
Dus of de steun voor 't Vlaamse beter is geworden, is maar de vraag. Het gemis van Amund Jansen en de laatste maandjes van Maarten Wynants vang je niet op met Dekker en Affini.
Het moet naar mijn idee komen van het beter worden van Pascal Eenkhoorn en zijn oude maat Nathan Van Hooydonck.

Yeez

'@kelderfan Dekker is veel gevallen. Dat is al vaker gezegd. Ook het het nk waar die volgens jou zo slecht scoorde, voordat je dat gaat zeggen. Ook in Italie en daarvoor reed hij voor Meeus die hij ook een profcontract gunde. Heb je inmiddels al zijn podcast bij de rode lantaarn geluisterd?

Verder denk ik dat Van Aert met Teunissen, Roosen, Eenkhoorn en van Hooydonck met 4 hele betrouwbare knechten zit die zeker een eind mee moeten komen. Dekker is even afwachten, maar lijkt voldoende potentie te hebben in iedergeval. Affini wordt het vlaamse werk toegeschreven, maar lijkt vooral een tempobeul met een goede tijdrit op het vlakke. Een type van Emden. Hij heeft in iedergeval nog niks laten zien in het vlaamse werk, maar je zou zeggen dat hij het aan moet kunnen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je hoeft Wynants toch niet op te vangen... die is er tijdens de klassiekers er nog gewoon bij. Verder nogmaals er was een duidelijke oorzaak waarom het minder ging met Dekker... dat kan je toch ondertussen niet zijn ontgaan.

kelderfan

Nou volgens mij is Wynants nog steeds een betrouwbare knecht gebleken.
Dat Dekker is gevallen is mede oorzaak, maar in het Czech en Giro Ciclistico d'Italia rondje is hij in de laatste/ een na de laatste rit ten val gekomen en daarvoor was 't ook niet je dat. Dus wat @Yeez zegt. Het is even afwachten of 't eruit komt.
TJV heeft eerder al gecommuniceerd, dat Dekker eerst wordt ingezet om Dylan te vervangen en enkele klassiekers gaat rijden zoals GW.
Ook van Wynants mag je niet verwachten, dat hij alle klassiekers gaat doen. Ik verwacht hem te zien in de E3/RVV/P-R.
Dus je moet dan Jos van Emden gaan inzetten om in ieder geval 7 renners op te stellen of je moet een of alle drie van die jonge talenten Pluimers/Ballerstedt/Van Veenendaal eerder inpassen.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Hoezo kan Wynants niet alle klassiekers rijden? En zo nee, dan is Van Emden toch een prima alternatief?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan ook nog aan Pfingsten denken voor de klassiekers.... ik denk dat je zo de keuze hebt uit 10 renners die je kan gebruiken. Ik zie eerlijk gezegd het probleem totaal niet.

Rawolf

Kalender van Primoz, voor het goede doel.

https://www.primozroglic.com/izdelek/dobrodelni-koledar-primoz-roglic-2021/

kelderfan

'@Napoleon
Maarten Wynants stopt na P-R en denk je dan, dat hij even alle Vlaamse klasiekers gaat doen?

kelderfan

'@Rawolf
Dat is zeker een leuke kalender met Primoz Roglic. Ik ben benieuwd wat zijn programma gaat worden.

1 2 ... 20 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.